Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker dere bilder på fb når dere har dame?


Anbefalte innlegg

eller når dere holder på med noen? Hver gang han jeg holder på med liker bilde av andre kjerringer på fb så føler jeg at vi er tilbake til start, der jeg ikke aner hvor jeg har han. For HAR dere virkelig noe behov for å like bilder av andre jenter, uansett om det er venninner eller bekjente, når dere har "deres egen jente"? Hva er greia liksom?

Uansett hvor mange år en har hatt de på lista så hjelper ikke det, for en like kan jo alltids føre til andre ting, at noe blusser opp og ekspanderer og plutselig er det en flørt på gang på chatten som flytter seg til utenfor skjermen også, f eks. Så jeg bare lurer på hvorfor dere liker i vei når dere har dame eller en i kikkerten, når dere vet at det kan føre til ting og være ubehagelig for dama?



Anonymous poster hash: 480a2...812
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ikke en love erklæring, så i hvert fall en bekreftelse på at du synes hun er digg. Hvorfor ellers skal du like et nærbilde av trynet til en jente som ikke er jenta du holder på med, eller et (normalt) bilde av jenten i helfigur, men der poenget tydelig er hun og hvordan hun ser ut?

Det er jo ikke riktig å gi likes til andre når man holder på med en, når man vet at det kan gi jenta/gutten ubehag?



Anonymous poster hash: 480a2...812
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt råd er at du holder disse tankene for deg selv eller deler dem med en psykolog.

Kan du forklare meg hvorfor du kommer med den oppfordringen?

Fordi du fremstår som ustyrlig sjalu og ganske sprø. Srbz har et poeng - kanskje du burde ta det opp, for dette er absolutt noe som kan være kjekt å vite om en potensiell kjæreste. Du skylder imidlertid både deg selv og dine fremtidige partnere å få bukt med de tankene, så kanskje litt terapi kunne gjort deg godt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vil si at et vesentlig aspekt i saken er om typen liker bilder av jenter han kjenner, eller om det er villt random chicks. Har en kompis som til stadighet liker bilder/sider/profiler til damer rundtomkring i verden, samtidig som han har dame selv. Ikke greit i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tillit er alfa og omega i ett forhold og det er noe du velger å gjøre. Å like noens bilde betyr da ingenting mer enn at du liker bildet. Du må velge å stole på at partneren din ikke har noen baktanker.
Har ingenting for seg om du skal nekte partneren din å like ett bilde.. Partneren er jo ikke i fengsel, han er i et forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor mange likes får disse damene? De som har mange venner, får gjerne et tresifret antall av dem og da er nok kjæresten din langt bak i køen. Ellers kan jeg fortelle deg at jeg aldri har oppnådd noe som helst med jenter ved å trykke "like". Jeg visste ikke at likes kan bli sett som et problem. Det gjør kanskje ikke kjæresten din heller. Og hvis han vil dra andre damer, og har en reell mulighet til dette, trenger han sikkert ikke å like bildene deres først.

Lenke til kommentar

 

eller når dere holder på med noen? Hver gang han jeg holder på med liker bilde av andre kjerringer på fb så føler jeg at vi er tilbake til start, der jeg ikke aner hvor jeg har han. For HAR dere virkelig noe behov for å like bilder av andre jenter, uansett om det er venninner eller bekjente, når dere har "deres egen jente"? Hva er greia liksom?

 

Uansett hvor mange år en har hatt de på lista så hjelper ikke det, for en like kan jo alltids føre til andre ting, at noe blusser opp og ekspanderer og plutselig er det en flørt på gang på chatten som flytter seg til utenfor skjermen også, f eks. Så jeg bare lurer på hvorfor dere liker i vei når dere har dame eller en i kikkerten, når dere vet at det kan føre til ting og være ubehagelig for dama?

 

Anonymous poster hash: 480a2...812

 

Den dagen jeg "liker" et bilde på facebook og det fører til en heftig natt skal jeg forstå din bekymring.

 

Hittills så tror jeg en "like" på facebook betyr rett og slett at man har sett bilde og syns det var verdt en annerkjennelse. Trenger ikke å bety noe mer enn det. Man så bilde og syns det var fint/koselig/tøft you-name-it.

 

Men du får ta dette opp med han du holder på med og si hva som skjer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om ikke en love erklæring, så i hvert fall en bekreftelse på at du synes hun er digg.

 

Snip

 

 

Anonymous poster hash: 480a2...812

Eeeh, nei!? Viss man har en venn, så skal man ikke like bildet, i fare for at jenta man liker skal bli butthurt?

 

Du bør nok ikke legge for mye i en like.

Lenke til kommentar

 

Men du får ta dette opp med han du holder på med og si hva som skjer.

 

Han skjønner vel at han ikke skal like bildene til de jentene han har tenkt å ligge med.

 

Ifølge TS så utvikler det jo seg i den retningen om man liker et bilde på FB - og jeg mistenker at like barn leker best - så boy toyen til TS er vel knapt skarp nok til å være i skuffen :p

 

Nei den var stygg - unnskyld

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...