Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

38 år? Er alderen min lite attrativ?


Anbefalte innlegg

Jeg møter en mann jevnlig. Han fortalte meg at han har datet flere damer før han møtte meg. Alderen på disse var fra 26-38 år. Han er 40 år. Jeg begynte å føle meg ganske lite attraktiv når han fortalte at han har datet damer helt ned i tyveårene. Hvorfor skal han velge resten av livet med meg,, når han kan velge en ung dame i tyveårene?. 

 

Hva tenker dere, og hvilke alder ville dere helst ha foretrukket når dere var på hans alder? 



Anonymous poster hash: 734af...14f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

unge damer vil alltid være eldre damers værste fiende i livet. Sånn er det bare.... uheldigvis for damer liker dem somregel eldre menn også slik at menn som skilles og gifter seg igjen nesten alltid hopper langt ned på aldersstigen. 

men du er bare 38, det er jo ingenting

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg fikk selv barn med en "kjerring" på 38, da jeg var 28 selv.

Og det tror jeg lar være å gjøre en gang til... jeg er 30 nå.

Mange freshe damer på 38 også, men helt ærlig, skulle jeg velge mellom en på 26 og en på 38, ville jeg valgt hun på 26...

Damer på 38 er heeeelt på randen av sexy/attraktiv og infertil/gammal.

 

Dette varierer fra dame til dame naturligvis.

Kanskje er du en skikkelig cougar.

Istedenfor å bekymre deg for sånn dritt, kan du vel heller kose deg med denne mannen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en del menn handler det om utseende, for andre handler det om trivsel. Han ville nok bare feste litt, det er mange menn i midtlivskrisen som kjøper seg dyr bil og fester med "fjortisene". Jeg tror ikke det handlet om alder i seg selv og siden han nå vil ha deg så har han kanskje forstått at trivsel er viktigst.

 

PS; Sex med en 38 åring kan være like bra som sex med en 18-25 åring, ofte bedre, det kommer an på hva man gjør det til selv :thumbup:

 

 

 

Damer på 38 er heeeelt på randen av sexy/attraktiv og infertil/gammal.

 

Husk at dette kun er èn manns mening angående sexy/ attraktiv. At man blir infertil og ikke kan få barn når man kommer opp i 40 årene er dog sant :D

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer antakelig til å foretrekke damer i 20-årene hele livet fordi de er mer fruktbare enn gamle dråg.

 

Det kan sikkert virke sånn for en 22-åring. Men tror du virkelig du kommer til å være opptatt av hvor fruktbare de er når du blir 50? Det er grenser for hvor mange barn man vil lage i livet.

 

Damer på 38 er heeeelt på randen av sexy/attraktiv og infertil/gammal.

 

Det sier du fordi du selv er 30. Når du var 20 synes du sikkert 38 var eldgammelt. Og når du blir 60 kommer du til å synes 38 er ganske midt i blinken...

 

 Hvorfor skal han velge resten av livet med meg,, når han kan velge en ung dame i tyveårene?. 

 

 

Men han kan ikke velge én dame i tyveårene, han må velge stadig nye fordi det ikke varer. Skal han velge noen for resten av livet må det være en som er mer jevnaldrende, i hvert fall mentalt. 

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
Gjest 1b97f...b0f
AnonymDiskusjon skrev (På 22.5.2015 den 12:21 AM):

Hvorfor skal han velge resten av livet med meg,, når han kan velge en ung dame i tyveårene?. 

Anonymous poster hash: 734af...14f

 

Han velger deg fordi du kan tilføre andre perspektiver og langt bedre selskap enn de pene småripsa.

 

Sitat

Hva tenker dere, og hvilke alder ville dere helst ha foretrukket når dere var på hans alder? 

Jeg foretrekker kvinner som er sånn halvveis innenfor ca fem år yngre eller noen år eldre enn meg.

Etterhvert som jeg eldes, øker også alderen jeg "krever" av partner. 

Hadde virkelig ikke orket å dele livet mitt med noen på 22 år. Urk! De er kanskje lekre å se på, men that's it. Jeg trenger noen å snakke med også. Noen som er ca på samme plass i livet som meg selv, at vi har felles verdier, felles referanser, etc. 

Anonymous poster hash: 1b97f...b0f

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å være sammen med noen som er "riktige" for meg, og som deler mine verdier. 

Trenger ikke å være enig med meg i alt.

Så det med alder har jeg valgt å legge på "hylla" 😂.

Tar det heller som en bonus, i forhold til at jeg ønsker så mange lykkelige år sammen som overhodet mulig.

Det er jo heller ikke en selvfølge.....

Lov å håpe da 👌

Liker å tro at det er en person som passer som "hånd i hanske" for meg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
filur skrev (På 15.3.2024 den 6:20 PM):

Siste kommentar gir ingen mening. Trodde man måtte være fruktbar, for i det hele tatt å være i stand til å lage barn.

Det kan jeg være enig i, men tråden er 9 år gammel, så litt seint å rette kanskje ;) Liker forøvrig å gjenopplive tråder selv når problemstillingen er interessant, men usikker på om det er vits i her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...