Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg skal. Spent på om Apple legger ut for salg 00:01 eller om de drøyer det noen minutter/timer.

Har hørt rykter om 06:00 fredag.. men det hadde vært for teit.

 

 

Fare for lite søvn i natt da.. Har lyst å være så tidlig ute som mulig, men kan jo ikke akkurat sitte å spamme F5 på Apple sine sider hele natta heller så håper virkelig at ryktet om 06:00 ikke stemmer. Hvor har du hørt det forresten?

Lenke til kommentar

Har noen hørt noe om Djuice sine bestillinger? Var raskt ute med å reservere, og kjøpte i går etter å ha fått mail. Fikk ordrebekreftelse osv.

 

Kundeservicen sier forskjellige greier. En sa at de ville sendes ut fortløpende (at jeg var blant de første og den ville være fremme tidlig neste uke), imens andre sa det bestillingen min ville ta 2-3 uker. Veldig forvirret!

Lenke til kommentar

Har noen hørt noe om Djuice sine bestillinger? Var raskt ute med å reservere, og kjøpte i går etter å ha fått mail. Fikk ordrebekreftelse osv.

 

Kundeservicen sier forskjellige greier. En sa at de ville sendes ut fortløpende (at jeg var blant de første og den ville være fremme tidlig neste uke), imens andre sa det bestillingen min ville ta 2-3 uker. Veldig forvirret!

Pratet med ei nå som sa at de skulle begynne å sende ut enheter i morgen.

 

Men har også fått mange rare svar kundebehandlingen der.....

Lenke til kommentar

 

Har noen hørt noe om Djuice sine bestillinger? Var raskt ute med å reservere, og kjøpte i går etter å ha fått mail. Fikk ordrebekreftelse osv.

 

Kundeservicen sier forskjellige greier. En sa at de ville sendes ut fortløpende (at jeg var blant de første og den ville være fremme tidlig neste uke), imens andre sa det bestillingen min ville ta 2-3 uker. Veldig forvirret!

Pratet med ei nå som sa at de skulle begynne å sende ut enheter i morgen.

 

Men har også fått mange rare svar kundebehandlingen der.....

 

 

Vel, vi får håpe det går såpass raskt :)

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Spaceworld nå. Skuffende.

 

 

Takk for din bestilling av iPhone 6, som har utgivelsesdato i morgen 26.september.

Apple sender alltid ut produktene sine tett opptil lanseringene og det skaper iblant problemer.

Sendingen til nettbutikken vår med originale iPhones (uten operatørlås) er sendt fra tollageret i Sverige i dag og kommer antagelig ikke inn til oss i Oslo før mandag morgen L

 

Butikkene våre vil ha telefonen til salgs i morgen, men de får sine fra Telenor da dette er en annen versjon som bare selges med abonnement. Men det meldes om lange ventelister og de fleste er allerede forhåndssolgt.

 

Du vil motta sporingsnummer rett over helgen, med en gang telefonene er levert på posten.

 

 

Beklager forsinkelsen.

 

 

Lenke til kommentar

 

Nå fikk jeg sporingsnummer fra Djuice på e-post. Det vises ingenting hos Posten ennå, men det er i alle fall et godt tegn. Jeg var blant dem som fikk "2-3 uker leveringstid" under bestillingsprosessen, men tenkte at det måtte være en datafeil og det ser heldigvis slik ut.

Bestilte du 6 eller 6 Plus?

 

6 (stellargrå, 64gb)

Endret av pc-mist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...