Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At kortene kan overklokkes til hele 2.5 Ghz er litt av en bragd...

Må bare si at Amd kommer til å slite med mindre de virkelig har noe bedre å komme med ,her må de virkelig få til bedre IPC, lavere effektforbruk og ikke minst god hastighet på kortene for å kunne konkurrere.

 

Har Nvidia endelig greid å få på plass siste drepende stikk hos konkurrenten og blir enerådige på markedet til forbrukerne's store entusiasme? Dette kommer til å bane veien for en ny Nvidia era... Eller kommer Amd til å kontre med 1080 killeren som gir folket god ytelse til en svært attraktiv pris? Så er spørsmålet kommer de for sent?

 

Neste utgave av diskusjon.no vil gi deg bedre informasjon... Snart!

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

At kortene kan overklokkes til hele 2.5 Ghz er litt av en bragd...

Må bare si at Amd kommer til å slite med mindre de virkelig har noe bedre å komme med ,her må de virkelig få til bedre IPC, lavere effektforbruk og ikke minst god hastighet på kortene for å kunne konkurrere.

 

Har Nvidia endelig greid å få på plass siste drepende stikk hos konkurrenten og blir enerådige på markedet til forbrukerne's store entusiasme? Dette kommer til å bane veien for en ny Nvidia era... Eller kommer Amd til å kontre med 1080 killeren som gir folket god ytelse til en svært attraktiv pris? Så er spørsmålet kommer de for sent?

 

Next utgave av diskusjon.no vil gi deg bedre informasjon... Snart!

*1070-killer til $300 holder :)

Lenke til kommentar

Høres ikke spesielt realistisk ut at man skal klare å oppnå 2,5GHz på de fleste kort. Det er nok i så fall forbeholdt noen få gullkort og det vil naturligvis kreve full custom loop vannkjøling for å holde det vedlike.

 

Har jo vært flere anmeldelser som har meldt om artifacts i bildet allerede ved 2-2,1GHz. Da høres 2,5GHz ganske så urealistisk ut, om ikke custom PCB, høyere power-limit og høyere spenninger skal klare å omgå den problemstillingen fullstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spørs om jeg skal vente med å se hva AMD lanserer, kan jo i bestefall få ned prisen på 1080 anyhow?

 

Du har en G-Sync skjerm, så AMD er utelukket. Vi er gift med nVidia :p

 

 

Lov til å selge skjermen også... Senk prisen med 500 kroner til 1000 og du har trolig en kjøper så lenge den er fint brukt.

Lenke til kommentar

Skjermen er jeg veldig fornøyd med, ingen bleeding som jeg kan se. Kjøpte den jo av Theodor her på forumet, så var jo testet. ^^

 

G-synch bruker jeg sjeldent da 980Ti holder FPSen over 60 i alle spilla jeg har spilt. 

Men det er jo ikke poenget med G-Sync...  :nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...