Gå til innhold

Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao - 3. mai


UFC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.facebook.com/lftvlinks?fref=ts

 

Blitt linket denne. Burde vel egentlig legge meg nå.

 

EDIT: Og forøvrig så skjer det ikke at folk mister boksehansken sin. Boksehansken festes godt, og spesielt før man går en kamp. Er like sannsynlig som å miste skoen sin. Det er mye større sjans for å miste tannbeskytteren når man blir andpusten.

Endret av Haakon1
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett kampen, men sport på TV er dyrt nok som det er. 

 

Uten å ha sett så mye av kampene til noen av de to, så heier jeg på Pacman. Det er utelukkende basert på mitt inntrykk av Mayweather, en fyr som virker som en egosentrisk spradebasse som er ekstremt høy på seg selv, og som kun er ute etter å vise til verden hvor mye penger han har (klassisk nyriking uten stil, by the way). Rett og slett en regelrett dritt. Pacquiao virker langt mer jordnær og mye mer likende. 

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ER SÅ HYPED. Jeg må sove nå.

 

EDIT: Jeg tror Pacquiao sine sjanser er bedre enn oddsene tilsier. Fordelen til Pacquiao er at han har en svimlende god stamina. Han stopper ikke å slå, og han slår fra veldig unaturlige vinkler som gjør at slagene hans blir vanskelig å forutsi. Jeg tror han kan være så pågående at han sliter ut Mayweather til å gjøre feil.

Endret av Haakon1
Lenke til kommentar

Jeg syns det går ganske greit, men nå har jeg ikke brukt å ha et problem med dansk. 

 

Jeg fant navnet hennes; Camilla Martin. Hun virker som om hun kan sine greier, og at hun ikke kun er der som et pent ansikt. Det er en stor kamp, men jeg er litt skeptisk til så vanvittig lang studiosending før kampen. Jeg er spent på om de klarer å holde det relevant uten at det bare blir gjentagelser. Kampen har jo blitt så hypet at dersom den ikke involverer Kristi gjenkomst blir den et antiklimaks. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...