Gå til innhold

Sharia og menneskerettigheter [Grafisk video]


Anbefalte innlegg

Hvorfor tror dere at islamske land bryter mennesrettigheter hele tiden? Dere leser vestlig propaganda og får kun en vinkel av saken. Ja det finnes masse videoer av henretter, men det er henrettelser av kriminelle mennesker. Dere leser vestlig media og ser bare en side av saken.

 

Sharia loven er en rettferdig lov. Kriminelle blir straffet på en rettferdig måte. Men da må dere se saken fra begge sider. Ikke bare fra vestlig propaganda media.

 

På denne videoen blir en kvinne voldtatt av muslimske menn. De fikk rettferdig straff. Se hele videoen og dere forstår at Sharia er en rettferdig lov. Dere har sett redigerte videoer av henging, halshogging, henrettelser, men disse som er lastet opp videoene har klippet bort delen hvor kvinner blir voldtatt.

 

Har dere en uredigert video av Sharia lov i aksjon. [Grafisk video] dere er advart.

http://www.liveleak.com/view?i=a42_1421941768

 

I Norge kan de voldta kvinner uten konsekvenser. I islamske land blir de henrettet med riktig straff.

Jeg anbefaler at alle muslimer straffes etter Sharia. Alle muslimer som voldtar norske kvinner henrettes etter Sharia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Se på videoen før du begynner å klage da. Du vil at alle muslimer skal få lov til å voldta norske kvinner uten å bli straffet for det. Høres helt greit ut for meg.

 

1. voldta norske kvinner

2. noen få års fengsel

3. Voldta igjen

 

Er det slike muslimer du ønsker ute på gaten i Norge? Jeg synes Sharia lov er rettferdig og alle muslimer i Norge som voldtar kvinner skal straffes etter Sharia domstol. Du har ikke engang på sett på videoen jeg linket til.

Lenke til kommentar

 

Se på videoen før du begynner å klage da. Du vil at alle muslimer skal få lov til å voldta norske kvinner uten å bli straffet for det. Høres helt greit ut for meg.

 

1. voldta norske kvinner

2. noen få års fengsel

3. Voldta igjen

 

Er det slike muslimer du ønsker ute på gaten i Norge? Jeg synes Sharia lov er rettferdig og alle muslimer i Norge som voldtar kvinner skal straffes etter Sharia domstol. Du har ikke engang på sett på videoen jeg linket til.

Hvordan vet du at jeg ikke har sett videoen? Og den saken omhandler ikke voldtekt og jeg har heller ikke uttalt meg om det.

Lenke til kommentar

Det er rimelig at muslimer som voldtar kvinner straffes etter Sharia. Hvis dere har sett videon. Så ser dere at kvinnen er helt forsvarsløst. Hun klarer ikke å beskytte seg selv mot 4 voksne menn i en gruppevoldtekt. Det er rimelig at alle Muslimer i Norge straffes etter Sharia. Vi burde opprette en Sharia domstol. Alle muslimer som gjør kriminalt vil straffes etter Sharia.

 

Mens vanlige norske borgere som ikke er muslimer. Vil straffes etter norske lover. Eller vil dere at voldtekstbølgen skal øke år etter år. Dere vet at jo disse voldtekstmennene kommer ut igjen når de har sonet fengselstraff etter noen år.

 

Salvesen Dette er voldtekt diskusjon. Du sporer av saken. Dessuten får du bare en vinkling av saken når du leser norsk media. Norsk media er 100% propaganda. Norsk media skriver at folk blir straffet og de bryter menneskerettighetsloven. Også skriver norsk media masse tull som at de blir straffet for trolldom. Herregud altså at du gidder å tro på sånt når norsk media har ingen bevis på at de blir straffet med trolldom.

Du må se saken fra 2 sider. Ikke bare 1 side fra norsk media.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar

Det er rimelig at muslimer som voldtar kvinner straffes etter Sharia. Hvis dere har sett videon. Så ser dere at kvinnen er helt forsvarsløst. Hun klarer ikke å beskytte seg selv mot 4 voksne menn i en gruppevoldtekt. Det er rimelig at alle Muslimer i Norge straffes etter Sharia. Vi burde opprette en Sharia domstol. Alle muslimer som gjør kriminalt vil straffes etter Sharia.

