Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

 

Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld.

Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?)

 

 

Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld.

Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?)

 

 

Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde ;)

 

 

Jo, er piler for rett frem og snu.

 

EDIT: ah ser at det gjaldt rally. Men i heistet hvor den ene må instruere sjåføren så var det ihvertfall piler for rett frem og å snu. Dårlig hvis ikke det samme gjelder for rally.

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld.

Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?)

 

 

Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde ;)

 

 

Jo, er piler for rett frem og snu.

 

EDIT: ah ser at det gjaldt rally. Men i heistet hvor den ene må instruere sjåføren så var det ihvertfall piler for rett frem og å snu. Dårlig hvis ikke det samme gjelder for rally.

 

Er ikke noen slike som jeg har funnet ut av i alle fall.

Lenke til kommentar

 

Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V.

 

fgfreeroam.gif

 

Ikke hvis du kommer ut av garasjen i denne.

 

L3FQpYtclEuv3HgxKZbBsw_0_0.jpg

 

 

Mye av problemet med spillet akkurat nå. Alle kjører rundt i armored biler, så man kan ikke kjøre med favorittkjøretøyene sine lenger. 

Lenke til kommentar

 

Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V.

 

fgfreeroam.gif

Så nettop den episoden helt tilfeldig :p

 

Samme her. Jeg tenkte, vent litt har ikke jeg sett dette klippet før et sted? :p

 

Blir mods deaktivert når man starter flerspiller? Eller må man deaktivere dem manuelt først? Har tenkt til å teste ut noen mods for enspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...