Gå til innhold

[PL] Stoke - Arsenal


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som overrasker meg mest er hvor utrolig dårlig midtbanen vår er i dag. De får ikke til en dritt. Ramsey er en skygge av seg selv. Cazorla-Falmini-Ramsey som skal balansere midten får det virkelig ikke til.

 

Jeg sier det igjen. Arteta er alt for viktig for denne midtbanen vår.

 

This. Arteta er viktigere for dette laget enn mange tror.

Lenke til kommentar

 

Herlig! Blir nok bare United, City og Pool av topplagene som tar poeng tre poeng denne runden

1. Takk for at du inkluderte Liverpool

2. Tror nok ikke Liverpool vinner idag, spiller ikke så veldig bra

3. United vinner (desverre?) ikke heller.

 

vent til kampen er spilt først nå

Lenke til kommentar

Nok er nok, Wenger. Nå tar du hatten din og går. Dette er totalt uakseptabelt. VInduet var en farse. Tapet i dag skyldes ene og alene din udugelighet på overgangsmarkedet. Oppskrytte Chambers skulle liksom erstatte Vermaelen og Jenkinson samtidig? Hva tenkte du med? Lommeboka tydeligvis.

 

Å ikke signere Fabregas på billigsalg fylte begeret, i dag var dråpen som fikk det til å renne over.

 

Beste julegaven jeg kan få nå er ny manager.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nok er nok, Wenger. Nå tar du hatten din og går. Dette er totalt uakseptabelt. VInduet var en farse. Tapet i dag skyldes ene og alene din udugelighet på overgangsmarkedet. Oppskrytte Chambers skulle liksom erstatte Vermaelen og Jenkinson samtidig? Hva tenkte du med? Lommeboka tydeligvis.

 

Å ikke signere Fabregas på billigsalg fylte begeret, i dag var dråpen som fikk det til å renne over.

 

Beste julegaven jeg kan få nå er ny manager.

 

Enig i at overgangsvinduet var en skandale, men at vi ikke kjøpte Fábregas er en av de få fornuftige tingene vi gjorde i sommer. Det vi heller skulle hatt er en defensiv midtbanespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...