Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søtpotet er godt det men sliter med å få de crispy nok. Enten er de for seige eller så blir halvparten brent. Tips? Hva steker dere på i ovnen og hvor lenge?

 

 

Aner ikke. Bestiller det bare når jeg er i USA :p

 

Sikkert mulig at Google har svaret, evt Fox.

 

 

http://www.layersofhappiness.com/extra-crispy-baked-sweet-potato-fries/ – Ellers vil jeg anbefale tynne skiver, bruk osthøvel! hvis du vil ha det sprøtt. 

 

 

Oså vil jeg anbefale kanal(cinnamon) over hele platen med søtpoteter, det har jeg lært i USA og det smaker sykt mye bedre enn salt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Enda syk. Veldig mye mer lei der nå enn i helgen! Kanskje på tide å sjekke hva mannen i hvit frakk tenker snart. Har aldri hatt magetrøbbel så lenge før, så er litt usikker på om det er normalt eller ei. Noen med erfaringer fra 4-5 dager eller mer med dårlig mage?

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp.

Lenke til kommentar

Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp.

Tilbud om biletter til CL-kamp i stedet for en Amsterdamtur? Eller billetter + tur?

Lenke til kommentar

Rart hva man kommer borti gjennom jobben. For 2 dager siden var jeg med på klientinstallasjon hos Tottenham Hotspur. Fikk titte rundt i hovedkontoret, gangene i stadioen og en hel del av treningsanlegget. :whistle:  Flyter greit med penger der ja. Bare systemet for å ta opp alt av video (hver spiller blir tracket i trening og sendt direkte til analytikere) var helvetes omfattende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...