Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Har jo North Carolina som vinner av bracketen min, så må jo nesten si det(ja, kjedelig). Tror fort Michigan State kan ta det også. Om Uconn slår ut Kansas på søndag tror jeg de vinner. Hadde ikke overrasket meg i det hele tatt.

 

Mange fete kamper i går ass, spesielt Yale - Baylor! 

 

Tror på Michigan her i huset. Tar Heels må jo alltid tas med i beregningen, alltid en mulighet der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I påsken er det godt å være Man Utd fan! Ingen grunn til å sitte hjemme for å se kamp. Det blir litt over én uke på hytten fra i dag av og en fjelltur på 1-2 dager alt etter forhold og vær. Det skal isfiskes til man blir mett eller blå på fingra. 

 

God påske til dere alle! 

Lenke til kommentar

Feberfantasier er sjuke. Var akkurat noen som pratet til meg mens jeg sov, og det var kun meg og hunden i leiligheten. Husker en gang jeg "våknet", og ikke kunne røre en eneste kroppsdel. Ble usikker på jeg om levde. Håper det var en ekstremt realistisk feberfantasi, og at jeg ikke var midlertidig lam. :p

Lenke til kommentar

Feberfantasier er sjuke. Var akkurat noen som pratet til meg mens jeg sov, og det var kun meg og hunden i leiligheten. Husker en gang jeg "våknet", og ikke kunne røre en eneste kroppsdel. Ble usikker på jeg om levde. Håper det var en ekstremt realistisk feberfantasi, og at jeg ikke var midlertidig lam. :p

Har faktisk opplevd å bli forsøkt bortført av aliens under en slik hendelse. Men som oftest bare våkner jeg etter et mareritt uten å kunne røre meg. Heldigvis lenge siden sist.

Lenke til kommentar

Nei ikke det samme. Det du beskriver er nok at du har ligget på armen sånn at du ikke får blodtilførsel og dermed så sovner den. I en søvnparalyse så våkner du opp "mentalt", men kroppen din er helt lam og du greier ikke bevege deg. Gir deg en følelse av å være fanget eller bundet fast på en måte. Ikke veldig kult hvis du har klaus.

 

Hadde enormt mye av det før, spesielt på litt kraftigere sovepiller. Nå har jeg det kanskje sånn 1 gang i mnd i snitt. Fortsatt like jævelig hver gang :D

Lenke til kommentar

Har opplevd slike søvnparalyser og et par andre ting før. Sov på magen før jeg våknet ikke kunne ikke bevege meg i det hele tatt. En annen gang rett før jeg holdte på å sovne så hørte jeg en svær eksplosjon, var helt sikker på at noe hadde hendt, men huset var helt stille og da skjønte jeg at det bare var i hodet mitt (exploding head syndrome).

Men det aller skumleste som har skjedd (1-3 ganger, veldig usikker) var imens jeg "sov". Hørte bare masse raske skritt rundt i rommet som om det var noe eller noen der, men jeg turte ikke å gjøre noe. Tenkte bare at det var en drøm og siden det vanligvis nærmer seg morgen når man er i drømmefasen av søvnen (er vel derfor det føles ut som om tiden går veldig fort når man sover) så måtte jeg bare holde ut litt lenger. Men etter det som føltes ut som noen evigheter så orket jeg ikke mer og sto opp, det hadde bare gått en halvtime siden jeg la meg og begynte å høre skritt.

 

Veldig lenge siden alt dette skjedde, sikkert rundt 10 år siden da jeg fortsatt gikk på barneskolen.

Tida går jammen meg fort!

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...