Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

 

 

Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går :D

Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet.

 

 

Ok, godt vi er alle forskjellige da :)

 

True words fra en ekte ABU. Lykke til mot Ronaldo & co.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går :D

Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet.

 

 

Ok, godt vi er alle forskjellige da :)

 

True words fra en ekte ABU. Lykke til mot Ronaldo & co.

 

 

Takk for det. Lykke til i CL, dere også!

 

Å nei, vent nå litt...

Lenke til kommentar

 

Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet.

9 *Manchester Utd 10 3 4 3 16-14 13

11 Newcastle ******10 3 4 3 11-15 13

 

 

 

:D

Du vet jo hvor City er ?
Lenke til kommentar

 

 

Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett :) Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss :)

Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg.

 

Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også).

Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam :)
Lenke til kommentar

 

 

Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett :) Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss :)

Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg.

 

Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også).

Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam :)

 

Omtrent som Persie :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett :) Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss :)

Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg.

 

Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også).

Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam :)

Omtrent som Persie :)
Men så har vi Falcao, Di Maria og Rooney ;)

I tillegg til BaLOLtelli så har dere Lallana og Lambert :rofl:

Lenke til kommentar

Om vi skulle prøvd å holde oss til trådens innhold... Det var sterkt av United å få til noen gode angrep mot slutten av kampen. Men City skulle hatt tre straffer som ikke ble dømt, dere kan ikke forvente å være like heldige i andre kamper. Om Fellaini i tillegg skulle vært utvist må dere først og fremst takke dommeren for at tapet ikke ble større.

Lenke til kommentar

Det arbeidet United legger ned etter scoringen til City har jeg stor respekt for. De gir seg aldri, jobber beinhardt både defensivt og offensivt. United burde være fornøyd med kampen etter den innsatsen der.

 

Smalling sin takling som leder til det andre gule kortet er bare dumt. Han vet at han har gult og da burde han være mer varsom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...