Gå til innhold

Timessalg hos komplett 11.09.14


Anbefalte innlegg

Faen å mye ræl å skvip komplett kjører på timesalgene sine. Hva med noen skikkelig tilbud på kvalitetsprodukter? Typiske er jo f.eks Silverpower strømforsynere.. HVER_ENESTE_GANG. Corsair HX/AX? Tror jeg aldri jeg har sett på noe timesalg. Og noen fullstendig uinteressante midi towers da som de sikkert ikke får solgt til normalpris. + brødristere/toastere og diverse mobildeksler og covere.

+1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Angående AC-68U så hadde Dustin den til 999,- for en uke siden.

Oi! Det var jeg ikke klar over :( da var jo ikke dette særlig bra av Komplett da!

 

 

Prøvde å benytte meg av et sånt tilbud på Dustin en gang, men de var utsolgt 15 minutter etter at kampanjen begynte, så der snakker vi nok litt lokketilbud ja. Men dere altibox kunder, de har jo avtale med komplett om en tusenlapp for den ruteren, har de ikke? Mener det var den min bror kjøpte..

 

Det må jeg sjekke nærmere. Trodde ikke den avtalen var så god, men takker gjerne ja til den for en tusenlapp ja :thumbup:

 

 

Whoops, denne var det til tusenlappen. Har den selv da, veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Angående AC-68U så hadde Dustin den til 999,- for en uke siden.

Oi! Det var jeg ikke klar over :( da var jo ikke dette særlig bra av Komplett da!

 

 

Prøvde å benytte meg av et sånt tilbud på Dustin en gang, men de var utsolgt 15 minutter etter at kampanjen begynte, så der snakker vi nok litt lokketilbud ja. Men dere altibox kunder, de har jo avtale med komplett om en tusenlapp for den ruteren, har de ikke? Mener det var den min bror kjøpte..

 

Det må jeg sjekke nærmere. Trodde ikke den avtalen var så god, men takker gjerne ja til den for en tusenlapp ja :thumbup:

 

 

Whoops, denne var det til tusenlappen. Har den selv da, veldig fornøyd.

 

Ikke dum den heller ;)

Lenke til kommentar

Sjekket kl mellom kl 23-24 i går natt og det var ikke noe mere spennende en det de hadde tidligere.

Så det ble ikke noe virkelig god kupp som tidligere, vil si dette var mere ryddesalg en gode tilbud.

 

Uansett så får vi håpe komplett skal ha litt salg i helgen så kanskje man får tak i noe spennende der.

Lenke til kommentar

ja det kan jeg være enig, er ikke særlig gøy å returnere større Tver, på åpenkjøp selv om det er 45 dager komplett vanligvis tilbyr, så er det litt ekstra stress. For å ikke snakke om hvis man ikke bor i nærheten av en pick up pont sted taper man også en del penger på frakt.

 

Om man må lese tester på internett tar det raskt 15 minutter eller mere.

Men du kan jo vente mot kvelden eller i helgen, ofte har komplett, elkjøp og lefdal salgs både lørdag og en del tilfeller søndag med mye godbiter.

Lenke til kommentar

ja det kan jeg være enig, er ikke særlig gøy å returnere større Tver, på åpenkjøp selv om det er 45 dager komplett vanligvis tilbyr, så er det litt ekstra stress. For å ikke snakke om hvis man ikke bor i nærheten av en pick up pont sted taper man også en del penger på frakt.

 

Om man må lese tester på internett tar det raskt 15 minutter eller mere.

Men du kan jo vente mot kvelden eller i helgen, ofte har komplett, elkjøp og lefdal salgs både lørdag og en del tilfeller søndag med mye godbiter.

Jah. Det har du rett i. Har også en venn som jobber på expert. Får jo rabatt der og :) flytter om 2 mnd, så har god tid til å planlegge! :D

Lenke til kommentar

Jeg mener ihvertfall man bør vente litt hvis man er tolmodig. 4K markedet har stupt de siste månedene, det samme med OLED... ja da mener jeg STUPT!!

 

Skal man kjøpe en TV for flere år fremover og er opptatt av Lyd og Bilde da blir man aldri ordentlig fornøyd uten både 4K og OLED, sånn er det ihvertfall med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...