Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig helt urelevant hva som måtte være skylden i hans overvekt. Folk som synes det er gøy å gjøre narr av overvektige og slenge usmakelige kommentarer fortjener rett å slett en rask høyre. Så enkelt er det folkens...om ikke foreldre har klart jobben med oppdra folk så får andre slå den på plass.

 

En får ikke slike antall abonnenter på Youtube om en ikke leverer noe verdt å se på. Og alle som har litt over moderat interesse i spill burde vite hvem boogie er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Han burde kanskje vist sine positive sider oftere istedetfor å være et irriternede, gnålende fleskeberg.

Er jo bare en karakter han har. Akkurat som Eckbo har sine. At du tar det seriøst og mobber en pga han er feit sier jo heller mer om din intelligens.

 

Bare konstaterer fakta. Min intelligens er ikke tema her så hold deg til ting du kan.

 

Morsomt at du sier at det er Larzen sine subjektive meninger, mens når du kommer med meninger, bruker du ord som "bare konstaterer fakta"

 

Meget imponerende :)

 

Forstår forøvrig ikke hva du mener med at jeg skal holde meg til ting jeg kan. Bare syntes det er rart at folk ikke forstår at han spiller en karakter. Samtidig som jeg satt spørsmålstegn med alt folk kaller han feit, og er tøff med keyboardet i hånda. Bare litt lavmål. Det var alt. Takk for meg.

Endret av henrikrox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da var dette spillet runda - alle stjernene i boks. Sleit litt med Atom V8-løpet, hot lap med Hennessey og drift (!) med Zonda. Generelt sett var driftinga vanskeligst - ligg langt ut i svingen og ha høyest mulig fart igjennom. Til slutt går det :)

 

Sitter igjen med en litt bittersøt følelse. Spillet er bra, men de kunne tonet ned rubberbandinga et par hakk. Blir veldig tydelig på slutten når du spinner rundt eller kjører av veien, ligger på 12 plass, tar igjen alle på en kort tid, men deretter blir liggende noen sekunder foran de neste 4 rundene. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Ai i Driveclub kan dra til helvete! Forbanna å irriterende den er...

 

Tror det er litt individuelt hvordan man opplever AI'en i dette spillet. Har enda til gode å bli oppriktig frustrert på grunn av AI'en (er level 33 og har 211 stjerner totalt).

 

Fikk utrolig nok spilt litt online i går, og må si at det er utrolig fett og viser enormt potensiale når alt er oppe og går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...