Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Artikler fra NRK og dagbladet er ikke fantasi. Når har du linket til NRK og dagbladet?

 

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er din fantasi. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på?

 

Det er en utfordring. Tar du den?

 

At Irak ikke kan garantere for at kreket ikke vil bli torturert eller henrettet er vel selve definisjonen på usikkert?

i post nr 265 har jeg liket til en lang liste  der både NRK og VG  ( jeg tok feil av dagbladet og VG )  har artikler om saken

 

men du har oversett det med vilje

den er her :

https://www.google.no/search?q=bror+trygt+krekar&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UHg6VaiXOdHtauHygKgE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

jeg har hel tiden snakke om krekar , du har bare ikke oppfattet det

Enda en løgn? Eller kan du vise meg hvor i ditt opprinnelige innlegg du snakket om kreket? Det er greit å legge til kilde på slike påstander. For når du ikke har lagt ved kilde vet jeg at det kun er noe du har diktet opp fra din fantasi.

 

Jeg skal gjengi det her i sin helhet:

 

når dette skjer 10 ganger så har man plutselig 100 tusen som er kommet hit

men så har man jo også andre som forsøker å få opphold her i landet

 

forøvrig så trodde jeg at de som kommer hit , kommer fordi de risikerer livet sitt i hjemlandet fordi "demokrati" ikke er godtatt der , ikke fordi de ypper til bråk

Da virker det lit merkelig at enkelte av dem også ypper til bråk her i landet

Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene

 

er de ikke interessert i å være med på å bygge opp hjemlandet sitt ?

 

ja , det var kerkar jeg tenkte på . men det forsto du ikke .

med alt styret om han i media så burde være ganske klar hva jeg offererte til

Lenke til kommentar

 

 

Det store med Krekar er jo at han har tatt seg ferietur heimover. Hadde han ikke vært i søkelyset og vært kontroversiel, ville ingen brydd seg.

Da må det være trygt nok

 

man reiser ikke på feire til det landet man vil ha beskyttelse mot

 

 

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/02/24/194148/far-innvilget-asyl-drar-til-hjemlandet-pa-ferie?page=1

 

Får innvilget oppholdstillatelse i Norge, og drar deretter rett på ferie til hjemlandet.

 

"Hvor farlig er det egentlig i hjemlandet deres, når dem påstår at dem trenger beskyttelse i Norge - og dem bare etter noen få måneder i Norge kan returnere til hjemlandet på ferie?"

 

jeg har hørt om noen slike tilfeller , men da er det også snakk  personer som lurer systemet .

Noen kaller dem for lykkejegere

 

De har aldri hatt behov for beskyttelse

Lenke til kommentar

 

Artikler fra NRK og dagbladet er ikke fantasi. Når har du linket til NRK og dagbladet?

 

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er din fantasi. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på?

 

Det er en utfordring. Tar du den?

 

At Irak ikke kan garantere for at kreket ikke vil bli torturert eller henrettet er vel selve definisjonen på usikkert?

i post nr 265 har jeg liket til en lang liste  der både NRK og VG  ( jeg tok feil av dagbladet og VG )  har artikler om saken

 

men du har oversett det med vilje

den er her :

https://www.google.no/search?q=bror+trygt+krekar&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UHg6VaiXOdHtauHygKgE

 

Hva har jeg oversett med vilje? Om ikke du er klar over det så linker du til google. Du sa selv at du har linket til Dagbladet og NRK. Jeg har aldri sett noen link fra deg til dagbladet og nrk. Nå sier du at du mente VG, den eneste linken jeg har sett fra deg er til VG og det var ikke den jeg kommenterte. Må jeg være tankeleser for å forstå at du mente vg og ikke dagbladet? Hvordan kan man diskutere med deg når du mener en ting og skriver noe helt annet?

 

I post 265 ser jeg to linker. En link er til VG og en link er til google. Ingen av linkene er til dagbladet, ingen av linkene er til NRK. Men hva er poenget med å gi linker når ingen av linkene støtter det du sier? Hva mener du at linkene skal bevise? Kan du sitere tekst som bygger opp om påstandene dine? Eller er påstandene dine kun fra din egen fantasi?

 

Er det umulig for deg å bruke kilder? Er det umulig for deg å legge ved tekst som har sitt opphav utenfra ditt hode? Er det umulig for deg å bruke kilder til å underbygge dine påstander?

