Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Prøvde å installere driveren på ny nå, men fikk opp denne feilmeldingen

 

Det er ikke noe du trenger for at skjermkortet skal fungere (Streaming og GeForce Experience).

 

Hva med en reboot og prøv igjen om du vil ha de siste to?

Jeg reboota og prøvde igjen, men det ville fortsatt ikke installeres. Nå finner PC-en skjermkortet i alle fall, men det er ikke helt som det skal være. Diverse spill lagger som f i menyene, og når jeg skal spille Far Cry 4 f,eks står det bare loader og loader.

Lenke til kommentar

Fikk endelig flashet mine to GTX 980 Ti og lekt meg litt med dem. Her er resultatene så langt, på stock kjøling:

 

Fire Strike Ultra:

Uklokket, stock BIOS: 6900.

Overklokket +200/+100, stock BIOS: 7788

Flashet, uklokket: 7467

Flashet, overklokket: 8163

 

Da er min i7 4770K klokket til 4,6 GHz, og GPU satt til 1488 MHz, som er det høyeste jeg har kommet forløpig. The quest continues, though. Jeg har f.eks ikke klusset med volten ennå, og jeg kan nok tyne mer ut av minnet også.

Lenke til kommentar

Alt ser ut til å funke foreløpig etter at jeg formaterte PC-en. Wolfenstein, 3Dmark, Assetto Corsa og Blacklist funka fint, gjenstår å se åssen FC 4 kjører igjen, måtte laste det ned på ny fordi Uplay er dritt.

 

e: legger ut testresultater. Min gamle Titan vs min nye 980 Ti

lwzb.jpg

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

Tenkte å flashe 980en min, men sliter med stabilitet. Fulgte guiden i denne posten, og har prøvd både H2Ov2 og AIRv2. 

 

Har et EVGA 980 SC (referanse), på vann. Temperaturene er gode, holder seg stort sett under 40 grader. Får kortet over 1500 mhz i Precision X, og får kjørt gjennom Firestrike (uten problemer). Blir dog noe ustabilt i spill over lengre tid. 

 

Har ikke så veldig mye erfaring med å flashe kort. Er det verdt å fortsette å prøve? Fikk forbedringer i Firestrike. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...