Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

Har også hatt veldig mye glede av spillet,nådde over level 60 før jeg såg meg ferdig med det..synd det er så mye dlc man må kjøpe for at det er komplett,men dette var kanskje inkludert I spillet ditt?online er til tider gøy,men som oftest vil bare motstandere gjøre alt for å bølle meg ut så jeg ble lei av det..kunne ennå hatt glede av spillet men nekter å betale ytterligere I dlc for å fullføre alt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kjøpte spillet med season pass, så jeg fikk med alt som har kommet. Og jeg skjønner hva du mener, for praktisk talt alt er jo DLC; det som møtte meg da jeg kikket gjennom garasjen var et hav av biler markert med DLC-merket. Det var nesten ikke til å tro. 

 

Jeg synes jeg hørte noen si at noen av DLC-ene til spillet har blitt gratis, men jeg kan ikke bekrefte det. Jeg har ikke forsøkt å spille online enda, men jeg har spilt noen andre bilspill online, og kan si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver; det er ofte noen rasshøl som synes gleden ligger i å råkræsje andre enn å vinne.

 

EDIT: Legger til at ingen av utvidelsene ble lastet ned automatisk, så om jeg ønsker å kjøre en bil som hører med til en utvidelse må jeg laste den ned manuelt. Noen av bilene tilhører større bilpakker, men mange av dem har jeg vært nødt til å laste ned en og en...

Endret av Curumo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...