 

Du har jo kommet med så mye fjas og vas og løgn som åpenbart bare er fantasi fra din side. Noen kilde har du ikke kommet med. Finnes det noen kilder eller er det kun fantasi? Jeg har spurt om kilder om og om igjen, du nekter å dele?

 

Hva har jeg ignorert? At du har linket til Dagbladet? Du har aldri linket til Dagbladet. At du har linket til NRK? Du har aldri linket til NRK.

 

Hvordan er det mulig for meg å ignorere dine kilder når kildene dine ikke eksisterer?

 

Jeg gjengir post 265 her så kan du selv se:

 

 

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar påstår at det er trygt nok for han

Hvor har familien til Kreket sagt at det er trygt for ham å reise tilbake?

Eksempel på vås som du har lirt av deg (og som er beviselig feil):

Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

 

Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet hvorfor han ikke kan sendes til Irak, derfor spør jeg heller ikke hvorfor han ikke kan sendes til Irak. Jeg synes ikke det er underlig at han ikke kan sendes til Irak. Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet at han har vært i fengsel og at politikere ville tvangsflytte ham. Men jeg kan ikke huske å ha lest noe om at familien til Kreket har sagt at det er trygt for ham å reise til Irak. Dette er kilder jeg har etterspurt som du nekter å levere. Da vet jeg så utmerket vel hvor den påstanden har sin opprinnelse fra. Den kommer direkte fra din fantasi som så mye annet du har å bidra med.

 

fint at du tok til fornuften

det man at familien til kreker hadde sagt at det var trygt å reise hej var noe som ble sagt på radio

det ble ihvertfall påstått at broren til krekar mente at det var trygt for han

her er det fler liker til forhandlingen om den saken

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mulla-krekar/broren-til-mulla-krekar-proever-aa-faa-ham-til-nord-irak/a/23392342/

https://www.google.no/search?q=bror+trygt+krekar&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UHg6VaiXOdHtauHygKgE

 

 

du sier

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

men når krekar forsatt er her så er det noe som ikke stemmer i påstandene dine

 

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

ja , det var kerkar jeg tenkte på . men det forsto du ikke .

med alt styret om han i media så burde være ganske klar hva jeg offererte til

Du skrev aldri kreket. Er det nødvendig å lese tankene dine for å forstå hva du mener? For du klarer jo ikke å gjøre deg forstått skriftlig.

 

Ta dette som et eksempel:

 

"Komikere har gjort stor suksess med sine turneer de siste månedene."

 

Kan du, utifra "alt styret om han i media" forstå hvem jeg mener? Eller må du lese tankene mine for å vite hvem jeg sikter til her? Dessuten snakket du om bråkmakere og du refererte ingenting til media. Hvordan er det mulig å forstå at du sikter til en spesifikk bråkmaker, Kreket, her i denne teksten?

når dette skjer 10 ganger så har man plutselig 100 tusen som er kommet hit

men så har man jo også andre som forsøker å få opphold her i landet

 

forøvrig så trodde jeg at de som kommer hit , kommer fordi de risikerer livet sitt i hjemlandet fordi "demokrati" ikke er godtatt der , ikke fordi de ypper til bråk

Da virker det lit merkelig at enkelte av dem også ypper til bråk her i landet

Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene

 

er de ikke interessert i å være med på å bygge opp hjemlandet sitt ?

Påstanden din er direkte feil. Den er beviselig feil. Hver eneste regjering har sendt ut hundrevis av bråkmakere og adskilt mengder av bråkmakere fra andre flyktninger. Ingen steder i denne teksten spesifiserer du at bråkmakere betyr kreket. Man må være tankeleser for å forstå hva du mener, for det du skriver stemmer ikke med det du senere påstår at du mente.

 

Du kan si akkurat hva du vil, for senere vil du bare unnskylde deg med "jeg mente noe annet enn jeg skrev, derfor var det ikke feil allikevel". Det du skrev var feil og du kan ikke gjemme deg i ettertid med bortforklaringer. Igjen og igjen kommer du med vås og fjas og løgn som du ikke kan stå til rede for, som det ikke finnes kilder på. Jeg har spurt deg om og om igjen om kilder på at noen mener det er trygt for kreket å reise hjem. Du har ikke gitt en eneste kilde på det. Altså var den påstanden også ubegrunnet i fravær av bevis. Det vil si at påtsanden stammer fra din fantasi, ikke fra virkeligheten.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

 

men når krekar forsatt er her så er det noe som ikke stemmer i påstandene dine

 

Jeg har lyst til å vise deg hvor feil du tar her. Som nok et eksempel på hvordan du ikke klarer å lese og forstå hva jeg skriver.

