Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jeg er blitt robba...trenger tips!


Countryman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT : Om dere kunne hjulpet meg å poste, f.eks en gang i timen for å holde tråden "oppe" på nytt innhold ut dagen, slik at flest mulig får med seg dette, hadde jeg blitt veldig glad. Det er veldig viktig for meg at alle som føler de har noe uoppgjort med meg leser dette, og tar kontakt med meg slik at jeg kan rydde opp etter meg. 

 

 

 

BUMP!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå gitt beskjed til Jarmo om at denne tråden kan stenges igjen. Føler at 3/4 av Norges befolkning har sett denne nå, så jeg anntar at de som har noe de ønsker å komme i kontakt med meg har tatt kontakt nå. 

 

Har som tidligere nevnt, ingen grunn til å forsvare meg selv. Jeg har vært en idiot. Alle har fått svar på sine meldinger, og jeg anntar at alle er fornøyd da. 

 

Jarmo har også akseptert at denne brukeren får leve, slik at jeg får holde kontakt med de det gjelder. Når alt er gjort opp, vil jeg be administratorer om å slette brukeren min fra forumet. 

 

De som har spørsmål kan ta kontakt med meg direkte. 

Lenke til kommentar

Oppdatering : Etter en liten prat med Jarmo, har jeg bestemt meg for å deaktivere denne brukeren. Det er ingen hemmelighet at jeg har en annen bruker her i forumet. Jarmo kan naturligvis ikke godta 2 brukere. Derfor deaktiveres denne. Den andre brukeren ønsker jeg å holde anonym, hvertfall inntil videre. Dersom noen ønsker kontakt med meg, kan du sende e-post til [email protected]

 

Vil takke Jarmo og alle andre for ett godt samarbeid, slik at jeg fikk gjort opp for meg. 

Endret av Håndtaket
  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-jDflNq

Fikk admin til åpne tråden litt da jeg lurer på om det er noen som har fått svar fra Håndtaket på epost? Har sendt flere eposter uten å få noe som helst svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...