Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa Zotac-kortet litt mer, fortsatt med stock BIOS (reiser på ferie i morgen og skal plukke opp et Fury X når jeg kommer tilbake så jeg orker ikke flashe) :

 

http://www.3dmark.com/3dm/7419184

 

Har dog et problem, får kun kjørt Firestrike Extreme. Vanlig Firestrike nekter å kjøre, får bare beskjed om at skjermen har mistet fokus. Sykt irriterende, da kortet kjører flere runs på FSE uten problemer på samme clocks.

vet ikke om du har fått svar på dette, men en kompis hadde samme problem og årsaken var at han hadde hwmonitor installert. da han fjerna det så var det ikkno problem

 

...om jeg husker riktig da. 

Lenke til kommentar

 

Testa Zotac-kortet litt mer, fortsatt med stock BIOS (reiser på ferie i morgen og skal plukke opp et Fury X når jeg kommer tilbake så jeg orker ikke flashe) :

 

http://www.3dmark.com/3dm/7419184

 

Har dog et problem, får kun kjørt Firestrike Extreme. Vanlig Firestrike nekter å kjøre, får bare beskjed om at skjermen har mistet fokus. Sykt irriterende, da kortet kjører flere runs på FSE uten problemer på samme clocks.

vet ikke om du har fått svar på dette, men en kompis hadde samme problem og årsaken var at han hadde hwmonitor installert. da han fjerna det så var det ikkno problem

 

...om jeg husker riktig da. 

 

Opplever også mye rart her om dagen, driver-kræsj i Chrome/BF4/Witcher 3/Firestrike og utrolig nok når jeg kjører opp EVGA PX eller Afterburner - da er det kræsj nesten med en gang. Lurer på om det er noe bøgg i driverne her, det kan da ikke være isolerte feil alt det her. Dette er stock BIOS og stock hastighet på core/VRAM, fortsatt med lave temperaturer.

 

Etter litt (mye) googling, så ser jeg at mange sliter med det samme, og dagens driver kom ikke med noe nytt, dessverre.

Nå blir det uansett å jobbe i noen uker, så håper på bedre resultater når jeg kommer meg hjem igjen. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Testa Zotac-kortet litt mer, fortsatt med stock BIOS (reiser på ferie i morgen og skal plukke opp et Fury X når jeg kommer tilbake så jeg orker ikke flashe) :

 

http://www.3dmark.com/3dm/7419184

 

Har dog et problem, får kun kjørt Firestrike Extreme. Vanlig Firestrike nekter å kjøre, får bare beskjed om at skjermen har mistet fokus. Sykt irriterende, da kortet kjører flere runs på FSE uten problemer på samme clocks.

vet ikke om du har fått svar på dette, men en kompis hadde samme problem og årsaken var at han hadde hwmonitor installert. da han fjerna det så var det ikkno problem

 

...om jeg husker riktig da.

Opplever også mye rart her om dagen, driver-kræsj i Chrome/BF4/Witcher 3/Firestrike og utrolig nok når jeg kjører opp EVGA PX eller Afterburner - da er det kræsj nesten med en gang. Lurer på om det er noe bøgg i driverne her, det kan da ikke være isolerte feil alt det her. Dette er stock BIOS og stock hastighet på core/VRAM, fortsatt med lave temperaturer.

 

Etter litt (mye) googling, så ser jeg at mange sliter med det samme, og dagens driver kom ikke med noe nytt, dessverre.

Nå blir det uansett å jobbe i noen uker, så håper på bedre resultater når jeg kommer meg hjem igjen. :)

Gjør som meg: Bruk bios med stock 1400mhz på gpu, så slipper du å overklokke :p
Lenke til kommentar

 

 
Gjør som meg: Bruk bios med stock 1400mhz på gpu, så slipper du å overklokke :p

 

 

Hvilken BIOS er det, finner den ikke i ocn-lista? Er dette core clock? Korta har vært stabile før på 1442MHz, men nå får jeg ikke klokka i det hele tatt fordi både PX og Afterburner kræsjer. Så en slik BIOS kunne vært fint ja. 

 

Har hatt mange rare problemer på andre maskiner med nvidia kort inntil jeg avinstallerte GeforceExperience.