 

Ingen steder tar jeg feil i påstandene mine. Påstandene mine er beviselig korrekte. Jeg har aldri sagt at "hver eneste regjering har sendt kreket ut av landet". Jeg har aldri sagt at "hver eneste regjering har sendt alle bråkmakere ut av landet". Jeg har sagt "Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak." Denne påstanden er korrekt, beviselig riktig. Den er også stikk motsatt av din påstand, som gjør det du skrev beviselig feil. Det vil si at påtsanden stammer fra din fantasi, ikke fra virkeligheten.

 

På hvilken måte gjør kreket sin situasjon at denne påstanden er feil? Jeg forstår det ikke. Kritikken din er utenfor min fatteevne. Kan du forklare?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er din fantasi. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på?

i post nr 265 har jeg liket til en lang liste  der både NRK og VG  ( jeg tok feil av dagbladet og VG )  har artikler om saken

 

men du har oversett det med vilje

den er her :

https://www.google.no/search?q=bror+trygt+krekar&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UHg6VaiXOdHtauHygKgE

 

Det holder ikke at du får x antall treff når du Googler "bror trygt krekar" ...

 

Du må også se hva de linkede artiklene inneholder.

Og de inneholder tekst av typen: Mulla Krekars bror mener det er mulig å få en garanti for at Mulla Krekar ikke risikerer dødsstraff om han reiser til Nord-Irak.

 

Krekars bror mener altså at det kan bli mulig for Krekar å trygt reise til Irak.

 

Underforstått: det er ikke mulig å trygt reise til Irak i dag.

Lenke til kommentar

jeg linket til en artikkel som var skrevet på NRK sine sider og så en liste med linker til artikler om saken

( du trenger ikke å være så vanskelig at du ikke vil forstå at det er flere linker der )

 

saken dreide seg om at broren til krekar hadde tatt kontakt med myndighetene for få en garanti på at det var trygt for krekar

 

det er ikke de samme som at han er garantert å bli drept , slik du fremstiler det

ergo så mener bror at det burde være trygt nok for krekar å komme hjem så snar de får en avtale

 

at du påstår at jeg bare farer med tøv sier veldig mye om hvor oppdatert du er , og hvor mye du følger mede på saken

jeg tipper også at du egentlig synes synd på krekar og vil at ha skal være her

Lenke til kommentar

Igjen kommer du med påstander uten siteringer. Du påstår at jeg fremstiller det som at kreket er garantert å bli drept. Det siterer jeg deg på her:

saken dreide seg om at broren til krekar hadde tatt kontakt med myndighetene for få en garanti på at det var trygt for krekar

 

det er ikke de samme som at han er garantert å bli drept , slik du fremstiler det

Hvor har jeg fremstilt det slik? Er det noe du fantaserer om, eller er det noe som stammer fra virkeligheten, utenfra ditt hode?

 

Hvis du sier at jeg fremstiller noe så skal du sitere meg der du mener jeg fremstiller det slik du påstår at jeg gjør. Når du ikke siterer meg der du anklager meg for å ha sagt noe så vet både du og jeg at det du sier er løgn.

 

Du farer med så mye tøv, fjas og løgn at det føles som at hver eneste gang du svarer så blir nye mengder med bullshit lagt til listen over tull du allerede har servert.

 

Jeg gjentar, din påstand var at noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem. Kan du dele minst en kilde som beviser at dette ikke er fantasi og løgn fra din side? Du har ikke klart å gi en eneste kilde så langt. Eksisterer det en slik kilde? Hvis ikke vet både du og jeg at den påstanden var feil. Hvor mye følger du egentlig med på saken når du kommer med påstander det ikke finnes kilder for? Følger du da med på saken eller dikter du opp din egen sak? Er det meningen at jeg skal følge med på den virkelige saken eller din fantasi?

 

Hva du tipper på er irrelevant for alle andre enn deg selv. Likevel velger du å forsøple diskusjonen med det tullet. Dette siterer jeg det på her:

at du påstår at jeg bare farer med tøv sier veldig mye om hvor oppdatert du er , og hvor mye du følger mede på saken

jeg tipper også at du egentlig synes synd på krekar og vil at ha skal være her

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er din fantasi. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på? Det har du ikke gjort sålangt, enda jeg har etterspurt kilder uttalige ganger.

