Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oxlade-Chamberlain scorte nettopp for meg, men det ble avblåst for hands mot motstanderen, inne i boksen. Oooook? Enten skal jeg ha målet, eller så er det straffe, vel?!

 

EDIT: I følge kamprapporten står det at jeg scorte, men så ble det dømt indirekte frispark... Det ble det ikke, det ble utspill fra keeper. Nå skjønner jeg ingenting. Bug rapporteres til SI! :p

 

Edit 2: Når jeg ser nærmere på det, så er det faktisk Chamberlain som handser... Rart når rapporten sier indirekte frispark og alt? Jaja, jeg vant så det er ikke såå nøye men!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

United:

 

 

Keeper

 

Full backs med automatic

Central defender - én med stopper og en med cover

 

Central midfielder med defend

Roaming playmaker med support

 

Raumdeuter på venstre ving

Advanced playmaker med support / vinger support høyre ving

 

Poacher og Complete forward på topp.

 

Innstrukser:

Direct passes, play ball into box, play out of defence, run at defence, push higher up, close down more, offside trap, prevent short gk distribution, higher tempo, more expressive

Lenke til kommentar

Spilte akkurat kamp mot Swansea. I første omgang pådrar Herrera seg en skade og må byttes. Inn kommer Blind. Og like etter at andre omgang starter så skader han seg og må byttes....

Et kvarter senere tenker Falcao at han plutselig skal ta en random tofots-takling midt på Swanseas egen halvdel. Han blir belønnet med rødt kort. Slo av spillet og PCen med en eneste gang for dens egen sikkerhet.

Venter bare på neste oppdatering nå.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Har lenge slitt med å holde nullen, men i min femte sesong bestemte jeg meg for å sette backene som defensiv og en i midten som stopper og den andre som oppdekker. Etter dette holder jeg nullen i betydelig flere kamper... Det virker også som at de defensive backene fortsatt bidrar greit oppover, da de fortsatt scorer ett og annet mål, samt assister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...