Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker vi så dårlig dekning at 4G faller ut, eller bare "dårligere" dekning enn andre?

Er ikke så nøye for min del om jeg får en prikk mindre på dekningen, bare det fortsatt fungerer.

Jeg merker dårligere signal men funket stort sett. Men flere ganger om dagen ble det problemet med å ringe og surfe. Flere samtaler kom ikke igjennom
Lenke til kommentar

Herre som jeg HATER å synkronisere kalenderen på telefonen mot Outlook. Det er to svært grunnleggende innstillinger jeg så gjerne skulle ha hatt, men som mangler:

 

1) Oppdater kun telefonen.

2) Oppdater kun fremtidige hendelser.

 

Da hadde det gått så fort og greit. Jeg hadde også sluppet å få 23 varslinger i Outlook om forfalte hendelser som skjedde for et halvt år siden. Det blir ikke Samsung neste gang.

Lenke til kommentar

Snakker vi så dårlig dekning at 4G faller ut, eller bare "dårligere" dekning enn andre?

Er ikke så nøye for min del om jeg får en prikk mindre på dekningen, bare det fortsatt fungerer.

 

Det første du skrev. Har aldri opplevd noe problem med dekningen, men bare generelt svakere dekning. Da som regel 1 strek mindre, kanskje 2 enkelte steder. 

 

Eks: Med 3 streker 4G oppnådde jeg 62,58 - 36,14 Mbps i ned/opp-hastighet (Netcom). 

 

Selvfølgelig skuffende at dekningen er dårligere i styrke, men igjen er 4G såpass bra at man fint klarer seg med  f.eks 2 streker, selv om marginen blir mindre så klart. Egentlig har man jo ikke bruk for mer enn god 3G-dekning på mobilen, men det er jo igjen kult med 4G også da.. :)

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt Samsung S6 noen dager og jeg har følgende å komme med. Jeg sitter med blanda følelser etter å ha skaffet meg telefonen.
 

Følgende ting jeg er fornøyd med:
1. Designet er nydelig

2. Kamera er meget bra
3. Alt ser veldig fint ut av menyer og diverse

 

Ting jeg ikke er fornøyd med.
- Dekningen (netcom) har vært helt horribel, det virker nesten ikke som jeg har dekning noe sted og den skifter ofte til "H" eller "egde" istedenfor å ha 4g.
- Jeg er ikke imponert over hvor rask telefonen er. Jeg forventet mer for å være helt ærlig, der det virker som enkelte ting henger litt igjen når man har trykket seg innpå noe.  
- Batteritiden ser ikke ut til å være bra nok, har vært ute noen timer nå og hørt på en del musikk, typ 2timer. Har på skjermen litt over middels lysstyrke og den er nede på 25-30 % allerede etter rundt 5 timer i bruk.
 
 

Hva er deres inntrykk?
Sitter dere litt med samme blandende følelser som meg?

 

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt Samsung S6 noen dager og jeg har følgende å komme med. Jeg sitter med blanda følelser etter å ha skaffet meg telefonen.

 

Følgende ting jeg er fornøyd med:

1. Designet er nydelig

2. Kamera er meget bra

3. Alt ser veldig fint ut av menyer og diverse

 

Ting jeg ikke er fornøyd med.

- Dekningen (netcom) har vært helt horribel, det virker nesten ikke som jeg har dekning noe sted og den skifter ofte til "H" eller "egde" istedenfor å ha 4g.

- Jeg er ikke imponert over hvor rask telefonen er. Jeg forventet mer for å være helt ærlig, der det virker som enkelte ting henger litt igjen når man har trykket seg innpå noe.  

- Batteritiden ser ikke ut til å være bra nok, har vært ute noen timer nå og hørt på en del musikk, typ 2timer. Har på skjermen litt over middels lysstyrke og den er nede på 25-30 % allerede etter rundt 5 timer i bruk.

 

 

Hva er deres inntrykk?

Sitter dere litt med samme blandende følelser som meg?

 

 

Batteritiden er forferdelig.Derimot kamera er smellekkert :) 4k opptak på 4k tv gjør seg meget bra.

Det som jeg har problemer med er at den rebooter hele tiden.Lurer på om samsung jobber med dette nå.

Har søkt på div amerikanske sider om problemer rundt s6.Det er heldigvis ikke bare jeg som har problemer med telefonen :)

Lenke til kommentar

 

 

Er det flere som føler at telefonen henger litt etter når dere taster inn låsekoden? Skal det være slik?

Henger seg opp hele tiden,rebooter,slår seg av,fryser til osv.

Har fulgt tips og triks fra a til å uten å lykkes :(

Reset?

 

Det at det er bugs kan jeg være med på, men at det skal være så dårlig batteritid på en tlf i 2015 det forstår jeg faktisk ikke.

Samt dekningen er helt horribel hos meg,, veldig irriterende.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Er det flere som føler at telefonen henger litt etter når dere taster inn låsekoden? Skal det være slik?

Henger seg opp hele tiden,rebooter,slår seg av,fryser til osv.

Har fulgt tips og triks fra a til å uten å lykkes :(

Reset?

 

Har prøvd alt.Tilogmed satt tlf tilbake til fabrikkinnstillinger.Da er den ok ett par timer før den begynner å leve sitt eget liv igjen.

Nok en mandag tlf jeg har kjøpt.Denne skal iallfall tilbake dit den kom ifra..........

Lenke til kommentar

Trenger virkelig hjelp her!

Kjøpte meg 32gb utgave av S6.Etter bare 2 dager begynner den å fuske.

Den slår seg av og på,rebooter eller fryser totalt.

Ikke har jeg innstallert spesielt mange apper heller.

Noen som har forslag?

Ta den med tilbake til butikken du kjøpte den av og forklar problemet.  Si at siden det er en DOA (dead on arrival), skal du ha bytta den i en ny.

Lenke til kommentar

Her var det mange som har hatt en dårlig opplevelse med sin S6/S6 Edge. Hadde lyst på ny tlf og bestilte en hos Netcom i dag. Håper eg blir fornøyd, selv om Samsung tydeligvis må fikse en hel del for å gjøre denne telefonen komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...