 

Det er en utfordring. Tar du den?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Du påstår at  myndighetene i Irak ikke kan garantere krekars sikkerhet  ,

Det er praktisk talt  det det samme som at man garanter blir drept

 

 

Da jeg liket til flere artikler om broren hans som ville forhandle om hans sikkerhet så valgte du også å ignorer  dem

i stedet påstå  du at jeg farer med løgn siden du ikke hadde fått med deg det

 

Hvordan kan jeg ta de seriøst da ?

 

Da bryr du deg ikke om hva jeg skriver , eller referer til for i dine øyner det løgn uansett , selv om det er NRK , Dagbladet , eller VG som har krevet det

 

da kunne jeg kalle deg for en stor løgner , som bare vil ødelegge tråden

men jeg har valgt å la det være , nettop for å ikke ødelegge tråden for de andre

 

så vær nå lit mer skjerpet og ydmyk for de som ikke er ening med deg i alt 

Lenke til kommentar

Hva påstår jeg? Hvor har jeg påstått det du sier at jeg har påstått? Du kan ikke si at jeg har sagt noe uten å sitere meg der jeg har sagt det du påstår at jeg har sagt.

 

Hva refererte du til? At broren ville forhandle om hans sikkerhet? Hvor har jeg etterspurt kilder på at broren har forhandlet om krekets sikkerhet?

 

Jeg siterer påstanden din her:

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar påstår at det er trygt nok for han

En påstand som så langt virker som å være ren fantasi fra din siden. Jeg har spurt om kilder i dagesvis og du har bare kommet med mer vås, fjas og løgn samtidig som du prøver å vri deg unna.

 

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er løgn fra din side. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på? Det har du ikke gjort sålangt, enda jeg har etterspurt kilder uttalige ganger.

 

Det er en utfordring. Tar du den?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

at du påstår at jeg bare farer med tøv sier veldig mye om hvor oppdatert du er , og hvor mye du følger mede på saken

jeg tipper også at du egentlig synes synd på krekar og vil at ha skal være her

At jeg konsekvent kaller Mullah Krekar for "kreket" bør gi deg en god indikasjon på hva jeg synes om den mannen. At du innbiller deg noe annet er:

 

-utenfor min fatteevne

og

-helt irrelevant for alle andre enn deg selv

Lenke til kommentar

Hva påstår jeg? Hvor har jeg påstått det du sier at jeg har påstått? Du kan ikke si at jeg har sagt noe uten å sitere meg der jeg har sagt det du påstår at jeg har sagt.

 

Hva refererte du til? At broren ville forhandle om hans sikkerhet? Hvor har jeg etterspurt kilder på at broren har forhandlet om krekets sikkerhet?

 

Jeg siterer påstanden din her:

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar påstår at det er trygt nok for han

En påstand som så langt virker som å være ren fantasi fra din siden. Jeg har spurt om kilder i dagesvis og du har bare kommet med mer vås, fjas og løgn samtidig som du prøver å vri deg unna.

 

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er løgn fra din side. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på? Det har du ikke gjort sålangt, enda jeg har etterspurt kilder uttalige ganger.

 

Det er en utfordring. Tar du den?

 

 

du har fått fler liker på artikler om broren til krekar som forhandler med Irak , sikkerheten hans

så kom ikke å si at du ikke har fått kilder

 

Når du også påstår at det er løgn fra meg når jjeg skriver at ingen regjering har klart å sende krekar ut av landet til tross for at du vet hva som er sant så er du ganske frekk

 

videre så skriver jeg at regjeringen har ikke lov til å sende han ut

det påstår du også at er min fantasi

Det er enda en frekkhet fra deg

 

jeg avslutter det med å skrive at regjeringen i Norge vill få endel bråk med flere organisasjoner hvis de bare sender kreket ut av landet 

det vil du vel også påstå er min fantasi ?

 

i så fall har du påstått at det er bare sende han ut .

det  er likevel langt fra å hevde at regjeringen allerede har klart å sende han ut

( at de har sendt ut alle bråkmakerne )

 

 

påstanden om at det var trygt nok fra krekar til å sende han var noe jeg hørte på radioen

 

Når han ikke er redd for å dra på ferie dit hvorfor er det da så uttrykt å dra dit under andre omstendigheter ?

kan du svar meg på det  ?

