Gå til innhold

Tidenes beste film


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste er nok enig i at denne filmen er veldig bra, men har ikke sett folk nevnt den som tidenes beste før. Men uansett hvilket humør jeg er i, så har jeg alltid lyst til å se Monty Python and the Holy Grail. Det er vell også den filmen jeg har sett flest ganger.

 

Det er min yndlingsfilm. :D

7999060[/snapback]

 

Monty Python er genialt, end of discussion :p.

 

Topp 5 hos meg blir noe sånt: Donnie Darko, Full Metal Jacket (Første delen), Forrest Gump, Braveheart og Gudfaren.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Det er jo ikke muligå bestemme seg :realmad:, men hvis jeg må, så blir det nok Forrest Gump, hvertfall den filmen som har gjort størst inntrykk på meg.

 

Ellers er

The Shawshank Redemption

Full Metal Jacket

The Pianist

The Godfather

 

Også filmer som har gjort stort inntrykk på meg.

Lenke til kommentar
Tenkte å ta noen filmer som ikke er nevnt og som nødvendig vis ikke har får topp karakterer.

 

Dawn of the Dead

Battle Royale

Big Fish

The Punisher

September Tapes

Resident Evil

Ondskan

Napoleon Dynamite

Heat

Master and Commander: The Far Side of the World

Smala Sussie

Kopps

 

Ellers er jeg stor fan av: LOTR, Star Wars og Ailiens filmene.

8177806[/snapback]

 

Er dette en seriøs post? dette er en liste over tidenes beste film. ikke mest middelmådige film etter år 1995. Tror noen trenger å utvide horisonten sin litt

Lenke til kommentar
Tenkte å ta noen filmer som ikke er nevnt og som nødvendig vis ikke har får topp karakterer.

 

Dawn of the Dead

Battle Royale

Big Fish

The Punisher

September Tapes

Resident Evil

Ondskan

Napoleon Dynamite

Heat

Master and Commander: The Far Side of the World

Smala Sussie

Kopps

 

Ellers er jeg stor fan av: LOTR, Star Wars og Ailiens filmene.

8177806[/snapback]

 

Er dette en seriøs post? dette er en liste over tidenes beste film. ikke mest middelmådige film etter år 1995. Tror noen trenger å utvide horisonten sin litt

8189528[/snapback]

Vet ikke om du brukte ordet 'utvide' med mening, men han har jo fryktelig passende nick.

Lenke til kommentar

Har postet før men kan ta en liten oppdatering :)

 

The Shawshank Redemption (drama)

American History X (Crime / Drama)

Saving Private Ryan (Action / Drama / War)

The Texas Chainsaw Massacre (Horror)

Forrest Gump (Comedy / Drama / Romance)

 

 

 

Tok litt innenfor hver sjanger jeg syns er bra nå da. So, don't shoot me if i missing some.

Lenke til kommentar
ALI G IN THA HOUSE!!

GENIAL FILM!

8216313[/snapback]

Tidenes beste? Hehe...

 

Synes virkelig det er mange snodige forslag her (selvfølgelig, alle har hver sin smak og det ville vært kjedelig om alle hadde vært like kjedelig som meg; Shawshank, LOTR. But thats the truth :wee: ), men folk som akkurat har sett en film, kanskje ledd en del, eller blitt skremt kommer inn på forumet og skriver den siste filmen de har sett; slik som Challenger gjør; Ali G? (Regner med du akkurat hadde sett filmen? :p)

Hva i all verden kvalifiserer denne seg som tidenes beste film?

 

edit. leif, omformuliring.

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar
ALI G IN THA HOUSE!!

GENIAL FILM!

8216313[/snapback]

Tidenes beste? Hehe...

 

Synes virkelig det er mange snodige forslag her (selvfølgelig, alle har hver sin smak og det ville vært kjedelig om alle hadde vært like kjedelig som meg; Shawshank, LOTR. But thats the truth :wee: ), men folk som akkurat har sett en film, kanskje ledd en del, eller blitt skremt kommer inn på forumet og skriver den siste filmen de har sett; slik som Challenger gjør; Ali G? (Regner med du akkurat hadde sett filmen? :p)

Hva i all verden kvalifiserer denne seg som tidenes beste film?

 

edit. leif, omformuliring.

8216608[/snapback]

 

Helt enig i at filmer som American Pie, Battle Royale og Kopps har ganske lite i denne tråden å gjøre egentlig :D Er det en egen tråd her hvor folk kan skrive inn favorittfilmene sine med en god begrunnelse? Hvis ikke er det noe som burde vurderes :p

 

Ang Shawshank Redemption så hadde jeg ingen peiling på hvor kjent og godt likt den var første gang jeg så den:P Så den for første gang på tv2 for to år siden eller noe og ble helt grepet fra første scene :ohmy: Etter den var ferdig sett tenkte jeg at det måtte ha vært den beste filmen jeg hadde sett! Og kan jo ikke si jeg ble helt sjokka da jeg så på imdb at den var såpass godt mottatt av massen:P

 

Ps: omformuliring? :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe, tidenes beste filmer? Neppe. Underholdene? Jada. Men du skal få ha din mening, jeg kan bare ikke forstå de!

8331759[/snapback]

 

 

:hmm: du mener de jeg skrev om, de eier da, spennende, actionfylte og ganske rørende, slik alle åttitalls filmer skal være :thumbup:

8332429[/snapback]

 

Ville jo blitt en alt for lang tråd om alle skulle ramse opp sine favorittfilmer ;) Dette er en tråd hvor vi diskuterer hva som er tidenes beste film, ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...