Gå til innhold

Kamptråd - Queens Park Rangers vs Manchester United


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo det som er problemet med RvP. Han er kanskje mer klinisk enn Falcao, men Falcao kommer seg til tre ganger så mange muligheter. I dag hadde han heller ikke marginene på sin side, som med det innlegget fra Wilson som fikk en touch fra QPR før den eventuelt hadde truffet Falcao. Tipper han klinker inn masse mål om han får samme tillit som RvP.

Lenke til kommentar

Skal ikke hylle Falcao for mye, men gi han for guds skyld litt tillit over tid. Både han og RvP hadde vært bedre med litt forskjellige spillere bak seg, men det er klart at det ikke skjer mye lengst fremme når man har fire-fem midtbanespillere som ELSKER å tverse ballen fra side til side.

 

E det noen ganger man skal gi Januzaj sjansen i løpet av sesongen, er den tiden kommet nå. Jeg fatter ikke hvorfor han ikke blir dyrket. Største talentet i klubben siden Pogba og Ronaldo, uten tvil.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Falcao har veldig god bevegelse, men men virket å ha uflaks i dag evt har mistet gnisten med avslutninger. Når RvP får en ball foran mål sånn pleier han å score. Han er dog seig som f--- rundt om på banen.

Tull! RvP har hatt flust med sjanser alene med keeper og brent dem i hauger og lass denne sesongen.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg en Falcao drakt, kansje lurt å vente litt.

Er det noen som har drakt med Falcao på?

 

Håper virkelig han får bli, ingen tvil om at han var veldig uheldig i dag.

Uansett hvordan Falcao gjør det i år og om han blir med videre eller ikke, så er det verdt å spandere på seg en drakt med Falcao nr. 9 på ryggen. Han går inn i rekken som en av verdens beste fotballspillere som har spilt for Manchester United, selv om han ikke skulle bli en suksess for oss.

 

Personlig håper jeg vi lar han gå videre og bruker pengene på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vurderer å kjøpe meg en Falcao drakt, kansje lurt å vente litt.

Er det noen som har drakt med Falcao på?

 

Håper virkelig han får bli, ingen tvil om at han var veldig uheldig i dag.

Uansett hvordan Falcao gjør det i år og om han blir med videre eller ikke, så er det verdt å spandere på seg en drakt med Falcao nr. 9 på ryggen. Han går inn i rekken som en av verdens beste fotballspillere som har spilt for Manchester United, selv om han ikke skulle bli en suksess for oss.

 

Personlig håper jeg vi lar han gå videre og bruker pengene på noe annet.

Bra skrevet :)

Blir nok en Falcao drakt da!

Lenke til kommentar

Van Persie bommet på en ganske lik sjanse som Falcaos første for bare en uke siden. Sånt skjer.

 

Jeg hadde vært fornøyd med ett mål av Falcao i dag. Avslutningen rett på Green burde vært satt i mål. Headingen var helt etter oppskriften og en god redning. Plasseringen kunne kanskje vært litt bedre, men langt fra en kjempebom. Av de to innleggene fra Wilson så var det et kjempetouch fra Caulker på det første, og det andre var rett og slett en halvmeter for langt borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...