Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke Serie A og La Liga verdt like for folk flest som Premier League heller. Så jeg er uenig at man kan sammenligne de to produktene. Man kan ikke glemme masse uinteressant dritt inn i en kanalpakke og bruke det til å forsvare den. Jeg ønsker meg kun CL fra Viaplay.

 

Uansett, man får helt sikkert bedre tjenester enn viaplay som sender CL om man vil ha bedre kommentatorer, bedre panel og bedre dekning for en brøkdel.

Lenke til kommentar

Synes faktisk innholdet i sportspakken deres er bra jeg. Fordi om du kun vil se Chelsea, betyr det ikke at alle vil det. 

 

De har mye fotball i CL, Serie A, La Liga, Ligue 1, Eredevise, utvalgte kamper i Russisk liga og Primeira liga(Portugal). De har vel også noe golf om jeg ikke tar feil. I tillegg til stor fokus på amerikanske idretter med rettighetene til NHL, NFL og NASCAR. Etter et raskt søk har de faktisk håndballkamper også, med sendinger i både kvinners og mennenes CL og én Bundesliga kamp i håndball for menn i uken. Innholdet er jo forsåvidt ganske bra for 329 kroner. Forvaltningen av rettighetene er jeg dermed veldig kritisk til, men forhåpentligvis vil prisøkingen gjøre noe med dette. 

 

Hadde jeg skulle gått for en sportspakke i Norge hadde det nok blitt Viaplay, men har heldigvis skaffet meg noe annet enn TV2, Viaplay, Eurosport til å se akkurat det jeg vil ha. Mye mer forsvarlig pris til 329 for alt det der enn TV2 sin sportspakke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...