Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Blokka og osv. står som klar til henting, men på mobilen står det at den er på vei til utleveringssted, samme sier appen. Ikke mottatt SMS elns. heller.. 

 

Får sjekke etter skolen, butikken er ca 5 min unna skolen. Rart..

 

EDIT: Ble kjørt ut til utleveringsted i sekstia, og ankom ca kl 10. Så appen må jo ta feil? Kan ikke ta 6 timer å levere en pakke? :p

 

En god halvannen time før jeg slutter på skolen, får sjekke da.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henta pakka. Ser at blokka har vært åpen da esken sine seals var brutt.

 

Har jeg fått en brukt så blir jeg forbanna. Men tviler på at det er tilfelle.

Selve plastikken er vel forsegla også, ville vært skeptisk hvis den forseglinga var brutt. Hender seg vi åpner selve esken for å vise kunder blokka.

Lenke til kommentar

Jepp. Var ubrukt. Var bare litt skeptisk når jeg så det. :p

 

https://photos.google.com/share/AF1QipPJ1dJatJMyaV2VdB4JC6oB75pxXm0x9CpZXwjaytIB5TfssSIJtc7szWDyXa1f9Q?hl=no&key=SjFOTlNoTk1aalNGTkVmdURxcm16MDNRWjM2Sm13

 

Viser noen bilder av bygget + montering av vannblokk og demontering. 

 

Gjenbrukte FE plata, men krevde at jeg brukte 2x 0.5 + 2x 1.0mm pads som jeg hadde til overs for å bygge på der FE kjøleren hadde skruer, men blokka hadde ikke. Fungerer kanon og er godt solid. 

 

Leaktester pr nå. So far, so good. Slangekutter til 39,- var absolutt verdt det!! Hadde jeg visst hvor digg det var så hadde jeg kjøpt en før. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja det var på lager hos Komplett. Ringte PostNord istad og fikk beskjed om at når det er mindre pakker så overleverer de det til et annet firma, og da har vist ikke PostNord noe sporing på pakka lenger. Idiotisk spør du meg. Komplett skulle holdt seg til Posten.

 

Dette er siste melding

21.03.2017 10:00:00

Mediapost Norge

Under transport

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...