Gå til innhold

Kamptråd - Queens Park Rangers vs Manchester United


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på 4-4-2 formasjon. Forventen den samme dølle 3-5-2. Kunne vært spennende å prøvd noe ala dette:

 

De Gea

Rafael-Smalling-Rojo-Shaw

Herrera-Carrick-Blind-Di Maria

Rooney-Falcao

 

Evt. kjøre Januzaj på VM og flytte Di Maria på andre siden og Herrera og Carrick/Blind sentralt. Tror det hadde blitt mer flyt i spillet framover på banen da.

Endret av VaporHead
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil også se 4-3-3.

 

DDG

Rafael-Smalling-Rojo-Shaw

Blind

Rooney-Carrick

ADM Januzaj

Falcao

 

 

Vil gjerne se samme formasjon og samme spillere, men med Rooney på midtbanen. Vi er så rævva for tiden at vi er avhengig av enkeltprestasjoner. Rooney gir oss ofte det målet vi trenger i form av scoring eller assist. Mulig Herrera inn for Carrick eller Blind, men med både Carrick og Blind på midtbanen får vi langt større defensiv trygghet.

 

Blir sikkert noe slikt:

De Gea

Jones - Smalling - Rojo

Rafael - Carrick - Shaw

Mata - Rooney

Wilson - Di Maria

Lenke til kommentar

Jeg vil også se 4-3-3.

 

DDG

Rafael-Smalling-Rojo-Shaw

Blind

Rooney-Carrick

ADM Januzaj

Falcao

 

 

Vil gjerne se samme formasjon og samme spillere, men med Rooney på midtbanen. Vi er så rævva for tiden at vi er avhengig av enkeltprestasjoner. Rooney gir oss ofte det målet vi trenger i form av scoring eller assist. Mulig Herrera inn for Carrick eller Blind, men med både Carrick og Blind på midtbanen får vi langt større defensiv trygghet.

 

Blir sikkert noe slikt:

De Gea

Jones - Smalling - Rojo

Rafael - Carrick - Shaw

Mata - Rooney

Wilson - Di Maria

Rooney og Carrick OG blind tror jeg blir altfor altfor statisk og treigt. Herrera bidrar med fart i midtbaneleddet, noe vi sårt har manglet denne sesongen.

Lenke til kommentar

Håper på 4-4-2 formasjon. Forventen den samme dølle 3-5-2. Kunne vært spennende å prøvd noe ala dette:

 

De Gea

Rafael-Smalling-Rojo-Shaw

Herrera-Carrick-Blind-Di Maria

Rooney-Falcao

 

Evt. kjøre Januzaj på VM og flytte Di Maria på andre siden og Herrera og Carrick/Blind sentralt. Tror det hadde blitt mer flyt i spillet framover på banen da.

Dette tror jeg kunne blitt bra.

 

Forstår ikke hva LvG ser på trening som vi ikke ser i kampene med denne 3-5-2? Håper in the name of Jesus at Falcao starter nå som RvP er skadet.

Lenke til kommentar

Tja, er mot et bunnlag, så regner med en litt mer "spænstig" lagoppstilling i dag. Vi knuste QPR i september med både Di Maria og Herrera (da banens beste) på midt i en 442d formasjon. Så får håpe at LvG velger å gå litt for det samme denne gangen også. Håper på:

 

Falcao - Rooney

Mata

Di Maria - Herrera

Carrick

Shaw - Rojo - Smalling - Rafael

DDG

Ellers så likte jeg VaporHead sitt forslag! Savner å spille med både vinger og backer samtidig, formasjoner som er litt bredere, og som legger mer vekt på tempo fremfor 90% ballbesittelse.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...