Tenkte også på dette, men det ser ikke ut til å hjelpe for meg heller. Det er litt rart, det var ikke et problem før Witcher-driveren kom, med unntak at jeg ikke fikk den gamle driveren til å virke med Witcher. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre her som har bestilt fra Netonnet her? "Ordrestatus: Mottatt" har stått i 3 dager nå.

Har egentlig vært ganske fornøyd med Netonnet, men irriterer meg at de er så sinnsykt trege. Har også sendt mail til de angående jeg vil endre noe på ordren men har enda ikke fått svar på 3 dager. Burde nok tatt Komplett istedet selv om kortet var dyrere der, de svarer ihvertfall fort :(

 

Ja. Jeg bestilte ett MSI 980 Ti fra netonet i går kveld. Hvilket bestilte du? Står ''ordrestatus: mottatt'' hos meg også. Hvis ikke ordren blir sendt ut til meg innen onsdag, avbestiller jeg ordren og bestiller fra Komplett heller.

 

 

Samme her. De sender nok de ut på Mandag ettermiddag.

 

 

Ble ditt sendt ut i dag? Mitt ble ikke det.

Lenke til kommentar
Ble ditt sendt ut i dag? Mitt ble ikke det.

 

Står at mine 980 Ti ble sendt i formiddag med forventet levering 25. Juni, altså torsdag. Håper da de kommer før det. Ikke noe oppdatert status hos Posten hvor pakka er enda. Blir vel oppdatert i løpet av Tirsdagen da. Kanskje du bør sende NetonNet en mail ASAP?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Testa Zotac-kortet litt mer, fortsatt med stock BIOS (reiser på ferie i morgen og skal plukke opp et Fury X når jeg kommer tilbake så jeg orker ikke flashe) :

 

http://www.3dmark.com/3dm/7419184

 

Har dog et problem, får kun kjørt Firestrike Extreme. Vanlig Firestrike nekter å kjøre, får bare beskjed om at skjermen har mistet fokus. Sykt irriterende, da kortet kjører flere runs på FSE uten problemer på samme clocks.

vet ikke om du har fått svar på dette, men en kompis hadde samme problem og årsaken var at han hadde hwmonitor installert. da han fjerna det så var det ikkno problem

 

...om jeg husker riktig da. 

 

Har ikke HWMonitor. FSE kjører normalt, FS gjør det ikke. Tipper driverbug.

Lenke til kommentar

Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette

22.06.2015 08:57

Posten/Bring har fått melding fra NetOnNet C/O Postens Godssenter om at det kommer en sending. Sendingen er en del av et vareparti som først kan spores ved ankomst mottakerland.

Forventet levering: 24.06.2015

Lenke til kommentar

 

Ble ditt sendt ut i dag? Mitt ble ikke det.

 

Står at mine 980 Ti ble sendt i formiddag med forventet levering 25. Juni, altså torsdag. Håper da de kommer før det. Ikke noe oppdatert status hos Posten hvor pakka er enda. Blir vel oppdatert i løpet av Tirsdagen da. Kanskje du bør sende NetonNet en mail ASAP?

 

 

Lucky man. Mitt står bare som ''Mottatt''. Får sende en mail til dem nå.

Lenke til kommentar

Hei folkens, håper noen kan hjelpe meg.

Bygger en pc og har en Corsair RM850, 850W PSU og et ZOTAC GeForce GTX 980 Ti 6GB PhysX CUDA skjermkort.

Mitt problem er:

 

På kortet er det to uttak til strøm, en 8 pin og en 6 pin.

Men.. kablene jeg har er 6+2 i den ene enden og i den andre enden 8 pin minus 1 pin inne i kabelen!?! hehe. (Første pcen jeg bygger)

Det står pci-e på kabelen jeg har.

 

Kan jeg bruke denne kabelen ganger 2 eller hvordan ville dere gjort dette?

 

Setter enormt pris på tilbakemelding.

 

anders

Lenke til kommentar

Kjørte litt OC på evga 980ti ACX 2. Relativt happy. Fikk 1470 boost clock.

 

I det beste resultatet kjørte jeg også litt høyere OC på CPU.

 

http://www.3dmark.com/compare/fs/5172080/fs/5099399

 

1480 her, med i5 3570k CPU på 4.6ghz, 15400 er beste score i 3Dmark.

Par timer med witcher 3 så var gpu temp max på 42-44c... er fornøyd for nå.

 

Skal prøve å komme meg til 1500, har vært der men har ikke vært helt stabil  :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...