Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :D hvis jeg er på dine kanter en gang så skal jeg stikke innom om du klarer å skrive nicket mitt rett fra nå av :p

 

Dreiver å tester win server2003 nå, var ikke store forskjellen egentli... har karret meg ned på 26.057 nå... Skal ha 25sek før jeg gir meg med venicen..

 

har fått en opteron144 cabne i dag.. :D den skal i ilden seinere..

Lenke til kommentar

25sek.jpg

 

Da var 25sek i boks :D har hat nede på 25.8 tallet men da fikk jeg ikke lagret screen shoten pga. for lite minne til overs :( jaja, fornøyd nå jeg iallefall, da går denne cpuen i glemmeboken og jeg plukker frem min nyervervelse.

 

144.jpg

Håper denne kan ta meg ned på 24 tallet en plass..

 

@Skrue: for å si det sånn så er ikke dette oppsettet akkuratt stabilt :p har brukt 7timer på å tweake oset nå, eneste det gjør bra er S-Pi 1M, har bla. begrenset minnemengden til 104mb, derav mine problemer over når jeg hadde satt av for mye minne til ramdisken..

 

btw. legg merke til ny signatur :lol:

Lenke til kommentar

He he, jøss, er den ikke stabil Un0kai!?

Må bar si det er noen virkelig imponerende tall dere får pisket ut av en 3000+ her du og enkelte andre :)

Men lurer litt på hva du mener med "begrenset minnemengden til 104mb"?

Er det bare meg, eller har du faktisk ørlittegrann lavere klokk på det siste bildet, det med best resultat?

Lenke til kommentar
He he, jøss, er den ikke stabil Un0kai!?

Må bar si det er noen virkelig imponerende tall dere får pisket ut av en 3000+ her du og enkelte andre :)

Men lurer litt på hva du mener med "begrenset minnemengden til 104mb"?

Er det bare meg, eller har du faktisk ørlittegrann lavere klokk på det siste bildet, det med best resultat?

5088734[/snapback]

Litt lavere klokk ja ;) det ble så fryktelig ustabilt at jeg orket ikke å knote mer med det. hadde nådd målet mitt.. Jeg begrenser minnet tilgjengelig til oset til 104mb gjennom å skrive /maxmem=104 bakerst i den boot fila.

 

Ram mengden har nok med det at han har programmet (os og?) liggende på en "disk" som ligger på minnebrikkene. Og for å få det raskest mulig har han begrenset mengden tilgjengelig ram (tror jeg)..

5089794[/snapback]

memtest ligger på en ramdisk på 4mb, os gjør ikke..

 

Unokai besitlt fra XS forumet ?

5089869[/snapback]

nja, kjøpte hos toreide fra dette forumet, han hadde kjøpt to stk. fra computersmsa...

 

det som irriterer meg er den elendige hastigheten på minnet mitt... lite sammarbeidsvillig for tiden :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...