Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

EK annonserer blokker for de fleste AiB, inkl EVGA. Så da ser det ut som det blir blokker til FTW og Classified likevel da :)http://videocardz.com/60981/ek-announces-water-blocks-for-custom-geforce-gtx-1080

 

 

Skulle bare mangle om ikke det kom blokker til classified ^^

Faen, nå har jeg endret fra ftw til strix kort :/

 

Men boost ut av boksen er oppgitt høyere på strix. Forhåpentligvis er reviews ute på FTW før strix'ene er meg i hende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16/14nm kommer til å vare i 4 år tipper jeg. Hvis ikke mer. 28nm varte i over 4 år, og det blir ikke lettere. 

 

Du spør om NVidia kommer til å lansere det neste toppkortet før det har gått 1 år? Det er svært lite sannsynlig. De skal tyne 16/14nm ut til å vare i minst 4 år, sannsynligvis mer. NVidia har som vane å ha 30% ytelsesøkning for hvert toppkort. Det kommer ikke til å gå fortere enn før. Jeg tipper ca 1 år, kanskje mer, kanskje mindre, men 9mnd er usannsynlig, og 6mnd skjer ikke punktum.

 

Kanskje du får et Titan kort før det har gått 1 år. Hvis du har 11K kr eller mer å bruke....

Lenke til kommentar

 

Kjøp deg en båtmotor du, båt er deilig  :)

 

Båt har jeg hatt lenge, er på nummer fire nå. ^^

 

Sikler på firetakter..  :dribble: Men 30-35K..  :dontgetit:

 

On Topic:

 

Så forskjellen på 980TI 1500 vs 1080 2100 er ca 15-20%? Altså, egentlig ikke heelt verdt det?

 

10-15%

Lenke til kommentar

10-15%? Da venter jeg nok på TI versjonen for min del. Evt plukke opp et billig 980Ti til om en stund til. Takker for info! :thumbup:

10-15% er jo knall. Når omsetningen på jobben øker med noe slikt er det omtrent sigarer i resepsjonen!

 

Poenget er at alt er relativt ?

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

Men just det som trengs for å ha 2 kort levbart uten vann.

Passe fail å ha 2x 980ti på 91c og viftene på full spiker 24/7 hjemme 

 

Vet ikke hva du bruker kortene til, antar du belaster de rimelig hardt? men har aldri sett mine 980 Ti over 75c selv med over 30c i rommet på 1400Mhz klokk med orginal kjøler. Viftene går heller ikke på 100 % :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Men just det som trengs for å ha 2 kort levbart uten vann.

Passe fail å ha 2x 980ti på 91c og viftene på full spiker 24/7 hjemme 

 

Enig der. Var mye derfor jeg flytta over ene 980Ti fra hoved maskina til Linux maskina her. 2 stk 980Ti i samme kabinett lager mye varme og støy ved load.

Lenke til kommentar

 

Men just det som trengs for å ha 2 kort levbart uten vann.

Passe fail å ha 2x 980ti på 91c og viftene på full spiker 24/7 hjemme 

 

Vet ikke hva du bruker kortene til, antar du belaster de rimelig hardt? men har aldri sett mine 980 Ti over 75c selv med over 30c i rommet på 1400Mhz klokk med orginal kjøler. Viftene går heller ikke på 100 % :)

 

Folding, 110% 24/7 365/100 

Lenke til kommentar

 

 

http://www.nvidia.co.uk/download/driverResults.aspx/104014/en-uk

 

Du er sikker på at du valgte den?

 

 

Det var som jeg trodde. Win10 måtte ha in flere oppdateringer. Når det var gjort så gikk det. Så om andre kjører en fersk installasjon og får dette problemet så er dette mest trolig hvorfor :)

 

Er det sant at man må reinnstallere win10 om man skal bytte skjermkort? mener jeg leste et sted for en stund siden at hardware bytte krevde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...