Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart kan du velge i 400 sorter sterkøl ved Vinmonopolet i Bankkvartalet i Trondheim.

 

 

Vi jobber for å kunne åpne ølpol før påske. Sortimentet vil ligge rundt 400 ulike øltyper og vi legger opp til stor utskiftning med nye øltyper hver 14. dag, sier kommunikasjonsdirektør Halvor Bing Lorentzen i Vinmonopolet til Adresseavisen.

 

 

 

 

 

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2016/01/27/Trondheim-f%C3%A5r-landets-f%C3%B8rste-%C3%B8lpol-for-sterk%C3%B8l-12080312.ece

 

 

Klager virkelig ikke over dette. Mmmmmmh!

Lenke til kommentar

Tok en sjanse å kjøpte en ny jaktbukse på nett. Serien er utsolgt fra stort sett hos alle i hele Norge, så jeg tok igjen en sjanse på at jeg kunne passe L, bruker vanligvis medium, siden jeg liker at buksene gjerne er litt romslige når jeg er ute på tur.

 

Så feil kunne man ta. Buksen fra Bergans må være den største buksen produsert i large. Den er så stor rundt livet at jeg må stramme den helt inn for at den skal holde seg oppe, jeg har litt ekstra på magen i tillegg. Den er så stor at jeg kan nesten kan putte begge fotene mine ned den ene av fotene på buksen og ikke minst var den 10-15 cm for lang i tillegg. Har aldri sett en så stor størrelse, så da får jeg bare betale ekstra å handle den direkte fra Bergans da..

 

Edit: Skal forøvrig til Russland til sommeren, så jeg har vært inne på tanken med å vente med å kjøpe noe klær før jeg er der nede. Er det noen som har erfaring fra Russland og vet om de har gode merkeklær (tur/sports) av god kvalitet til salgs og ikke minst om det er noe å spare på det?

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...