Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli syk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei, jeg MÅ bli syk til i morgen. Det er en ekstremt god grunn til det, uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

Hvordan kan jeg blir kraftig forkjølet eller få influensa?

 

 

Til dere som sikkert kommer med forslag til å dyppe hodet i dass, spise dritt osv.: LA VÆRE!

 

Anonymous poster hash: 8d1a3...731

 

 

Sett deg utfor uten klær.

 

Seriøst, ikke "bli" syk. Det finnes andre måter å unngå ting på. Vær ærlig og si hvorfor du ikke kan stille til hva det nå enn måtte være.

Lenke til kommentar

 

 

Hei, jeg MÅ bli syk til i morgen. Det er en ekstremt god grunn til det, uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

Hvordan kan jeg blir kraftig forkjølet eller få influensa?

 

 

Til dere som sikkert kommer med forslag til å dyppe hodet i dass, spise dritt osv.: LA VÆRE!

 

Anonymous poster hash: 8d1a3...731

 

 

Sett deg utfor uten klær.

 

Seriøst, ikke "bli" syk. Det finnes andre måter å unngå ting på. Vær ærlig og si hvorfor du ikke kan stille til hva det nå enn måtte være.

 

Det kan jeg ikke, det er helt obligatorisk!

 

Anonymous poster hash: 8d1a3...731

Lenke til kommentar
Det kan jeg ikke, det er helt obligatorisk!

 

 

Anonymous poster hash: 8d1a3...731

 

 

Vel, det er ganske vanskelig å bli syk på en dag med mindre du tyr til mer ekstreme metoder,

en måte er å spise mat som har stått ute på benken lenge slik at du får matforgiftning,

men er ikke å anbefale, pluss at det virker veldig mistenktsomt viss du med vilje spiser gammel mat.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...