Gå til innhold

Kamptråd: Leicester City vs Manchester United


Mr. President™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett kampen, så skal ikke uttale meg om dommeren. Men å slippe inn 5 mål mot Leicester etter å ha brukt så mye penger på verdensstjerner må være jævla flaut. Jeg ler så jeg griner. Nå slipper jeg forhåpentligvis mobbing fra Unitedleiren på jobb i morgen også.

Er vell mest det at vi har handlet inn offensivt, men ikke defensivt.

Rojo er delaktig/tabber seg ut i minst 2 av målene.

Lenke til kommentar

 

 

Er vi ferdige med å friskmelde lag etter at de har overkjørt QPR? Tottenham og Man Utd er i alle fall ikke friskmeldt.

Ikke Arsenal eller Liverpool heller. City og Chelsea er gode, resten av "topplagene" er dårlige.

Der er jeg enig med deg. Fra 3. og nedover kan det bli sinnsykt gjevnt. Håper snart media innser at United er ræv. Flaut å lese om hvor bra de er helg inn og helg ut.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett kampen, så skal ikke uttale meg om dommeren. Men å slippe inn 5 mål mot Leicester etter å ha brukt så mye penger på verdensstjerner må være jævla flaut. Jeg ler så jeg griner. Nå slipper jeg forhåpentligvis mobbing fra Unitedleiren på jobb i morgen også.

Nei siden du ikke har sett kampen så burde du ikke uttale deg i det hele tatt? Første straffen var helt hodeløs. Skulle vært frispark TIL United. Andre straffen det samme. Og han gir i tillegg Blackett rødt..

På deres fførste mål var ballen muligens ute...

Skandaledømming hele kampen og alt MOT United.

 

Fitteburg kom Pool til unnsetning. Kunne jo ikke la oss få nyte en seier og Pool-tap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kommentatoren i dag var forøvrig også helt forferdelig. Hvilket lag holder han med? Livredd for å ta opp situasjoner der dommeren er helt ute å kjøre? Er han livredd for å si det alle ser ettersom han er ny i tv2 eller? Har hørt så mye skryt av han av mange her inne, men han er jo bare dårlig.

 

Forøvrig flaut å se hvor mye du kommenterer når du faen meg ikke har sett kampen en gang Leaf.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommentatoren i dag var forøvrig også helt forferdelig. Hvilket lag holder han med? Livredd for å ta opp situasjoner der dommeren er helt ute å kjøre? Er han livredd for å si det alle ser ettersom han er ny i tv2 eller? Har hørt så mye skryt av han av mange her inne, men han er jo bare dårlig.

 

Forøvrig flaut å se hvor mye du kommenterer når du faen meg ikke har sett kampen en gang Leaf.

 

Welcome to the club. Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...