Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan få 525 kroner rabatt hos Chess, men der har de ubekreftet leveringstid på modellen jeg vil ha (iPhone 6 64 GB, svart). Jeg kan trolig få tak i telefonen en gang i neste uke på min lokale Eplehuset-butikk, men da til fullpris.

 

What to do? Spare penger men vente litt, eller få den raskere til en høyere pris? :hmm:

 

Benytte deg av en av djuice-linkene som folk deler ut her :)

Lenke til kommentar

Jeg kan få 525 kroner rabatt hos Chess, men der har de ubekreftet leveringstid på modellen jeg vil ha (iPhone 6 64 GB, svart). Jeg kan trolig få tak i telefonen en gang i neste uke på min lokale Eplehuset-butikk, men da til fullpris.

 

What to do? Spare penger men vente litt, eller få den raskere til en høyere pris? :hmm:

Hvordan har du fått rabatt hos Chess?

Lenke til kommentar

Benytte deg av en av djuice-linkene som folk deler ut her :)

Må jeg ikke bytte til djuice da? Jeg er veldig fornøyd med Chess så det er uaktuelt å bytte.

 

 

Hvordan har du fått rabatt hos Chess?

Chess har en greie de kaller ChessBonus hvor jeg får poeng for ulike ting. Mitt forbruk gir meg 100 poeng per måned, i tillegg får jeg poeng for å logge inn på kundesidene deres. På bursdagen din får du 500 poeng, også videre. Poengene kan veksles inn i rabattkupong i nettbutikken, kinobilletter, og ekstra data, tale eller SMS.

Lenke til kommentar

 

 

Det er vel 6 plus det er snakk om? Det er vel neppe solgt så mange av den. I tillegg er jo telefonen fremdeles fryktelig fersk. Tror problemet er hypet opp, så er ikke spesielt redd for min plus, men det regnestykket der stemmer umulig :)

 

 

Det er sikkert solgt litt fler enn 9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...