Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Heldige var vi i dag. City snytt for to straffer. Oliver var ekstremt dårlig i dag! Heldigvis gikk det utover begge lag, selv om City har rett til å være litt sintere. Dårlig kvalitet på dommerne i PL i år. Har vært den ene svake kampen etter den andre.

 

Stolt over laget vårt i dag. Hadde aldri trodd vi skulle komme tilbake og i alle fall ikke etter det røde kortet. Dette er begynnelsen på noe nytt og noe bra. Hvis vi kan få inn en leder i forsvar vil ting se veldig bra ut.

 

Har lenge sagt at vi trenger enda en på midten, men Fellaini ser veldig bra ut for tiden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg er ikke enig i at City skulle hatt tre straffer. En hadde vært fair.

Hvilken mener du er den eneste som er straffe?

 

Den siste, var vel Carrick som var borti Aguero.

 

Så ut som at Aguero filma da han falt fremfor Fellaini, og det så ut som om Rojo bare var på ball vs Yaya. Jeg har ikke sett repriser dog

Lenke til kommentar

Er det noen unnskyldning at andre er likedan? Jeg synes alle fans som oppfører seg slik er patetiske, unitedfans inkludert.

 

Kommer jo lett frem fra postene dine hva slags type du er forresten.

 

Og da går jeg ut ifra neste gang en eller anna United-fan er patetisk, at du siterer vedkommende og sier ifra om det? Eller var det bare når andre fans er det du gjør det? Fordi det var kun for at jeg er Liverpool-fan og at du irriterer deg over postene mine, at du måtte kalle meg for patetisk, aldri verden om du hadde gjort det hvis det var en av dine egne.

 

''Kommer jo lett frem fra postene dine hva slags type du er forresten'' Hah.. er du 5 år, eller? Gå å grin meg ei ælv.

 

Uansett, så var det ingen unnskyldning, bare en liten påminnelse om what comes around goes around osv.

 

 

 

Deal with it.

CNB1W6d.png

 

 

Lenke til kommentar

Mhmm.... Ingenting er bedre enn et enda tristere svar på et megatrist svar.

 

Jeg vet ikke hva som er mest trist;

1) at dere gidder å irriterer dere grønn over en Pool-fan på internett

2) at jeg fortsatt gidder å svare hårsåre mennesker på internett

 

PS!

Ikke steng tråden. Nå kan vi se at United-fans er ikke noe bedre enn andre fotballfans på noen som helst måter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...