 

Mens vanlige norske borgere som ikke er muslimer. Vil straffes etter norske lover. Eller vil dere at voldtekstbølgen skal øke år etter år. Dere vet at jo disse voldtekstmennene kommer ut igjen når de har sonet fengselstraff etter noen år.

 

Salvesen Dette er voldtekt diskusjon. Du sporer av saken. Dessuten får du bare en vinkling av saken når du leser norsk media. Norsk media er 100% propaganda. Norsk media skriver at folk blir straffet og de bryter menneskerettighetsloven. Også skriver norsk media masse tull som at de blir straffet for trolldom. Herregud altså at du gidder å tro på sånt når norsk media har ingen bevis på at de blir straffet med trolldom.

Du må se saken fra 2 sider. Ikke bare 1 side fra norsk media.

 

Så kom med den andre siden da? Voldtekt diskusjon? Overskriften er jo menneskerettigheter...

Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere at islamske land bryter mennesrettigheter hele tiden? Dere leser vestlig propaganda og får kun en vinkel av saken. Ja det finnes masse videoer av henretter, men det er henrettelser av kriminelle mennesker. Dere leser vestlig media og ser bare en side av saken.

 

Sharia loven er en rettferdig lov. Kriminelle blir straffet på en rettferdig måte. Men da må dere se saken fra begge sider. Ikke bare fra vestlig propaganda media.

 

På denne videoen blir en kvinne voldtatt av muslimske menn. De fikk rettferdig straff. Se hele videoen og dere forstår at Sharia er en rettferdig lov. Dere har sett redigerte videoer av henging, halshogging, henrettelser, men disse som er lastet opp videoene har klippet bort delen hvor kvinner blir voldtatt.

 

Har dere en uredigert video av Sharia lov i aksjon. [Grafisk video] dere er advart.

http://www.liveleak.com/view?i=a42_1421941768

 

I Norge kan de voldta kvinner uten konsekvenser. I islamske land blir de henrettet med riktig straff.

Jeg anbefaler at alle muslimer straffes etter Sharia. Alle muslimer som voldtar norske kvinner henrettes etter Sharia.

 

 

Lær deg kritisk tenkning.

Lær deg rasjonell tenkning.

Voks opp.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor tror dere at islamske land bryter mennesrettigheter hele tiden? Dere leser vestlig propaganda og får kun en vinkel av saken. Ja det finnes masse videoer av henretter, men det er henrettelser av kriminelle mennesker. Dere leser vestlig media og ser bare en side av saken.

 

Sharia loven er en rettferdig lov. Kriminelle blir straffet på en rettferdig måte. Men da må dere se saken fra begge sider. Ikke bare fra vestlig propaganda media.

 

På denne videoen blir en kvinne voldtatt av muslimske menn. De fikk rettferdig straff. Se hele videoen og dere forstår at Sharia er en rettferdig lov. Dere har sett redigerte videoer av henging, halshogging, henrettelser, men disse som er lastet opp videoene har klippet bort delen hvor kvinner blir voldtatt.

 

Har dere en uredigert video av Sharia lov i aksjon. [Grafisk video] dere er advart.

http://www.liveleak.com/view?i=a42_1421941768

 

I Norge kan de voldta kvinner uten konsekvenser. I islamske land blir de henrettet med riktig straff.

Jeg anbefaler at alle muslimer straffes etter Sharia. Alle muslimer som voldtar norske kvinner henrettes etter Sharia.

 

 

Lær deg kritisk tenkning.

Lær deg rasjonell tenkning.

Voks opp.

 

 

Nå forstår dere hvorfor muslimer hater vesten. Dere ser ned på folk og føler dere overlegne.

På samme måte som NATO føler seg overlegen og spruter ut masse propaganda mot Russland.

Ukrainske soldater dreper mennesker hver eneste dag, men dere er hjernevasket så det hjelper lite å diskutere med dere.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1653986

Lenke til kommentar

Siden norsk lov (forbudet mot å kjøpe sex) gjelder for nordmenn over hele verden, så er det kanskje rimelig at lover som stammer fra Saudi-Arabia skal gjelde muslimer i Norge?

 

Hvis muslimer vil ha Sharia-lover for seg selv i Norge, så synes jeg ikke det er så urimelig. Vi nordmenn roper jo støtt og stadig om for lave straffer for voldtekt.

