Gå til innhold

Er du bekymret for at Ebola kan komme til Norge?


Ebola-poll  

135 stemmer

  1. 1. Er du bekymret for at Ebola kan komme til Norge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er NWO elitens "ti bud" for hvordan de vil ha det i tiden etter at de har utryddet det meste av jordens befolkning.

 

1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
2. Guide reproduction wisely – improving fitness and diversity.
3. Unite humanity with a living new language.
4. Rule passion – faith – tradition – and all things with tempered reason.
5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
7. Avoid petty laws and useless officials.
8. Balance personal rights with social duties.
9. Prize truth – beauty – love – seeking harmony with the infinite.
10. Be not a cancer on the earth – Leave room for nature – Leave room for nature.

 

Dere kan gjerne fortsette å tro at dette er bare "konspirasjonsteorier" som dere har gjort siden jeg for 6 år siden begynte å snakke om dette.

 

Dette er georgia guidestones hvor denne teksten er hugget inn i granitt på flere språk.

 

5720788P.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ikke engang generelt forbud mot å reise til disse ebola-smittelandene har man greid å vedta. Dermed kan afrikanere her i landet, fortsette å traffikere frem og tilbake helt uten hindringer. Det er ren idioti.

Skal man utestenge et helt kontinent?

 

 

Først og fremst burde man i det minste vedtatt reiseforbud til land hvor smitte og dødeligheten er konstatert; Guinea, Nigeria, Senegal, Sierra Leone, Liberia

 

Det er urimelig at man bare skal kunne fortsette triviell reisevirksomhet som om ingen ting er skjedd. Jeg har liten tro på at en tilfeldig uforsiktig afrikaner bosatt i Norge (eller uforsiktig etnisk nordmann for den del) ikke pådrar seg viruset snart, og bringer med seg hjem. Helt unødvendig.

 

Denne slappe laidback-holdningen er forøvrig hva Folkehelseinstituttet slår i bordet med:

 

"Hvis du har vært på reise til land hvor det er utbrudd av ebola og blir syk de første 21 dagene etter hjemkomst, bør du snarest ta kontakt med lege for videre diagnostikk. Ta da først kontakt med legen på telefonen, og informerer om hvor du har vært."

 

Folkehelseinstitutteter delvis fiansiert av rockefeller foundation i USA, andre investorer er visstnok monsanto og Bil Gates .

Så Folkehelseinstituttet er med 100 % på dette, noe som jeg også tror regjeringen er, samt ap og de fleste politikerne på stortinget.

 

For nå er det alvor, og FNs program for befolkninsreduksjon er begynt. Det er ikke lenger noen vei tilbake.

 

I det eksemplet du nevner kan vedkommende allerede ha smittet tusenvis av mennesker før han kommer hjem. Og deretter nye hundrevis av mennesker i Norge før han rekker å ringe.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke engang generelt forbud mot å reise til disse ebola-smittelandene har man greid å vedta. Dermed kan afrikanere her i landet, fortsette å traffikere frem og tilbake helt uten hindringer. Det er ren idioti.

Skal man utestenge et helt kontinent?

 

 

Først og fremst burde man i det minste vedtatt reiseforbud til land hvor smitte og dødeligheten er konstatert; Guinea, Nigeria, Senegal, Sierra Leone, Liberia

 

Det er urimelig at man bare skal kunne fortsette triviell reisevirksomhet som om ingen ting er skjedd. Jeg har liten tro på at en tilfeldig uforsiktig afrikaner bosatt i Norge (eller uforsiktig etnisk nordmann for den del) ikke pådrar seg viruset snart, og bringer med seg hjem. Helt unødvendig.

 

Denne slappe laidback-holdningen er forøvrig hva Folkehelseinstituttet slår i bordet med:

 

"Hvis du har vært på reise til land hvor det er utbrudd av ebola og blir syk de første 21 dagene etter hjemkomst, bør du snarest ta kontakt med lege for videre diagnostikk. Ta da først kontakt med legen på telefonen, og informerer om hvor du har vært."

 

Folkehelseinstitutteter delvis fiansiert av rockefeller foundation i USA, andre investorer er visstnok monsanto og Bil Gates .

Så Folkehelseinstituttet er med 100 % på dette, noe som jeg også tror regjeringen er, samt ap og de fleste politikerne på stortinget.

 

For nå er det alvor, og FNs program for befolkninsreduksjon er begynt. Det er ikke lenger noen vei tilbake.