 

når man ikke er redd for dra på ferie så er heler ikke risikoen så stor

kreket , som du kaller han  er nok bare en lykkejeger som er mere interessert  i  diktatur en demokrati 

 

Da er jeg overbevist om at faren for dra hjem til Irak er overdrevet

Lenke til kommentar

du har fått fler liker på artikler om broren til krekar som forhandler med Irak , sikkerheten hans

så kom ikke å si at du ikke har fått kilder

Men hva hjelper kildene dine for? Du kunne like gjernet linket til artikler som forteller om hvem som tar over for Knut Nærum i nytt på nytt. Hva er hensikten med kildene dine? Ba jeg om hvilken som helst kilde på hvilket som helst tema?

Når du også påstår at det er løgn fra meg når jjeg skriver at ingen regjering har klart å sende krekar ut av landet til tross for at du vet hva som er sant så er du ganske frekk

La meg ta et eksempel:

 

Du har sagt at månen er laget av ost. Har du virkelig sagt dette, eller har jeg funnet på at du har sagt dette? Svaret ligger i om jeg har siterte deg eller ikke.

 

Hvor skrev jeg at det er løgn når du sier at ingen regjering har klart å sende kreket ut av landet? Når du ikke siterer meg på at jeg har sagt at det er løgn, så vet både du og jeg at jeg aldri har sagt det. Enten siterer du meg der du mener jeg har sagt noe, eller så har jeg ikke sagt det du sier jeg har sagt. Har jeg sagt det du sier jeg har sagt? Eller prøver du å lyve igjen?

videre så skriver jeg at regjeringen har ikke lov til å sende han ut

det påstår du også at er min fantasi

Det er enda en frekkhet fra deg

La meg ta et eksempel:

 

Du har sagt at jorda er flat. Har du virkelig sagt dette, eller har jeg funnet på at du har sagt dette? Svaret ligger i om jeg har siterte deg eller ikke.

 

Hvor skrev jeg at det er din fantasi når du sier at regjeringen ikke har lov til å sende kreket ut? Når du ikke siterer meg på at jeg har sagt at det er din fantasi, så vet både du og jeg at jeg aldri har sagt det. Enten siterer du meg der du mener jeg har sagt noe, eller så har jeg ikke sagt det du sier jeg har sagt. Har jeg sagt det du sier jeg har sagt? Eller prøver du å lyve igjen?

jeg avslutter det med å skrive at regjeringen i Norge vill få endel bråk med flere organisasjoner hvis de bare sender kreket ut av landet

det vil du vel også påstå er min fantasi ?

Du får sitere meg på hva jeg har sagt før jeg kommenterer om det er din fantasi eller ikke.

i så fall har du påstått at det er bare sende han ut .

det er likevel langt fra å hevde at regjeringen allerede har klart å sende han ut

( at de har sendt ut alle bråkmakerne )

Det jeg har påstått må du sitere. Hvis du ikke siterer har jeg ikke påstått det. Jeg kommenterer ikke hva jeg ikke har påstått.

påstanden om at det var trygt nok fra krekar til å sende han var noe jeg hørte på radioen

Påstanden om at du lyver og bare troller og sprer vås og fjas er noe jeg hørte på radioen.

Når han ikke er redd for å dra på ferie dit hvorfor er det da så uttrykt å dra dit under andre omstendigheter ?

kan du svar meg på det ?

Hvis du legger ved (relevante!) kilder skal jeg svare på det. Jeg har allerede spurt i flere dager om kilder på en tidligere påstand du har kommet med, så vi kan vel ta det først?

når man ikke er redd for dra på ferie så er heler ikke risikoen så stor

kreket , som du kaller han er nok bare en lykkejeger som er mere interessert i diktatur en demokrati

Jeg klarer ikke å skille det du sier fra løgn og fantasi, så jeg kommenterer ikke dette før du legger ved kilder.

Da er jeg overbevist om at faren for dra hjem til Irak er overdrevet

Helt greit, men hva du er overbevist om spiller ingen rolle for andre enn deg selv.

 

 

Jeg siterer påstanden jeg har spurt om kilder til her:

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar påstår at det er trygt nok for han

En påstand som så langt virker som å være ren fantasi fra din side. En påstand du ikke har kilder for å komme med.

 

La meg si det stikk motsatte av hva du har sagt:

 

Ingen har sagt, hverken familien til kreket eller noen andre, at det er trygt for kreket å reise hjem.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

sitater fra deg

 

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

 

 

Jeg synes ikke det er underlig at han ikke kan sendes til Irak

 

 

Men jeg kan ikke huske å ha lest noe om at familien til Kreket har sagt at det er trygt for ham å reise til Irak. Dette er kilder jeg har etterspurt som du nekter å levere.

