Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ja man kan det, men det er jo greit å kunne kalle opp mekanikeren din og få bilen levert der du er, eller ringe Pegasus og få et fly/helikopter når man gjør et mission.

Mange av flyene/bilene kan man heller ikke finne ute i "freemode".

Nei dette går ikke så lenge det står 0$ på konto. Slik har jeg hatt det i nesten ett år nå, fordi jeg gidder ikke å repetere de samme oppdragene om igjen hundrevis av ganger.

 

 

Koster 200$ å kalle opp. Men om du er lei spillet så forstår jeg deg.

 

Jeg har spilt GTAO siden Oktober 2013 på Xbox 360, deretter Xbox One siden November 2014, og på PC siden April 2015. Så ja jeg er lei av de samme dritt oppdragene.

 

0$ er ikke 200$, dermed får du ikke tilkalt mekaniker. Dessuten så liker jeg å fly jagerfly og drepe alle sammen i lobbyen, og da har jeg naturligvis ikke penger.

 

Håper virkelig de får ordnet en skikkelig anticheat til spillet nå snart, da det er u-spillbart for min del. Alle fær jo bare rundt å sprenger alle i fillebiter, og har godmode.  Nesten alle sessions jeg er på er det minst 1 cheater. Jeg liker best å gjøre freemode PVP, men det går jo ikke lengre.

Ja det er et stort problem, og det er derfor jeg har begynt å spille GTAO på Xbox One igjen.

Lenke til kommentar

Den siste patchen gjorde ikke akkurat underverker. GTA V er nå det spillet som kjører nest dårligst hos meg, kun Assassin's Creed Unity er verre. Spillet har solide framedrops og voldsomt mye microstuttering nå. Far Cry 4 og Watch Dogs, som begge har hatt tilsvarende problemer, er langt fra like ille. GTA funka perfekt fra før, nå er det rett og slett det jeg vil kalle uspillbart på min maskin.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å si det, flere som har fått flere lags og andre grafikk bullshittheter etter siste oppdateringen? Tror det er ganske likt for oss alle.. Avsluttet akkurat spillet da jeg begynte å lure om skjermkortet mitt ble stekt, men det ville ikke made sense for det kjøler seg alltid godt.. Jeg hadde nemlig en lilla sky med sorte og lilla striper. Flott Rockstar, nå håper jeg dere rydder opp!

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Ja, jeg bestemte meg for å legge GTA Online på PC på hylla for godt i dag. Jeg spawnet inn i en server, å har spawn location på den største av de 3 garasjenne mine, der jeg har de dyreste bilene mine. Noen sekunder etter jeg spawnet har jeg plutsellig fått plantet en sticky eller en proximety mine på meg inne i garasjen, jeg sprenger, spillet glitcher ut og alle bilene i garasjen min eksploderer i den samme eksplosjonen. Av uvisse grunner ble denne registrert som min egen eksplosiv å jeg måtte betale forsikringen rundt 100K$ for å få tilbake bilene mine...

 

Den dagen rockstar får fingeren ut av ræva, eventuelt konsollene å får laget et skikkelig anticheat system skal jeg vurdere å komme tilbake, frykter dog dette ikke kommer til å hende :)

Lenke til kommentar

Vært umulig å spille i over en måned pga hackerne. Har for lengst gitt opp det. Dama liker spillet, eneste og første spillet jeg har fått henne til å spille. Hun prøvde seg igår, første som skjer er at en hacker kommer inn i garasjen til henne uten at hun har gjort noe, fucker opp alle bilene. Deretter tar kontrollen over karakteren hennes og wiper alle på servern. Hun mistet også massevis av penger.

Helt utrolig at Rockstar ikke tar det seriøst, skulle tro dem IKKE spilte spillet selv. 

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller dere på åpne servere når dere vet om dette problemet?

Nei det er kanskje ikke like gøy å være alene på serveren - men du og dine verdier er i det minste trygge.

 

Bruk det som en "safe haven" mens du er inn og ut av race, heist og andre aktiviteter.

 

Spiller dere med en venn eller fler er det heller ingen grunn til å spille i åpne servere. Slutt å klag! :p

Lenke til kommentar

Beklager for at jeg plager deg ved å klage over at en av hoved featuresenne i et spill jeg betalte 600 kroner av mine egne penger for ikke går and å spille lenger et par månder etter release :) Jeg har ingen interesser av å rave rundt alene på en server, da kunne jeg like gjerne ravet rundt i singleplayer i en mye mer levende verden. Det er heller ikke som deathmatch eller races akkurat er fri for cheatere heller. Eneste måten å spille på PC nå er å alltid spille med en gruppe venner, noe som ikke alltid lar seg gjøre.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, jeg bestemte meg for å legge GTA Online på PC på hylla for godt i dag. Jeg spawnet inn i en server, å har spawn location på den største av de 3 garasjenne mine, der jeg har de dyreste bilene mine. Noen sekunder etter jeg spawnet har jeg plutsellig fått plantet en sticky eller en proximety mine på meg inne i garasjen, jeg sprenger, spillet glitcher ut og alle bilene i garasjen min eksploderer i den samme eksplosjonen. Av uvisse grunner ble denne registrert som min egen eksplosiv å jeg måtte betale forsikringen rundt 100K$ for å få tilbake bilene mine...

 

Den dagen rockstar får fingeren ut av ræva, eventuelt konsollene å får laget et skikkelig anticheat system skal jeg vurdere å komme tilbake, frykter dog dette ikke kommer til å hende :)

 

Den der var sur. Noen forsøkte tilsvarende med meg, men jeg var i "Passive Mode" når jeg gikk inn i garasjen (plass til 10), og den inneholdt bare en billig bil som ikke var der, dermed ble ingen eiendeler tapt, og jeg overlevde.

 

Vært umulig å spille i over en måned pga hackerne. Har for lengst gitt opp det. Dama liker spillet, eneste og første spillet jeg har fått henne til å spille. Hun prøvde seg igår, første som skjer er at en hacker kommer inn i garasjen til henne uten at hun har gjort noe, fucker opp alle bilene. Deretter tar kontrollen over karakteren hennes og wiper alle på servern. Hun mistet også massevis av penger.

Helt utrolig at Rockstar ikke tar det seriøst, skulle tro dem IKKE spilte spillet selv. 

 

Dette er jo naturligvis irriterende. Kanskje du også må installere Mod Menus, og sørge for å alltid ha på "God Mode" for å beskytte deg selv mot andre juksemakere.

 

Du finner veldig deltajert og en fullstendig oversikt over hvordan dette gjøre her. http://www.se7ensins.com/forums/threads/gta-online-online-bypass-1-27-mod-menu-mega-thread-info-thread.1318313/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...