Gå til innhold

Timessalg hos komplett 11.09.14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WD Red 4tb til 1099 er vel greit, skal vurdere å kjøpe et par ihvertfall. Men jeg hadde heller gått for et par av 6tb versjonen hvis det hadde vært på salg!

Selv var dette eneste jeg kjøpte, håper jeg kunne finne tilsvarende som:

Seagate Central nettverksharddisk

Uten harddisk, skal brukes som nedlastingserver altså mellomlagring, eventuelt kan jeg kjøpe USB3 kabinett og koble til ruteren, er bare synd man ikke får NAS funksjonalitet.

 

Angående Komplett Gamer Premium - GTX770 Edition ville jeg hatt over 1000 lapp i avslag, ellers hadde jeg ventet på GTX 870 Eidition og valgt Samsung 840 evo, synd den SSD disken var så lite prisavslag på.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

Angående AC-68U så hadde Dustin den til 999,- for en uke siden.

Oi! Det var jeg ikke klar over :( da var jo ikke dette særlig bra av Komplett da!

 

 

Prøvde å benytte meg av et sånt tilbud på Dustin en gang, men de var utsolgt 15 minutter etter at kampanjen begynte, så der snakker vi nok litt lokketilbud ja. Men dere altibox kunder, de har jo avtale med komplett om en tusenlapp for den ruteren, har de ikke? Mener det var den min bror kjøpte..

Lenke til kommentar

Lenovo ThinkPad Tablet 8.3" Full HD Atom Z3770, 128GB SSD, 4G, Windows 8.1 Pro

Synd dette kun har 2 GB minne og treg atom prosessor, så den er neppe verdt prisen.

 

 

Jeg har encore'en fra toshiba med Z3740 prosessor tror jeg det er. Den er lynkjapp. Det er på ingen måte noen dårlig prosessor det der. Men det er jo begrenset hva man kunne få når det skal være vifteløst. Nå kommer jo Surface 3 med mye kraftigere vifteløse nettbrett til rundt 7000Kr? Så denne Lenovoen måtte konkurert med dem til fullpris, da vil jeg kall den et latterlig dårlig kjøp. Sånn det står nå få r du det du betaler for. Tipper du vil bli positivt overrasket om du gir den en sjanse..

Lenke til kommentar

 

Lenovo ThinkPad Tablet 8.3" Full HD Atom Z3770, 128GB SSD, 4G, Windows 8.1 Pro

Synd dette kun har 2 GB minne og treg atom prosessor, så den er neppe verdt prisen.

 

 

FullHD skjerm, 128 GB SSD, 4G... +++ er vel absolutt verdt den prisen hvis det er ett produkt du trenger.

 

Hvis det er ett produkt man bare kjøper fordi det er billig så er det vel ikke verdt prisen.

 

Vel personlig ville jeg sagt (Under 3 GB ram) hadde jeg heller vurdert android.

Siden når jeg bruker laptoper stort sett har man lite å gå på med intel skjermkort, siden ofte går 64-512 MB kun til skjermkortet og da blir rammen brukt opp veldig lett.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvor bra er den tven? Er den verdt kjøpet?

Phillipsen altså 55PUS8809/12

Mulig å angre på kjøpet?

 

Selvsagt er det verdt kjøpet hvis det er en slik TV du er på jakt etter... når det er sagt selges OLED på Elkjøp til 20 000 kr, ikke UHD men man ser vel knap forskjell på UHD og FullHD på en 55".

 

Komplett har vel 45 dagers angrerett.

Lenke til kommentar

 

 

Angående AC-68U så hadde Dustin den til 999,- for en uke siden.

Oi! Det var jeg ikke klar over :( da var jo ikke dette særlig bra av Komplett da!

 

 

Prøvde å benytte meg av et sånt tilbud på Dustin en gang, men de var utsolgt 15 minutter etter at kampanjen begynte, så der snakker vi nok litt lokketilbud ja. Men dere altibox kunder, de har jo avtale med komplett om en tusenlapp for den ruteren, har de ikke? Mener det var den min bror kjøpte..

 

Det må jeg sjekke nærmere. Trodde ikke den avtalen var så god, men takker gjerne ja til den for en tusenlapp ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Faen å mye ræl å skvip komplett kjører på timesalgene sine. Hva med noen skikkelig tilbud på kvalitetsprodukter? Typiske er jo f.eks Silverpower strømforsynere.. HVER_ENESTE_GANG. Corsair HX/AX? Tror jeg aldri jeg har sett på noe timesalg. Og noen fullstendig uinteressante midi towers da som de sikkert ikke får solgt til normalpris. + brødristere/toastere og diverse mobildeksler og covere.

Endret av FiveInline
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...