Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

L3FQpYtclEuv3HgxKZbBsw_0_0.jpg

 

 

Mye av problemet med spillet akkurat nå. Alle kjører rundt i armored biler, så man kan ikke kjøre med favorittkjøretøyene sine lenger. 

 

 

Akkurat nå? Har det ikke vært slik helt siden Kurumaen ble introdusert?

 

Men, ja... den er ALT for bra. Det hadde vært greit hvis den hadde kjøreegenskapene til et kjøleskap, men den fyker opp fjellsider som om den ikke veide noen ting. Den gjør spillet til easy mode. Jeg har vært på oppdrag der vi har vært 4 stykker i en slik bil og kjørt opp alle trappene på en høy bygning mens vi drepta alt vi møtte på. I utgangspunktet et utfordrende oppdrag som vi gjorde nærmest i søvne. Spillet trenger absolutt å balanseres.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå? Har det ikke vært slik helt siden Kurumaen ble introdusert?

 

Men, ja... den er ALT for bra. Det hadde vært greit hvis den hadde kjøreegenskapene til et kjøleskap, men den fyker opp fjellsider som om den ikke veide noen ting. Den gjør spillet til easy mode. Jeg har vært på oppdrag der vi har vært 4 stykker i en slik bil og kjørt opp alle trappene på en høy bygning mens vi drepta alt vi møtte på. I utgangspunktet et utfordrende oppdrag som vi gjorde nærmest i søvne. Spillet trenger absolutt å balanseres.

 

 

Om en har buzzard, hydra eller savage for ikke å snakke om tanksen blir og enormt mange  oppdrag plutselig dritlette, så dette er et "problem" som har vært der siden spillet ble lansert, men det er jo ikke værre enn å droppe de kjøretøyenne som gjør oppdragene enkle.

Lenke til kommentar

Om jeg tar missions for og gå opp i level bruker jeg ofte kuruma men skal jeg ta missions fordi jeg vil ha det morro velger jeg noe annet. Missions er litt kjedelig uansett, jeg er lvl 92 nå og har ikke fått/funnet noe ny mission siden jeg ble lvl 70-75 =(

 

Noen som vet om man kan sjekke hvor mange dager på rad man har gjort daily objectives ? Evt hvor mange ganger man har gjort det ?

Lenke til kommentar

Er alt i GTA Online P2P basert?

 

Faen, spilte flere games nå med folk fra Tyrkia, indonesia, USA, Russland, Sør-Korea.. Ting lagger så sjuuuukt når man spiller med noen av disse.

ja vært slik hele tiden ... har du prøvd å sitte i bilen til en som lagger slikt det er helt forferdelig :o virker som de har et utrolig dårlig system når det kommer til å matche folk opp til hverandre

Lenke til kommentar

Haha jeg prank calla bestevennen min :D Han som er norsk som alle oss andre er litt for glad i å kjøre rundt i BMWen sin og høre på bad-ass rap, så bestemte meg for at Lamar skulle få gi han litt pepper :D dessverre legger han på litt for ofte fordi enten er han nervøs eller så har han bedre ting å gjøre enn å prate med Lamar :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=dJKH83a4TYw

 

edit: hvis noen lurer på hvorfor det er bilder av Robert Downey Jr. så er det fordi alle i vennegjengen vår sier Benny ligner på han :p

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

 

Er alt i GTA Online P2P basert?

 

Faen, spilte flere games nå med folk fra Tyrkia, indonesia, USA, Russland, Sør-Korea.. Ting lagger så sjuuuukt når man spiller med noen av disse.

ja vært slik hele tiden ... har du prøvd å sitte i bilen til en som lagger slikt det er helt forferdelig :o virker som de har et utrolig dårlig system når det kommer til å matche folk opp til hverandre

 

 

Ja, helt forferdelig. P2P er jo egentlig flott, det muliggjør at spillets online del kan leve lenger enn om rockstar skulle hostet alle servere selv, men for faen, match meg med folk fra europa!! :D

Lenke til kommentar

Jeg så en test på yt av titanx og gta 5.

Gpu på 60% og fps nede i 60.

Siden jeg vurderer å kjøpe titan x så lurer jeg på om 2x 980 er bedre.

Hvordan fungerer titan x i dag i forhold til 2x 980 i gta 5?

Noen som vet?

Når det er 60% gpuload, så er cpu flaskehals :)

 

Veldig sansynlig.

Lenke til kommentar

 

Jeg så en test på yt av titanx og gta 5.

Gpu på 60% og fps nede i 60.

Siden jeg vurderer å kjøpe titan x så lurer jeg på om 2x 980 er bedre.

Hvordan fungerer titan x i dag i forhold til 2x 980 i gta 5?

Noen som vet?

Når det er 60% gpuload, så er cpu flaskehals :)

 

Veldig sansynlig.

 

Ja, du har nok rett.

 

Ser av andre tester at den scorer bedre, men 980 sli er vel hakket bedre.

Jeg bør vel egentlig vente på 980 etterkommeren og kjøre de i sli.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer mer hackere? fått over 100mill på GTA online (Dog, fikk fullført alle heistene osv, altså det gøyeste med venner, før jeg begynte å spille på public) 

 

Noen som faktisk syntes at ``adder`` er en ganske grei bil å kjøre? Jeg er kanskje litt over avg mtp på kjøring, og bilene mine er seff makset da jeg er kakse på spillet grunnet hackere. :p

 

Så jeg kjøpte adder kun fordi den har en fin bak på spillet, og har begynt å like bilen jo. :p

 

Fått noen jevla plagsome problemer. fått noe 3dfx elns dritt, downklokket kortene mine til 1Ghz (fra 1.5Ghz) så fikk jeg kraftige framedrops og maskinen restartet seg selv et par ganger. Ustabilt spill, noen andre som opplever?

 

(TIl de som mener maskinen min er ustabil, Rart FC4 fungerer (Ja) og Folding osv.. )

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...