 

I det eksemplet du nevner kan vedkommende allerede ha smittet tusenvis av mennesker før han kommer hjem. Og deretter nye hundrevis av mennesker i Norge før han rekker å ringe.

 

 

Det får vi veldig snart vite om stemmer. Om noen andre enn hun som er på vei hjem blir smittet så kan ting tyde på det...

Lenke til kommentar

 

I det eksemplet du nevner kan vedkommende allerede ha smittet tusenvis av mennesker før han kommer hjem. Og deretter nye hundrevis av mennesker i Norge før han rekker å ringe.

 

 

Eksakt. Derfor er det nærmest totalt ansvarsløst av myndighetene å innta en såpass tilbaketrukken rolle.

Lenke til kommentar

Skal man la hundre millioner mennesker dø?

For det første, millioner kommer til å dø av ebola uansett hva vi gjør. Ebola er overalt i Liberia, ebola er mer smittsom enn hva myndighetene forteller og helsevesnet har totalt kollapset.

 

Det som er viktig er å hindre at dette ikke sprer seg. Vi kan godt ta med syke nordmenn hjem, men å la enhver person fra Liberia/Guinea/Sierra Leone reise til Norge uten noen form for sikkerhethensyn er galskap.

 

Ta en titt på den spanske sykepleieren som fikk ebola. Hvordan skal vi klare å håndtere det? Om noen måneder så vil det komme folk med Ebola til Europa hver dag. Hver eneste gang vil de smitte mange andre og flere hundre mennesker må overvåkes. Om vi så klarer å kontrolere det, så vil det forsatt føre til store humanistiske og økonomiske tap.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Ikke engang generelt forbud mot å reise til disse ebola-smittelandene har man greid å vedta. Dermed kan afrikanere her i landet, fortsette å traffikere frem og tilbake helt uten hindringer. Det er ren idioti.

Slik vi ser det er det idioti.

Men det er en nøye utklekt plan bak det hele.

 

Det vi ser nå er en av de "konspirasjonsteoriene" som jeg har blitt beskyldt for å spre i flere år og som jeg bla har blitt utestengt for, som nå blir virkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vi ser nå er en av de "konspirasjonsteoriene" som jeg har blitt beskyldt for å spre i flere år og som jeg bla har blitt utestengt for, som nå blir virkelig.

Du er litt tidlig ute med å bruke det som bevis. Vi har tross alt ingen bevis på at det smitter som influensa. Da hadde nok spredningen vært betraktelig større.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke engang generelt forbud mot å reise til disse ebola-smittelandene har man greid å vedta. Dermed kan afrikanere her i landet, fortsette å traffikere frem og tilbake helt uten hindringer. Det er ren idioti.

Slik vi ser det er det idioti.

Men det er en nøye utklekt plan bak det hele.

 

Det vi ser nå er en av de "konspirasjonsteoriene" som jeg har blitt beskyldt for å spre i flere år og som jeg bla har blitt utestengt for, som nå blir virkelig.

 

 

De årene jeg har lagt merke til deg på forumet har du hylt rundt med konspirasjonsteorier om alt fra 3. verdenskrig til terrorangrep under OL i London. Du har rimelig dårlig treffprosent. Men jeg gratulerer med at du har klart å "spå" deg frem til at det kommer til å bli et fremtidig sykdomsutbrudd i verden. Sånn som, ja, de aller fleste andre jeg kjenner.

 

 

Ebola er ingen ny sykdom. Det var et utbrudd i 1995. Det som er interessant er at dette utbruddet hadde høyere dødelighet enn utbruddet som foregår nå. Tror det første utbruddet hadde dødelighetsprosent på 90%. Dagens "versjon" ligger på bare 50 %.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ta en titt på den spanske sykepleieren som fikk ebola. Hvordan skal vi klare å håndtere det?

 

 

http://www.svt.se/nyheter/varlden/ebolafall-i-spanien

 

Man må selvsagt etablere behandlingsplasser lokalt også for utenlandske hjelpearbeidere. Det burde vært på plass først, før man i stor stil sender avgårde folk dit. Det verste scenario er å ta alle hjem etterhvert som de blir sjuke. Det er garantert oppskrift på spredning.

 

Men det absolutt mest horrible er at folk kan reise fra til disse landene på ferie, besøke familie etc. og hjem hit igjen. Det finnes en tid for alt, og nå er vel ikke rette tiden for å la folk gjøre som de har lyst. Derfor burde det vært reiseforbud.

