Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Etter det eg har sett rundt om kring på fora på internett so byrjer hacking å bli eit seriøst problem, spesielt sida hackere no kan få det til å sjå ut som at det er andre som hacker. T.d. so var det ein kar som joina ein public session som plutselig fekk beskjed om at han hadde drept _alle_ i den sessionen, og vart sjølvsagt rapportert og banna...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So, ein får kun exclusive content i PC-versjonen ved å ha spelt GTA V på enten PS3 eller 360. Er det nokon som veit om det går an å kjøpe spelet til ein av dei konsollane og trikse seg til dei ekslusiviteane på det viset?

 

Etter å ha fått tak i ein kopi til PS3-en so kan eg bekrefte at ja, dette går. 

Lenke til kommentar

Hvordan skrur man forresten av alle "custom missions" som forpester kartet mer og mer? Jeg vil ikke ha noe uoffisielt dritt som jeg må kaste bort tiden på. Veldig irriterende å starte race og så viser det seg at det bare er møkk laget av random spillere :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Savage (Hind) helikopteret. Men skyter den også kun 2 raketter om gangen eller kan den spy ut mange flere? Har egentlig råd til den men jeg har jo Buzzard, så om Savage helikopteret ikke skyter ut flere enn Buzzard så ser jeg ikke poenget med å brenne av 1.9 mill.

 

Noen ganger forstår jeg meg ikke på folka jeg spiller med.

Gjorde nettopp dette oppdraget, jeg skøyt mens en annen kjørte bilen. Han som kjørte den må ha vært drita full. For når vi først klarte å komme oss til der vi skulle levere bilene så kjørte han RUNDT bygningen stoppet opp og så kjørte han inn i en trailer med en tank på og eksploderte...

Det tar vist aldri slutt på hvilke ting i spillet jeg skal bli sjokkert over.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Savage (Hind) helikopteret. Men skyter den også kun 2 raketter om gangen eller kan den spy ut mange flere? Har egentlig råd til den men jeg har jo Buzzard, så om Savage helikopteret ikke skyter ut flere enn Buzzard så ser jeg ikke poenget med å brenne av 1.9 mill.

 

Noen ganger forstår jeg meg ikke på folka jeg spiller med.

Gjorde nettopp dette oppdraget, jeg skøyt mens en annen kjørte bilen. Han som kjørte den må ha vært drita full. For når vi først klarte å komme oss til der vi skulle levere bilene så kjørte han RUNDT bygningen stoppet opp og så kjørte han inn i en trailer med en tank på og eksploderte...

Det tar vist aldri slutt på hvilke ting i spillet jeg skal bli sjokkert over.

"In terms of function, the Savage has similar features to the Buzzard. The pilot has access to the machine gun and rockets; the latter of which can be set to heat-seeking or free fire. However, the Savage's rocket pods can be fired non-stop without delay; a feature not shared by the Buzzard. Unlike the Buzzard, the co-pilot does not have the option to fire rockets."

 

http://gta.wikia.com/Savage

Lenke til kommentar

"In terms of function, the Savage has similar features to the Buzzard. The pilot has access to the machine gun and rockets; the latter of which can be set to heat-seeking or free fire. However, the Savage's rocket pods can be fired non-stop without delay; a feature not shared by the Buzzard. Unlike the Buzzard, the co-pilot does not have the option to fire rockets."

 

http://gta.wikia.com/Savage

 

Oooo, da skal jeg virkelig vurdere å kjøpe den. Synd at jeg ikke var klar over at den ble unlocked etter å gjøre et heist oppdrag. For jeg kjøpte Buzzard og så gjorde det oppdraget, angret med en gang siden jeg heller ville hatt den framfor Buzzard'n.

Lenke til kommentar

Kuruma er ikke noe problem, 1 Sticky eller ha litt luck når du skyter mot hodet på sjåføren så går det ganske greit, man tar jo tanks med en eller 2 nade's fra granatkastern ^^
Har ikke hatt noe problem med å møte en kuruma mot meg, de fleste tror jo de er udødelige i den bilen men har tatt mange med Carbine rifla og Sticky. Verre når folk har Insurgenten med HMG på toppen, men da tar jeg fram min Insurgent mot de igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke gjort noen heist oppdrag mest fordi det tar så lang tid.

Hvis det er noen andre som ikke har gjort det og vil prøve så er jeg med.

Selvsagt også med erfarne hvis noen vil ha med en noob  :)

Det er kun det siste oppdraget i et Heist som kan ta litt tid. De andre tar maks 15 minutter om ikke mindre.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hva er greia med at man ikke kan skyte og ha interaction menu oppe samtidig på PC pga. klønete knappeløsninger? Med kontroller kan man skyte og ha den oppe samtidig, men med mus/tastatur fungerer museklikk kun til å gå fram/tilbake i den hersens menyen. Hadde vært veldig hjelpsomt under heist-oppdrag om det funka som med kontroller.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Dei får vel strengt tatt ikkje gjort noko med hackerane utan seriøse endringar i netcoden deira. So vidt eg har forstått so har klienter lov til å gjere _alt_, slik at dersom ein kan få klienten sin til å sei "alle har proximity mine på kroppen sin" so godtar sessionen det utan vidare spørsmål, og alle ender opp med proximity mine på kroppen sin. 

Rockstar har ein jobb å gjere her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke gjort noen heist oppdrag mest fordi det tar så lang tid.

Hvis det er noen andre som ikke har gjort det og vil prøve så er jeg med.

Selvsagt også med erfarne hvis noen vil ha med en noob  :)

 

Bare å slenge seg med oss. Ofte mangler vi folk til å fullføre heist :)

 

Steam

Lenke til kommentar

GTA online på PC gikk fort nedover gitt. Nærmer seg uspillbart nå pga. det absurd høye antallet juksepaver. Jeg vil tro det er snakk om tusenvis som er logga på til enhver tid. Selv heists blir ødelagt av det. Jeg har fått en solid påminnelse på hvorfor jeg nesten har slutta å røre multiplayer-spill, men coop har jeg tross alt aldri hatt problemer med i spill tidligere.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...