Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, tar selvkritikk på den, skulle sendt Pm. Ble bare så grepet av diskusjonen.

 

Er det noen som får opp im feeling curious-valget når man 3D toucher på Google-appen? Jeg får bare opp de tre andre valgene: hurtig, bilde og talesøk.

 

JF artikkel: http://www.theverge.com/2016/2/2/10894318/google-feeling-curious-ios-app-3d-touch-update

Dumt spm kanskje, men har du oppdatert appen?

Lenke til kommentar

Fortsatt fornøyd med 6S+. Virker som batteriet er ganske greit. Er jo vant til Note 4 så kanskje litt feil å ha for store forventninger.

En ting jeg har irritert meg litt over er at hånden dekker ganske lett over høyttaler når jeg spiller. Får håpe Apple hiver seg på frontmontert høyttaler. Er overlegent bra.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare rotere litt på telefonen? Eller holder du den som en gamepad?

 

EDIT: Ingen her inne trenger vel å bli fortalt at man etterhvert får ett bedre/annet inntrykk over tid... Det faller vel uansett helt naturlig for alle som har fått ny telefon og komme med førsteintrykk og umuddelbare sammenligninger med hva man har kommet fra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare rotere litt på telefonen? Eller holder du den som en gamepad?

 

EDIT: Ingen her inne trenger vel å bli fortalt at man etterhvert får ett bedre/annet inntrykk over tid... Det faller vel uansett helt naturlig for alle som har fått ny telefon og komme med førsteintrykk og umuddelbare sammenligninger med hva man har kommet fra.

Er i spill som brukes i landscape ja. Har ganske store hender så dekker over uansett hvordan jeg holder den.

Lydkvaliteten er god, men langt ifra lik opplevelse som det er på 6P som en veldig god kompis av meg har. Flyt og ytelse i spill knuser iPhone den sånn ellers da. :-)

Lenke til kommentar

 

Bshagen: ang lugging, så kan dette(Ifølge min androidfanboy av en venn) justeres ved å endre verdien på animation scale fra 3 til 0,5 eller av. Sjekket dette ?

OT i denne tråden, men likevel: Dette krever at utviklermodus er aktivert. Vil uansett neppe ha innvirkning på lagging ved å bla opp og ned i en app, svjv påvirkes kun måten apper startes på, og veksling mellom apper, vet at man justerer tregheten på animasjonen. Nesten som å slå av og på "Reduser bevegelse" i iOS, og se forskjellen på måten home screen bygges opp på når man trykker home.

Har ikke testet dessverre. Den telefonen skal leveres tilbake, da det må være ett eller annet galt med antennen siden det er umulig å få dekning med den. Men takk for tips :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en sertifisert iPadlader fra Belkin i en Telenorbutikk, for å ta med meg på jobbreise. Syns kabelen virker litt mer solid og den er 1.5m, og mobilen lader litt kjappere. Husker ikke hvor mye den kostet, mener det var en 200-lapp. Skulle egentlig kjøpe en original iPadlader, men det hadde de ikke akkurat da

Lenke til kommentar

Ser ut som iPhone 6s plus'n min blir reparert.

 

Hadde problem med viberatorn og at det kom feilmeldinger at "kabelen ikkje var godtkjendt" og at lyden forsvant fra høgtaler (den trudde eg hadde headphones i)

 

Video av kordan vibratorn høyrdes ut: 

 

 

Venter på deler!

 

post-3331-0-30144300-1455218885_thumb.png

 

Venter på bytteenhet? hmm ny del? eller ny telefon skal tru? 

Ville vel anta at verkstaden sendte melding til komplett om den ikkje lot seg reparere sånn at dei sendte ny...

 

Andre som har hatt sin telefon på reprasjon gjennom mCare / Komplett ? 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en iPhone 5s og en 6+ på mCare. Mottatt bytteenhet begge ganger. 6+'en som jeg har nå var inne rett før jul. Folk hørte meg ikke under samtaler og Siri oppfattet ikke lyd. Et eller annet i tilknytning til mikrofonen som var gåent.

 

Da sto det først at verkstedet ventet på nye deler, men etter en en dag eller tre var det endret til ny bytteenhet. Gikk på under to uker begge ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...