Lenke til kommentar

 

 

I det eksemplet du nevner kan vedkommende allerede ha smittet tusenvis av mennesker før han kommer hjem. Og deretter nye hundrevis av mennesker i Norge før han rekker å ringe.

 

 

Eksakt. Derfor er det nærmest totalt ansvarsløst av myndighetene å innta en såpass tilbaketrukken rolle.

 

 

Ja, det er ansvarsløst slik vi ser det.

 

Men det kunne jo hende at myndighetene i Norge er med på dette, og ønsker i likhet med FN å spre ebola mest mulig.

 

De har jo tross alt ganske nær kontakt med USA og med FN. Gro Harlem Bruntdland var med å utvikle agenda 21 som dette er en del av.

Og Rockefeller foundation finansierte folkehelseinstituttet.

 

fhi.jpg

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Det vi ser nå er en av de "konspirasjonsteoriene" som jeg har blitt beskyldt for å spre i flere år og som jeg bla har blitt utestengt for, som nå blir virkelig.

Du er litt tidlig ute med å bruke det som bevis. Vi har tross alt ingen bevis på at det smitter som influensa. Da hadde nok spredningen vært betraktelig større.

 

Jeg prøver ikke å bevise noe her, beviset vil dere se etter hvert som ebola sprer seg.

 

Og spredningen er større i Afrika der viruset først ble spredt.

 

Det var i mai, og allerede er det spredt til flere land i Afrika, USA,europa og nå også Norge.

 

Over 3000 mennesker er nå døde av ebola i afrika, og mange hundre mennesker er syke.

 

Pr i dag så er over 7.400 mennesker smittet av ebola.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Vi har tross alt ingen bevis på at det smitter som influensa.

 

 

Dog, det ebola-viruset som har drept endel i Senegal, er visstnok av en annen type enn det man kjenner best til.. Det kan jo indikere at vi kan få overraskelser og dessuten vanskeligere å evt. få lagd vaksine. (?)

Lenke til kommentar

 

De årene jeg har lagt merke til deg på forumet har du hylt rundt med konspirasjonsteorier om alt fra 3. verdenskrig til terrorangrep under OL i London. Du har rimelig dårlig treffprosent. Men jeg gratulerer med at du har klart å "spå" deg frem til at det kommer til å bli et fremtidig sykdomsutbrudd i verden. Sånn som, ja, de aller fleste andre jeg kjenner.

 

 

Ebola er ingen ny sykdom. Det var et utbrudd i 1995. Det som er interessant er at dette utbruddet hadde høyere dødelighet enn utbruddet som foregår nå. Tror det første utbruddet hadde dødelighetsprosent på 90%. Dagens "versjon" ligger på bare 50 %.

 

Ebola er ingen ny sykdom, mne det som er spesielt nå er at denne er utviklet spesielt for å smitte gjennom luften.

Den smitter derfor fortere over større områder, men dødeligheten er den samme.

 

Prosenten på 50 som du nevner er for dem som blir behandlet i tide, og jeg går ut fra at det er før de utvikler alvorlige symptomer.

 

Og når det gjelder disse andre "konspirasjonsteoriene" om 3 verdenskrig, så er 3 verdenskrig under utvikling akkurat nå.

 

Poenget var å prøve å advare folk i tide mens det ennå var en mulighet for å stoppe galskapen, men nå er det for sent.

Lenke til kommentar

 

 

Dog, det ebola-viruset som har drept endel i Senegal, er visstnok av en annen type enn det man kjenner best til.. Det kan jo indikere at vi kan få overraskelser og dessuten vanskeligere å evt. få lagd vaksine. (?)

 

 

Det er mulig at FN har fått utviklet flere typer ebola for forskjellige typer mennsker, for å sikre maksimalt antall døde.

Men smittemåten og dødeligheten vil nok være den samme.

 

Vaksine er allerede utviklet, og den var klar til å testes før utbruddet.

http://www.ctvnews.ca/health/researchers-rushing-to-test-and-ready-ebola-vaccines-1.2034165

 

Jeg ville uansett ikke vurdere vaksine, men heller forsterke kroppens immunforsvar med mye vitamin C, og også tilstrekkelig med andre vitaminer og mineraler.

 

Dette er mye bedre en vaksine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...