 

de 2 første motsier hverandre

mens den siste sier bare at du nekter for at broren hans er i forhandlinger med Irak

 

 

Du har sagt at familien til kreket sier det er trygt for kreket å reise hjem.

Da ringer alarmbjellene. Er det trygt for ham å reise hjem? Hvorfor er han da i Norge? Jeg aldri hørt noen si at det er trygt for kreket å reise hjem. Likevel påstår du at familien hans har sagt det. Og du har ingen kilde på det, annet enn at du har hørt det på radio. Vel, jeg har hørt på radio også. Vet du hva de sa på radioen? At du dikter opp din egen virkelighet og når andre spør om kilder på dine påstander har du ikke noe å komme med. Og attpåtil så kan du anklage meg for å ikke følge med i nyhetsbilde om en nyhet som aldri har eksistert! Hvordan skal jeg oppdatere meg på "nyhetene" når "nyhetene" kun er oppdiktet i ditt eget hode?

 

hvilke bjeller

alarmen for å sende han ut overdøver til og med politisierenene

når han vil på ferie dit men sier selv at de ikke er trygt så er det andre alarmer som går

 

jeg vet ikke hva du hører på radioen , men hvis en journalist sier noe til deg så er det bare løgn fra deg når du sier ( skriver det ) til meg

jeg vet jo ikke at du har hør det

 

jeg har dokumenter at broren har forøkt med forhandlinger

da har man også tro på frihet

 

jeg svart på påstanden som står øverst  med :

 

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar påstår at det er trygt nok for han

og du påstår at jeg lyver

 

 

En påstand som så langt virker som å være ren fantasi fra din side. En påstand du ikke har kilder for å komme med.

 

 

du kunne like gjerne krangle med deg selv

Lenke til kommentar

sitater fra deg

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

 

Jeg synes ikke det er underlig at han ikke kan sendes til Irak

 

Men jeg kan ikke huske å ha lest noe om at familien til Kreket har sagt at det er trygt for ham å reise til Irak. Dette er kilder jeg har etterspurt som du nekter å levere.

 

de 2 første motsier hverandre

mens den siste sier bare at du nekter for at broren hans er i forhandlinger med Irak

 

Jeg er kanskje svaksynt, men hvordan motsier de to påstandene hverandre?

 

Til det siste sitatet, hvor i sitatet nekter jeg for at broren hans er i forhandlinger med Irak? Jeg ser det ikke.

Lenke til kommentar

- hver enste regjering har sendt ut bråkmalereire  , som da også må inkludere krekar

- du synes også  at det ikke er underlig at han ikke kan sendes til Irak

 

først påstår du at regjeringen også har send han ut av landet  ( du sier at de har sendt ut alle bråkmakerne )

samtidig synes du at det at det slett ikke er så rart at han får bli her

 

Det er 2 motsetninger i det du sier

Lenke til kommentar

først påstår du at regjeringen også har send han ut av landet

Hvor? Leser vi samme tekst? Ingen steder ser jeg at jeg påstår at regjeringen har sendt kreket ut av landet. Ingen steder i teksten påstår jeg at regjeringen har sendt ut alle bråkmakere ut av landet. Det ville vært en idiotisk påstand av meg å komme med.

 

Hver eneste regjering har faktisk sendt ut bråkmakere. Jeg har oppgitt kilder på det. Det er beviselig korrekt. Hundrevis av bråkmakere faktisk, per regjering til og med!

 

La meg gi deg et eksempel:

 

-På finn.no selges mengder av biler hver eneste dag

-Bilen med reg. nr. DN555555 har aldri blitt solgt på finn.no

 

Er disse to påstandene også i konflikt med hverandre?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

slutt å tulle nå

hvis Jarmo tillater det så skal jeg gi det et konkret eksempler hvor du roter og samtidig forsøke å sette strek

 

 

på finn.nå  selges alle biler

Bilen med reg. nr. DN555555 har aldri blitt solgt på finn.no

 

du sier

-På finn.no selges mengder av biler hver eneste dag
-Bilen med reg. nr. DN555555 har aldri blitt solgt på finn.no

 

 

 

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

du sier  at alle bråkmakerere er sendt ut av landet

realiteten er at bråkmakeren krekar enda ikke er sendt ut av landet

 

 

hvis det forsette slik så vil man få flere bråkmakere som ikke kan sendes ut av landet

 

Jarmo , jeg beklager den heftige debatten her

men jeg måtte jo dra inn krekar for å illustrere et eksempel 

som tydeligvis ble lit for irriterende

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...