Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50.

 

Jeg er glad for at vi ikke klarte oppdraget :)

 

 

 

Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50.

 

Hvorfor i all verden gir du andre spillere mer enn deg selv dog? 50/50 er ikke 50/50. Kompisen din fikk jo betalt for setup missions også, det gjorde ikke du. 60/40 er nok det beste, med mindre du har så mye penger at du ikke veit hva du skal bruke dem til selvsagt.

 

Å hoste kan være ekstremt frustrerende, så jeg synes 55/15/15/15 er et greit utgangspunkt på andre missions. Man kan forhandle seg til 20 om man er god, men om man skal sitte igjen med mer enn host totalt betyr at man bør være en svært viktig bidragsyter. 40/20/20/20 krever svært gode medspillere, evt. folk som har hjulpet til med flere setup missions. Jeg gir alltid 20 til crew og venner dog, da jeg veit de er til å stole på og sparer meg for mye tid. De pengene jeg taper tjener jeg ved å rekke et heist til.

 

 

Når jeg hoster så er jeg nøye på å få folk med en høy rank +40 ihvertfall. Da pleier det å gå relativt greit.

Men folk som er under lvl 10 kicker jeg med en gang.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

 

Det ser ut som at DLC-ane er inkludert i PC-versjonen, det einaste eg manglar er exclusive content.

Jeg hadde et par fly og et helikopter på konsoll, men disse ble ikke med over til PC. Derimot har jeg Roosevelten i garasjen ennå, heldigvis.

 

 

Vet du om Roosvelten spawner ved filmstudioet der på PC versjonen også slik som på konsoll?

Lenke til kommentar

Er på drøyt 3,5 millioner nå. Må jo kjøpe Heist-kjøretøy for 8 millioner for en achievement, så er fortsatt et stykke igjen. Har riktignok Armored Kuruma alt, men trenger fortsatt 4 millioner. Må nok prøve å få spilt siste heistet noen ganger med dyktige folk, så blir det litt penger i kassa.

Lenke til kommentar

Er på drøyt 3,5 millioner nå. Må jo kjøpe Heist-kjøretøy for 8 millioner for en achievement, så er fortsatt et stykke igjen. Har riktignok Armored Kuruma alt, men trenger fortsatt 4 millioner. Må nok prøve å få spilt siste heistet noen ganger med dyktige folk, så blir det litt penger i kassa.

 

Hehe achivement bryr jeg meg heldigvis ikke så mye om. Så da sparer jeg de pengene.

 

Synes at Kuruma er litt "cheat" pleier ikke å bruke den om jeg kan unngå det.

Lenke til kommentar

 

Jeg nærmer meg 3 mill og vurdere om jeg skal kjøpe en Hydra til 3 mill, men det er kanskje bortkastet penger.

Jeg tror du kan få 10 % rabatt hvis du på lifeinvader.com stalker bedriften som selger flyet. Jeg har ikke prøvd det selv, men det gjelder visst kun for ett kjøp. 

 

Skal ta en titt på det. Men jeg kommer nok til å vente.

 

-

 

 

Noen andre som har møtt på "hackere" ?

Traff på han fyren her idag.

https://youtu.be/PF71ZHLSvKQ

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...