Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

 

Begynner å lure på om jeg skal bytte bank til DnB

Det er absolutt ingen tilbud som rettferdiggjør å bytte bank til DNB :D

 

 

Trenger vel ikke bytte bank? Trenger bare et Mastercard. Her står det hvilke som kan brukes.

 

Edit: Har handlet mine iPad Air, både 1 og 2 før de kom til Norge med 20% rabatt hos Expert. :D

 

Uvedkommen saken er jeg greit fornøyd med DnB. Måtte riktignok bytte dem ut en gang for å få dem til å ringe meg og tigge meg om å få bli banken igjen. Men da med bedre vilkår enn den jeg bytte til..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Minner om at Expert har DnB kampanje igjen. Altså 20% rabatt på hele butikken. Nytt denne gangen er at det gjelder på webshop'en også. Så om du har et kvalifiserende DnB Mastercard, kan du handle nesten hva du vil med 20% rabatt. Det blir for eksempel 9200,- for X34. Ikke ofte vi ser slike tilbud på WQHD skjermer. Om de er utsolgt på web, skal det gå an å gå i en butik og be dem bestille til deg. :)

 

Dette var nytt for meg, skal jammen skaffe meg Mastercard nå :) 

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Minner om at Expert har DnB kampanje igjen. Altså 20% rabatt på hele butikken. Nytt denne gangen er at det gjelder på webshop'en også. Så om du har et kvalifiserende DnB Mastercard, kan du handle nesten hva du vil med 20% rabatt. Det blir for eksempel 9200,- for X34. Ikke ofte vi ser slike tilbud på WQHD skjermer. Om de er utsolgt på web, skal det gå an å gå i en butik og be dem bestille til deg. :)

 

Dette var nytt for meg, skal jammen skaffe meg Mastercard nå :) 

 

Takk for tips!

 

Litt off-topic her, men likte nicket og profilbildet ditt^^

Lenke til kommentar

 

 

Begynner å lure på om jeg skal bytte bank til DnB

Det er absolutt ingen tilbud som rettferdiggjør å bytte bank til DNB :D

 

 

Trenger vel ikke bytte bank? Trenger bare et Mastercard. Her står det hvilke som kan brukes.

 

Edit: Har handlet mine iPad Air, både 1 og 2 før de kom til Norge med 20% rabatt hos Expert. :D

 

Uvedkommen saken er jeg greit fornøyd med DnB. Måtte riktignok bytte dem ut en gang for å få dem til å ringe meg og tigge meg om å få bli banken igjen. Men da med bedre vilkår enn den jeg bytte til..

 

 

Stemmer ikke helt. Expert sier selv at det kun gjelder for de med DNB

Lenke til kommentar

 

 

 

Begynner å lure på om jeg skal bytte bank til DnB

Det er absolutt ingen tilbud som rettferdiggjør å bytte bank til DNB :D

 

 

Trenger vel ikke bytte bank? Trenger bare et Mastercard. Her står det hvilke som kan brukes.

 

Edit: Har handlet mine iPad Air, både 1 og 2 før de kom til Norge med 20% rabatt hos Expert. :D

 

Uvedkommen saken er jeg greit fornøyd med DnB. Måtte riktignok bytte dem ut en gang for å få dem til å ringe meg og tigge meg om å få bli banken igjen. Men da med bedre vilkår enn den jeg bytte til..

 

 

Stemmer ikke helt. Expert sier selv at det kun gjelder for de med DNB

 

 

er jo jeg helkunde hos DnB, så det blir litt vanskelig for meg å sjekke. Men jeg ville trodd at alle kan søke om Mastercard fra DnB uten å måtte være helkunde, eller til og med "halvkunde". Jeg skal ikke si det sikkert, så fint om noen som prøver gir tilbakemelding her om hvorvidt det lar seg gjøre. Jeg linket til siden hos DnB som der det står hvilke kort som kan brukes på Expert under disse kampanjene. Det er jo snakk om 9 forskjellige Mastercard for privatkunder. Jeg ville trodd ihvertfall ett av dem kunne søkes om uten å ha kundeforhold fra før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eh.. 599USD for en 34" curved 3440x1440 144Hz skjerm med Freesync? Kan ikke stemme.. Men en slik sammen med et par 3 - 4 Vega'er i CFX burde jo røkke. :p

 

Dette er nok mer riktig:

 

 

Here's a full rundown of pricing and availability for LG's new UltraWide monitor lineup:

 

- 38-inch UltraWide Curved Monitor (model 38UC99): $1,499, available mid-September

- 34-inch 144Hz IPS 21:9 Curved UltraWide Gaming Monitor (model 34UC79G): $699, available mid-October

- 34-inch UltraWide Flat Monitor (model 34UM79M): $599, available mid-November

Lenke til kommentar

21:9 til massene!

 

He he. :p

 

Skjønt "massene" har jo Nvidia skjermkort da, så de får jo ingen nytte av adaptive sync på denne skjermen. Hva pris på tilsvarende med G-Sync blir er det vel ingen som vet enda?

 

Også litt trist at man nesten må ha 2stk. Fury X for å drive denne skjermen. Nesten like greit den ikke kommer før november. Vega ser jo ikke ut til å komme i år heller..

 

38" var den jeg syntes virker mest spennende i størrelse, format og oppløsning. Men der er ikke nevnt adaptive sync i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar

 

Det som er litt dumt, er at man ofte må vente til uavhengige tester for å få vite Freesync range'n.

 

Står en LANG liste på amd.com :)

 

http://www.amd.com/en-us/innovations/software-technologies/freesync

 

Se på fanen "monitors" 

 

 

Haha, jeg har faktisk linket til den listen tidligere i tråden hvis jeg ikke husker feil, men har tydeligvis glemt at range også var listet. Men poenget mitt var at det nesten aldri er beskrevet i offentlige kilder og reklame før skjermen er ute. AMD-listen har heller ikke informasjon om skjermer som ikke er ute ennå.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med skjermen min hvor vinduer som var tidligere åpnet på en 1080p skjerm åpner utenfor skjermen hvor jeg ikke får tak i vinduet. I går skjedde det med Geforce Experience, et program som ikke kunne bli flyttet med Windows+Pil, så jeg måtte shift+klikke på programikonet, klikke flytt, og flytte det så med piltastene. Noen som har hatt liknende problemer? Bruker Windows 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...