Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mitt silikon deksel fra Apple til min iPhone 6 Plus i dag. Sitter greit, men angrer på at jeg ikke valgte skinn.. Venter forsåvidt på Spigen Case Slim Armor etter anbefaling fra forumet her så blir spennende å se hvordan dette er.

Noen som har prøvd både skinn og silikon dekselet fra Apple?

Lenke til kommentar

Mistet min nye iPhone 6 oppi en kjele med rødvinssaus, den fungerer fortsatt to dager etter :wee:

Haha. Av alle steder å miste mobilen, så var din oppi en kjele med rødvinsaus :rofl: Bra prestert!

Er det forresten noen andre som ikke har noe alternativ til å aktivere SMS continuity? Er ingenting jeg kan aktivere under "Messages" i innstillingene. Har forøvrig oppdatert til Yosemite og iOS 8.1

Endret av Lightly
Lenke til kommentar

Mistet min nye iPhone 6 oppi en kjele med rødvinssaus, den fungerer fortsatt to dager etter :wee:

Haha. Av alle steder å miste mobilen, så var din oppi en kjele med rødvinsaus :rofl: Bra prestert!

Er det forresten noen andre som ikke har noe alternativ til å aktivere SMS continuity? Er ingenting jeg kan aktivere under "Messages" i innstillingene. Har forøvrig oppdatert til Yosemite og iOS 8.1

Det aktiveres inne i Meldinger, ikke under under innstillinger.

Prøv å starte en samtale med en kontakt som ikke har iMessage. Da kommer det opp en dialog med kode etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

På iMessage så er det enkelte kontakter som deler seg opp, men 2 meldingsvinduer. Ett for sms og ett for iMessage. Dette er styggiriterende, noen måte å få rettet dette?

Har ikke dette vært slik hele tiden? Mener jeg har sett det på andre som ikke har iMessage på hele tiden, helt siden iMessage kom.

Lenke til kommentar

Det aktiveres inne i Meldinger, ikke under under innstillinger.

Prøv å starte en samtale med en kontakt som ikke har iMessage. Da kommer det opp en dialog med kode etc.

Absolutt ingenting. Forøvrig fungerer heller ikke handoff hos meg så vidt jeg vet. Å ringe via Mac-en eller iPad virker derimot fint.

Lenke til kommentar

På iMessage så er det enkelte kontakter som deler seg opp, men 2 meldingsvinduer. Ett for sms og ett for iMessage. Dette er styggiriterende, noen måte å få rettet dette?

Dette er ikke noe du har fått nå ifb. iOS8.1 ?

Uansett, dette er kjent for meg. Jeg har flere kontakter som ikke har aktivert iMessage på mobilnr, kun e-postadresse. Hvis jeg da velger mobilnr. når jeg skriver ny melding går den ut som sms, og når de svarer med iMessage kommer den inn igjen som iMessage i eget vindu.

Ingen måte å helt rette opp i dette. Men, du kan alltids tipse noen kontakter om å legge på mobilnr. på iMessage. Eller så må du passe på å svare i samme dialog hver gang. Men, hvis de sender fra forskjellig, f.eks. iMesage på Mac og/eller iPad og sms fra iPhone, så blir det rør uansett hvis de har "feil" oppsett. Så da er vel løsningen enten å skru av iMessage eller ikke bry seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...