Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ganske fort ut at DriveClub var ikke for meg så slenger ut preorder koden min for og låse opp Special RUF RT12 R Pack i spillet. Førstemann til mølla prinsippet og er fint hvis vedkommende sier ifra når de har brukt koden slik at jeg kan oppdatere posten min.

 

AD2C-3TN6-96GR

 

Enjoy og happy gaming til alle DriveClub fans :)

 

Edit koden er brukt av

MiRaCL Endret av Joffe25
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom nesten online i sted. Men lobby ble borte og jeg ble kastet ut av server igjen.

Nok en gang så har man blitt servert et beta produkt som ikke fungerer 100%, men dette er vel bare å forvente i dagens spillmarked.

 

Tips: Driftchallenge er mye enklere å gjennomføre om man sitter i cockpit i stede for å se bilen fra utsiden.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Kom nesten online i sted. Men lobby ble borte og jeg ble kastet ut av server igjen.

Nok en gang så har man blitt servert et beta produkt som ikke fungerer 100%, men dette er vel bare å forvente i dagens spillmarked.

 

Tips: Driftchallenge er mye enklere å gjennomføre om man sitter i cockpit i stede for å se bilen fra utsiden.

det med cockpit fant jeg ut også.. slet litt med ene oppdraget, men så fort jeg bytta til cockpit så tok jeg den på første forsøk O.o weird

Lenke til kommentar

De fleste brett er lette, men noen er helt håpløse pga hissig AI.

 

"Punching above your weight" - Her må man kjøre tregeste bilen og AI'en er helt håpløs på liten bane. Gitt opp dette mappet, blir dyttet rett i veggen i vær sving av de andre bilene.

 

"BHR Track Day" - Umulig å slå tiden her uansett hvor bra jeg kjører og bil jeg velger, weird.

 

"Italian Performance Cup" - Hissig AI som dytter meg av banen konstant

 

Helt ening det mange reviews sier. AI har 0 flexibilitet og følger drivelinje uten unntak. Fatter ikke at ikke utvikler har tenkt over dette.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

AI bilene kjører forbi meg på langstrekker selv om jeg har høyere fart ut av sving og egentlig kjører fra dem, men i svinger så blir jeg påkjørt bakfra og får minus poeng.

 

Er det noen andre som har lagg i det man kjører over mållinja? Her fryser hele spillet i 1 sekund før det laster neste animasjon.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har AI-biler som kjører forbi hverandre eller meg istedet for å følge linja slavisk? Jeg ser noe av kritikken, men da må jeg ikke bremse så tidlig før svingen neste gang..

Nei, dem overdriver AI kritikken. Har testet mange ganger å AI følger ikke en slavisk linje hele tiden. Dem går ut av ideal linjen å prøver å kjøre forbi på utsiden like ofte som som jeg tråkker hardt på bremsene og får en i ræva. AI er langt fra perfekt, men ikke så ille som enkelte skal ha det til.

Lenke til kommentar

AI bilene kjører forbi meg på langstrekker selv om jeg har høyere fart ut av sving og egentlig kjører fra dem, men i svinger så blir jeg påkjørt bakfra og får minus poeng.

 

Er det noen andre som har lagg i det man kjører over mållinja? Her fryser hele spillet i 1 sekund før det laster neste animasjon.

har også opplevd at det har fryser når jeg kjører over målinja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...