Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Dere som har kjøpt iPhone deres i Norge eller på AppleStore.no, hvilket modellnr har dere?

 

Edit: Eg bestilte fra Supersmart.no og fikk Model A1549. Eg benytter meg straks av angreretten om det viser seg at dette ikke er den "offisielle" modellen her i Norden.

 

Jeg har A1524 :ph34r:

 

Edit: her er noe om de forskjellige modellene: https://www.apple.com/iphone/LTE/

Endret av Slettet+3124
La til info
Lenke til kommentar

Jeg fikk Plussen i Space Grey 128 GB i går, og jøsses for en låvedør av en telefon.

Så langt er den altfor stor for min smak, og enhåndsbruk samtidig som man holder telefonen nogenlunde fast er både vanskelig og ukomfortabelt, men selvsagt ikke helt umulig.

Reachabillity hjelper en god del, men ikke i bredden.

 

Får se etter en stund om jeg blir vant til størrelsen, hvis ikke får jeg lide meg gjennom bindingstiden og velge hakket mindre neste gang.

Valget av den største denne gangen var mest ment som en utfordring til meg selv :)

Lenke til kommentar

Enhåndsfunksjonen er mer enn bra nok, men det er telefonens fysiske bredde som kan være plagsom når man synes man bør holde den fast under bruk.

Det eneste jeg på sparket kommer på som de kunne lagt til reachabillity er et smalere tastatur så man lett rekker over med tommelen.

 

Ellers passer den fint i lommen, men man er mer klar over at denne er i lommen enn 5S.

 

Når det kommer til mail er forhåndsvisning det første jeg prøver å bli kvitt, så det er uvesentlig for min del.

Lenke til kommentar

Pl610: da er den jo ikke mer enn bra nok, hvis den har slike mangler. Da er den vel litt mindre enn bra nok?

Er det lett å nå over til andre siden uten å måtte endre grep, bør det gå greit med tastaturet og. Hvis det ikke er lett, er det vel strengt tatt rom for forbedring?

Lenke til kommentar

Ok, bra nok er sikkert mer riktig.

Problemet oppstår når man vil holde telefonen fast, hvis man klarer seg med å hvile telefonen på fingrene vil man nå helt fint.

 

Funksjonen fungerer rimelig bra ellers, og fjerner de brorparten av ulempene med størrelsen, men den er likevel en låvedør som man må håndtere og helst ikke miste :)

Lenke til kommentar

Niks, jeg bruker en svært tynn, gjennomsiktig case av TPU, så den er ikke akkurat glatt.

Jeg tror noen linket til en slik case tidligere i tråden.

 

Hviler man den på fingrene når man alt, men øker risikoen for å miste den hvis man blir skumpet.

Den er også så lang at tyngdepunktet lett kommer utenfor fingrene.

 

Bortsett fra de tildels størrelsesrelaterte ulempene er det en imponerende telefon som inviterer til uavbrutt klåing :)

Lenke til kommentar

 

 

Alltid morro med nye ting, spesielt ny telefon :p Gleder meg til jeg får min! Gikk ikke helt etter planen dette med å nøye seg med 5s.... :roll:

Hva var galt med 5s ?

Ingenting spesielt i grunn. Men mye vil ha mer :) har savnet større skjerm på iPhone lenge nå. Men 5s er nok den telefonen jeg har vært mest fornøyd med hittil, regner med den gir stafettpinnen til iPhone 6 etter hvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...