Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Lærerskolen. :p Det er klart at lærerstudentene må øve på alle feriene sine gjennom studiet også....

*Må...holde...kjeft....*

Nei, nå ble jeg nysgjerrig. Spytt ut!

Skrevet

Altså hvis madammen din tar det som ferie så får det stå på hennes kappe, da det faktisk er studieuke, ihvertfall her.

Ellers bare lei av at folk fortsatt ikke forstår at "feriene" som folk kaller det, faktisk er avspasering.

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Ja. Ho skal bare være på fjellet til tirsdagen, så kommer ho tilbake. Jo skal jobbe med innleveringer og slikt, så helt ferie er det ikke. ;)

Skrevet

Ytrefilet av Elg stekt rett under medium. Hjemmelaget viltsaus med stekte grønnsaker og bakt potet til.

Er så mett, er så vanvittig mett...

Skrevet

Ytrefilet av Elg stekt rett under medium. Hjemmelaget viltsaus med stekte grønnsaker og bakt potet til.

Er så mett, er så vanvittig mett...

Høres fantastisk ut.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ostekake er kjempegodt. Flytende ostekake er også nam

Skrevet

Ostekake er selvfølgelig noe av det beste, i tillegg til at det er noe av det absolutt letteste å lage hva kaker angår. Umulig for normale mennesker å feile med ostekake au.

Skrevet

Da har det blitt god mat, ostekake og film. Gikk for den orginale My Bloody Valentine da jeg følte at den passet bra i dag. Kremfilm!

Skrevet

Woah. Har hatt en finfin kveld. Starta med Liverpool-seier (beklager fotball-prat i Garderoben, det er ikke lov...) fortsatt av pilsing med gode venner og Mario Kart, Nintendo Land og Supersmash Bros!

Skrevet

Starten dagen med et par episoder av Danger 5, også kjørte jeg på med ostekake, kaffe og en episode Twin Peaks. Flott start på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...