Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Samme resultat med stock konfigurasjon, stock vifte profil. (på luft)

 

Men dog ikke like aggressiv.

 

  • 1898MHz når temp ligger under 48°
  • 1822~1809MHz ved 82°
  • Over lengre periode med Valley kjørende ligger nå frekvens mellom 1822MHz og 1750MHz avhegig om temp ligger på 82° eller 83° 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om regnestykket mitt stemmer vil ett Titan X(P) gi 15Tflops på rundt 2093mhz, ikke at det har allverden å si men en milepæl absolutt :)

 

Jeg har tatt sommerferie og bare gjort ting ute en stund så om dette har blitt diskutert lengre bak i tråden og jeg er teit så er det fordi jeg ikke har rukket å jobbet meg langt nok bakover  :p

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

Frister å kaste mine 2x GTX 980 på dør og erstatte de med GTX Titan X(P). Men planen er å bytte hele systemet når Intel Cannonlake kommer og bygge med komplett vannkjøling. Men så er jo Cannonlake utsatt til slutten av neste år...

 

2 stk 1080 vil gi deg mer ytelse da, så sant du ikke mente 2 stk Titan XP da :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Frister å kaste mine 2x GTX 980 på dør og erstatte de med GTX Titan X(P). Men planen er å bytte hele systemet når Intel Cannonlake kommer og bygge med komplett vannkjøling. Men så er jo Cannonlake utsatt til slutten av neste år...

 

2 stk 1080 vil gi deg mer ytelse da, så sant du ikke mente 2 stk Titan XP da :p

 

 

 

Litt av poenget er å komme seg bort ifra SLI som er noe sabla styr, spesielt for de av oss som spiller en rekke spill som ikke alle nødvendigvis er AAA-spill. Mye elendig SLI skalering ute å går, mitt ene GTX 980 står stortsett bare til pynt i de fleste spillene jeg spiller. For ikke å snakke om at det å kjøre Windows 10, to skjermer, G-Sync, Borderless og SLI til stadighet skaper en bunke med bisarre problemer som jeg gjerne skulle vært foruten.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt av poenget er å komme seg bort ifra SLI som er noe sabla styr, spesielt for de av oss som spiller en rekke spill som ikke alle nødvendigvis er AAA-spill. Mye elendig SLI skalering ute å går, mitt ene GTX 980 står stortsett bare til pynt i de fleste spillene jeg spiller. For ikke å snakke om at det å kjøre Windows 10, to skjermer, G-Sync, Borderless og SLI til stadighet skaper en bunke med bisarre problemer som jeg gjerne skulle vært foruten.

 

Skjønner det, har gått bort fra SLI selv. Selv venter jeg på Titan XP ytelse til under 10 000 kr. Jeg synes 13K blir litt for mye for ett kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...