Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Dere som bruker store 'stue'-headset på deres mobiler;
Det er da ikke rart dette kan / vil by på problemer, og ikke minst tappe batteriet RASKT. Det er da store høytalere inne i headsetene som mobilen må drive, vs de bittesmå proppene en mobil er laget for, eventuelt spesiallagde lettdrevne headsets for mobile devicer.

Jeg skjønner ikke helt dette kommer som en overraskelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel ikke snakk om å drive store "stue-headsett", etter det jeg forstår så er volumnivået merkbart lavere og lyden blir lettere forvridd ved høye volumnivåer selv når du kjører litt mer high-end IEM's (ørepropper) osv også?

 

Og etter det jeg forstår så var Galaxy S5 bedre på disse områdene sammenlignet med Galaxy S6? Er vel ikke rart at folk forventer at ting skal holde seg like bra, eller helst bli bedre fra generasjon til generasjon?

Lenke til kommentar

HTC har sammen med andre samarbeidspartnere, Beats Audio utviklet kvaliteten og styrken på lyden slik at den skal fremstå som en musikktelefon. Andre mobilprodusenter har mye å lære på dette området. 

Dessverre blir ikke batteritiden bedre av å spille høyere musikk.....
 

Så vi med andre mobiler enn HTC  må nok klare oss med relativt mye svakere lyd:(

Lenke til kommentar

Hei. For ikke mange dagene siden fikk jeg meg en Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Grønn. Men gleden ble kortvarig når den hadde en skade under skjermen rett ut av esken.

 

Gikk til en Telenorbutikk og de skrev DOA i feilbeskrivelsen.

 

Telefonen ble kjøpt via djuice.no

 

Hva skjer med slike saker ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Prøver selv i morgen så har jeg hvertfall prøvd

Hvor kjøpte du din?
Netcom så går til mobylife
Er spent på hva mobylife sier. Legger du ut en melding om resultatet av saken din?
Ble ingen feil funnet på meg og
Kunne jo videofilmet problemet men venter å ser om

Android 5.1 oppdateringen fixer det.

Lenke til kommentar

 

Fant noe som het "værvarsling" under innstillingene til AccuWeather, prøv å skru av den kanskje.  

 

(åpne accuweather ved å trykke på vær-widgeten, bruker du ingen vær-widget kan du gå inn på telefonens innstillinger, appstyring og deaktivere hele accuweather.)

Lenke til kommentar

 

Min butikk sier at det var feil på disse coverne og at de derfor lett får riper. Og at de nå blir recoatet hos produsent. Så du bør kunne be om et nytt. Men når de kommer er det kanskje ingen som vet.

 

Hm. Har ikke jeg hørt noe om, jobber jo i butikk sjøl og kjøpte dekselet der. Får levere det tilbake snart. :p

 

 

Da har jeg fått min og med cover. De "nye" coverne har fått limt på et lite plastark som vel skal beskytte mere enn uten. Greit nok ikke så veldig synlig, men dog.

Lenke til kommentar

plastfilmen dekker ikke selve linsen da, bare glasset rundt.

Fikk min forrige uke (ventetid pga gull edge 128GB) og tok den ut i solen for å pelle av plastikken. Det er riktig at det på denne modellen er hull i plastikken foran linsen, MEN det er plastikk også på den ved siden av der blitz og sensorer er. Og der var det ikke hull. Hadde det ikke vært for skarpt sollys så hadde jeg ikke sett plastikken....  Uvisst hvor mye det har å si for bildekvaltet, men jeg tar i hvert fall rå bilder.

Endret av inside_446359
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med prosedyren på DOA saker som blir sendt til Mcare ?

 

Jeg har en Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Grønn som jeg måtte levere i en Telenorbutikk da telefonen jeg kjøpte via djuice.no hadde en skade under skjermen, noe som resulterte i at de i butikk skrev DOA i feilbeskrivelsen.

Jeg leverte telefonen i komplett salgseske og jeg var innenfor de 7 dagene.

Lenke til kommentar

 

 

Fant noe som het "værvarsling" under innstillingene til AccuWeather, prøv å skru av den kanskje.  

 

(åpne accuweather ved å trykke på vær-widgeten, bruker du ingen vær-widget kan du gå inn på telefonens innstillinger, appstyring og deaktivere hele accuweather.)

Finner ikke :/

 

Jeg vil ha accu weather ved lokka. men vil ikke at hver morgen det skal plinge inn et værvarsel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...