Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurdere sterkt å gå til innkjøp av enda et 1080 Strix nå før Universitetet begynner igjen og eg må begynne å følge et budskjett  :)

 

Eller ville der venta til 1080 Ti? Usikker på katid og kor mye bedre Ti blir, har lyst å bare slå til no liksom også glemme det og bare ha det gjennom 2017. Eller eventuelt selge begge og kjøpe 2 Ti viss det blir alvårlig forsjell.

 

Må jo ha over 144 fps til BF1 på 1440p og da holder vell ikkje et 1080 :p

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Vurdere sterkt å gå til innkjøp av enda et 1080 Strix nå før Universitetet begynner igjen og eg må begynne å følge et budskjett :)

 

Eller ville der venta til 1080 Ti? Usikker på katid og kor mye bedre Ti blir, har lyst å bare slå til no liksom også glemme det og bare ha det gjennom 2017. Eller eventuelt selge begge og kjøpe 2 Ti viss det blir alvårlig forsjell.

 

Må jo ha over 144 fps til BF1 på 1440p og da holder vell ikkje et 1080 :p

Holder ikkje med Titan xp heller, så da er det bedre med 2x 1080. Battlegield 1 får jo garantert slistøtte med dx12

Lenke til kommentar

Okei, jeg prøver å purre litt her, jeger veldig nysgjerrig på om andre opplever det samme i 3D Mark som jeg gjør. Får dere markante forskjeller i score på samme tester, avhengig av Windows-oppløsning? Hvis ja, hva slags oppløsning tester dere i? Det vil jo selvsagt påvirke om scoren din/min er god eller dårlig.

 

Eksempel: Firestrike Standard: Går fra 14500 til 15400 hvis jeg endrer oppløsningen in Windows.

Lenke til kommentar

Interessant jeg skal kjøre noen tester selv siden jeg kjører med en 34" ultra wide (3440x1440) og komme tilbake med resultater.

 

Har nå kjørt benchmark med windows oppløsning 3440x1440 og 1920x1080 begge gir meg lik score. (noen par poeng forskjell)

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

 

 

vet ikke om jeg burde ha startet ny tråd, men slenger det nå ut her.

 

Anskaffet meg MSI seahawk 1080. Lurer på om min I5 6600K på 4.4 ghz flaskehalser litt? oppnår feks 80-90 fps på bf4 med full pupp slått på.

Oppløsning?

1080p
Noe feil der ja. Får vel opp mot 100fps med bare ett 1080 i 3440x1440p ultra settings.

Nyeste driver eller?

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Throttle skal strengtatt ikke slå inn på så lav temperatur.

 

Men er det noen som vet om GTX 1080 kommer med VRM temp sensor? Mine gamle AMD skjermkort hadde alle VRM temperatur sensor, noe som var veldig greit da for høy vrm temp skapte ofte mer problemer enn gpu temperatur.

Lenke til kommentar

Jeg ville vært superfornøyd med de resultatene og du kjører fremdeles på luft ikke sant?

 

Mitt kort stopper en plass rundt teoretisk maks 2100~ men ligger på 2025~ under last over lengre tid, med meget aggressiv vifte profil hvor temp holdes rundt 60~62 grader. Ei heller rikker mitt kort seg over 1043mV uten overvolting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...