Lenke til kommentar

 

Siden norsk lov (forbudet mot å kjøpe sex) gjelder for nordmenn over hele verden, så er det kanskje rimelig at lover som stammer fra Saudi-Arabia skal gjelde muslimer i Norge?

 

 

Så du mener at muslimer født i Norge ikke skal følge norske lover?

 

Jeg tenkte kanskje på å gjøre Sharia til norsk lov for muslimer. Da blir de lovene norske, og alle blir happy.

Lenke til kommentar

Vanskelig å ta trådstarter seriøst når han i en annen tråd kritiserer oss "hvitinger" for å være rasistiske siden vi ikke behandler etniske norske muslimer og muslimer med innvandrerbakgrunn likedan. Men her vil han altså ha forskjellsbehandling der muslimer skal dømmes etter en steinaldermentalitet og etniske nordmenn etter norske lover.

 

En stor hykler er hva du er.

Jeg sier det nok en gang, flytt fra norge og til et muslimsk land hvis det ikke er bra nok for deg her.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Muslimer som ønsker Sharia-domstol i Norge, har ikke noe i Norge å gjøre. Synes det også er ironisk at muslimer som "hater vesten" bosetter seg i vesten. Alltid noen andre sin feil at man selv har det jævelig, og lever i et system som ikke fungerer.

 

Jeg ønsker også strengere straffer for voldtekt i Norge, men noe Sharia-domstol ønsker jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle muslimer som gjør kriminalt vil straffes etter Sharia.

 

Mens vanlige norske borgere som ikke er muslimer. Vil straffes etter norske lover. Eller vil dere at voldtekstbølgen skal øke år etter år. Dere vet at jo disse voldtekstmennene kommer ut igjen når de har sonet fengselstraff etter noen år.

 

Hvorfor er muslimer overrepresentert blant voldtektsmenn? Er det ikke et tankekors for deg at nordmenn, og vesteuropeere generelt, er mer lovlydige og oppfører seg bedre mot sine medmennesker enn folk fra sharia-land? Det jeg vil frem til, er at det er en sammenheng, en vekselvirkning, mellom samfunnets grad av primitive straffemetoder, og borgernes primitive oppførsel. Råskapen i et samfunn gjenspeiler seg både i folks oppførsel og myndighetens straffereaksjoner. De vestlige landene har utviklet seg fra primitive samfunn med sharia-lignende straffemetoder, og et høyt voldsnivå, til dagens nivå av lav kriminalitet (sett bort fra innvandreres bidrag), og lave straffer og humane straffemetoder.

 

Når vi snakker om integrering, så innebærer det blant annet at dere innvandrere kultiveres til vår holdning til forbrytelse og straff. Innvandrere kan bringe med seg mye bra fra deres kultur, men synet på mennesker og sharia-lover er definitivt ikke i den kategorien.

 

Siden norsk lov (forbudet mot å kjøpe sex) gjelder for nordmenn over hele verden, så er det kanskje rimelig at lover som stammer fra Saudi-Arabia skal gjelde muslimer i Norge?

 

Nei, det er ikke sammenlignbart, fordi norsk lov praktiseres bare i Norge, mens ditt forslag vil innebære at fremmede lands lover skal praktiseres her. Det ville tilsvart at nordmenn som bryter norsk lov i utlandet, også blir straffet i utlandet etter norsk lov. Slik er det ikke, alle land straffer brudd på egne lover, uansett om det er landets egne borgere eller utlendinger, og utmåler straff etter sine egne regler.

 

Hvis muslimer vil ha Sharia-lover for seg selv i Norge, så synes jeg ikke det er så urimelig. Vi nordmenn roper jo støtt og stadig om for lave straffer for voldtekt.

Det gjør vi vel egentlig ikke, for en voldtekt i Norge er ikke det samme som en voldtekt i muslimske land. Manglende samtykke kan straffes som voldtekt i Norge, da med mild straff, mens samme forseelse vil medføre døden for begge parter i sharia-land, fordi der er ikke dette voldtekt, men seksuell omgang utenfor ekteskapet.

 

Når folk flest hører om voldtekt, så forestiller man seg voldsbruk og at den forulempede har satt seg kraftig til motverge, men det er på langt nær realiteten i mange voldtektssaker i Norge. Straffenivået må ses på bakgrunn av dette, og en vurdering av forskjellen mellom land og regioner må ta hensyn til ulik definisjon av voldtekt.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...