Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt alright, 1530/8000 med motivmanbiosfinal1230

Vallley 4.0 : 26xx ish - husker ikke hvor jeg lagret html filen :p

Firestrike: 15614

FireStrike Extreme: 8960

Nu gjenstår det the real benchmark, nemlig -> games.

Skrevet

Litt OT, hva er ca normal ventetid på pakke fra Tyskland sendt med DHL? Snakker vi uker?

980'ne sliter med varmen og bare gleder seg til blokkene kommer (forhåpentligvis)

Skrevet

Litt OT, hva er ca normal ventetid på pakke fra Tyskland sendt med DHL? Snakker vi uker?

980'ne sliter med varmen og bare gleder seg til blokkene kommer (forhåpentligvis)

Jeg fikk en pakke fra Tyskland, En I7 860 og 1156 hk, det tok vel en uke tops, skal sjekke etterpå. :)

Skrevet

Pakken jeg bestilte fra EVGA sin eushop kom fra Tyskland, og det tok en uke før jeg mottok pakken. Det var med UPS, da.

Skrevet

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Skrevet

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Cool story bro :-D

Neida, Er det gratis så anses det som gave, Hvorfor tollen ga deg ekstra gebyr vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...