Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

I USA ja. Pirlo innså nok at det var vanskelig å holde følge med Europeisk fotball når alderen har tatt han også.

Du mener han ikke kunne holde følge med Tippeligaen også?
Prøver du å være vanskelig eller?
Tippeligaen er ikke europeisk fotball? jeg antar han spiller bra nok fotball til spille på flere lag i Europa. Tar jeg feil?
Lenke til kommentar

 

Europeisk fotball er Champions League og Europa League. Så nei, Tippeligaen er ikke å anses som europeisk fotball.

Spiller aldri et lag fra Tippeligaen i Europa League?

Jo, og da er det europeisk fotball. Hvis to engelske lag spiller mot hverandre i Premier League er det fortsatt ikke europeisk fotball. Da er det engelsk fotball. To lag fra Tippeligaen som spiller mot hverandre er norsk fotball.
Lenke til kommentar

 

 

Europeisk fotball er Champions League og Europa League. Så nei, Tippeligaen er ikke å anses som europeisk fotball.

Spiller aldri et lag fra Tippeligaen i Europa League?
Jo, og da er det europeisk fotball. Hvis to engelske lag spiller mot hverandre i Premier League er det fortsatt ikke europeisk fotball. Da er det engelsk fotball. To lag fra Tippeligaen som spiller mot hverandre er norsk fotball.
Da påstår du at Pirlo har det vanskelig til å spille på lag i Tippeligaen som spiller "europeisk fotball"?

Etter min mening er tippeligaen både norsk og europeisk fotball, men det gjelder å vite hva som blir vanlig å si

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Jeg så akkurat at logo og draktfarger har blitt gjort kjent for Atlanta United FC. Logoen synes jeg var fin, og fargene virker "fornuftige" de også.

 

http://www.mlssoccer.com/news/article/2015/07/07/mls-expansion-team-atlanta-united-fc-unveil-logo-club-colors-and-new-hashtag?utm_source=Facebook&utm_medium=referral&utm_content=News&utm_campaign=Unpaid

 

Forøvrig er jeg godt fornøyd med innsatsen til Timbers i det siste. De hadde en rekortlang winning-streak nå nylig, har slått Sounders to ganger på kort tid og spiller generelt god fotball.

 

Det at Pirlo er klar for NYCFC og at Lampard snart blir spilleklar for dem er jo definitivt ikke noe som vil svekke dem heller. Jeg synes virkelig det er spennende tider i MLS.

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat at logo og draktfarger har blitt gjort kjent for Atlanta United FC. Logoen synes jeg var fin, og fargene virker "fornuftige" de også.

 

Ikke noe fan av navnet, men logoen og fargene er fine. Fargene er standard for Atlanta -lagene, så det er ikke så overraskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...