Styrmann Smisk Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Vil du ha den? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Aha. Etter at jeg kjøpte noen Kingsmen og Nirvana bukser på Spar kjøp, har jeg knapt brukt annet. Kjempe behagelige bukser. Billigsaker, men det driter jeg i. Alle de dyre wrangler bukseneog sånt har blitt liggende i hylla etter det, bruker nesten bare Sparkjøp bukser nå, heh. Bokserne som har overlevd meg lengst er fra Sparkjøp. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Hva skjedde med de andre jobbtilbudene?Har to intervjuer neste uke men hun her måtte ha svar før helgen ... dvs i morgen. Vil du ha den?Både og .. tenker erfaring er fint men jeg kunne aldri jobbet som det i flere år Endret 15. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Både og .. tenker erfaring er fint men jeg kunne aldri jobbet som det i flere år Må du flytte hvis du tar jobben? Vil det evt koste mer enn erfaringen er verdt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Kom ned hit til Manila, Lami. Vi trenger folk. Jeg har skaffet til sammen 5 folk fra forumet jobb her nede nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Jeg sliter når det er 25 grader i Norge så jeg takker nei til den. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Jeg også. Liker ikke været her. Men heldigvis finnes det aircondition overalt. Ikke nødvendig å bevege seg noe lengere utendørs enn å gå fra døra og ut i en ventende Grab car/taxi. Jeg er seriøst blitt blekere av å bo her nede. Hver gang jeg er i Norge på ferie, kommer jeg tilbake til Manila med brunfarge. Endret 15. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Må du flytte hvis du tar jobben? Vil det evt koste mer enn erfaringen er verdt?Nei den er ikke så langt unna. Liksom føler jeg er overkvalifisert Kom ned hit til Manila, Lami. Vi trenger folk. Jeg har skaffet til sammen 5 folk fra forumet jobb her nede nå. Haha wow såpass. Fint sted? Endret 21. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Nei den er ikke så langt unna. Liksom føler jeg er overkvalifisert Noen andre grunner? Går du ned i lønn? Dårligere arbeidstider? Hvis ikke; kjør på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 https://m.youtube.com/watch?v=JgM3xUTo50w Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) https://m.youtube.com/watch?v=JgM3xUTo50w Det er akkurat slik jeg forestiller meg deg. Endret 15. november 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Jeg er jo bare en liten bjørn som liker å herje litt , brum brum https://m.youtube.com/watch?v=gjcBsT7JAqU "Der kommer sjefen" Endret 15. november 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Noen andre grunner? Går du ned i lønn? Dårligere arbeidstider? Hvis ikke; kjør på! 157kr timen. 8 timer om dagen ... Så da blir det å ta den for erfaringen, ikke fordi jeg vil elske jobben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) https://m.youtube.com/watch?v=xaTUXRQclY8 lol Skulle tatt meg en tur til FBI her i Los Angeles , det er så mange skumlinger der ute (og i Rogaland)....kanskje jeg hadde fått snakke med Mulder og Scully Endret 21. november 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Bra tilbehør til lasagne? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Salat og brød er vel det klassiske. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Må man betale på kantine normalt? Fått utkast av kontraktene på selgerjobben. Der er det fratrekk i lønn ved blant annet kantina. Så da må jeg ha med meg matpakke på jobb.... Endret 16. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Ikke uvanlig. Da trekker de deg en sum i måneden, så disponerer de mat til deg hver dag. Du trenger med andre ord ikke å ha med matpakke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Bra tilbehør til lasagne? Salat med tzatziki. Passer knallbra til spagetti og lasagne, er noe magisk som skjer når tzatziki møter tomatsausen. Endret 16. november 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Ikke uvanlig. Da trekker de deg en sum i måneden, så disponerer de mat til deg hver dag. Du trenger med andre ord ikke å ha med matpakke. Hvis det er dyrt vet du. I vår kantine betalte du manuelt. Billigere enn cafe, men likevel såpass at en del smurte matpakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå